Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is ook niet de bedoeling dat Mourinho bondscoach blijft he, het gaat om die twee wedstrijden, om daarna rustig verder te kunnen kijken naar een bondscoach voor de lange(re) termijn.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Zoals Sander zegt, 2 matchen en niet meer. Is dus geen sprake van langere samenwerking.

Geplaatst

Ja dat wist ik, maar toen Peter "een buitenlander aantrekken of Mourinho delen met Real Madrid" zei, dacht ik even dat het ging over het definitef aantrekken van een nieuwe bondscoach. ;c

Geplaatst
Het is ook niet de bedoeling dat Mourinho bondscoach blijft he, het gaat om die twee wedstrijden, om daarna rustig verder te kunnen kijken naar een bondscoach voor de lange(re) termijn.

Inderdaad ! Portugal moet in oktober twee wedstrijden spelen en dan is er niks tot februari. Dan hebben ze genoeg tijd om een degelijke coach te zoeken voor de plek. Ik persoonlijk zie Arragones wel zitten omwille van de discipline en respect die de man uitstraalt, minpunt is zijn leeftijd. Paulo Bento is jong en kan wel iets neerzetten, maar heeft geen persoonlijkheid.

Scolari terughalen is ook geen optie want die is nog maar pas bij Palmeiras en Dunga werd ook even genoemd, maar die man is nog dommer dan Maradona

Geplaatst

:-D Maradonna moet zich sowieso gewoon zo snel mogelijk uit het voetbal begeven, want das echt de grootste flater ooit als coach ;e

Geplaatst

Aragones moet je niet hebben als coach, misselijk makend ventje.

Geplaatst

Ben benieuwd of morgen subasic weer speelt. Neem aan van niet want die keeper is dit seizoen verschrikkelijk aan het keepen. Die gaat hajduk straks nog de titel kosten.

Geplaatst

Benfica heeft gisteren Sporting met 2-0 geklopt ! Het was de zege van alles of niets want we staan vanavond meer dan waarschijnlijk terug op negen punten van Porto, tenzij Nacional kan stunten. Gisteren was het geen schitterende wedstrijd, maar op tactisch vlak waren we over de negentig minuten altijd beter !

Geplaatst
Inderdaad ! Portugal moet in oktober twee wedstrijden spelen en dan is er niks tot februari. Dan hebben ze genoeg tijd om een degelijke coach te zoeken voor de plek. Ik persoonlijk zie Arragones wel zitten omwille van de discipline en respect die de man uitstraalt, minpunt is zijn leeftijd. Paulo Bento is jong en kan wel iets neerzetten, maar heeft geen persoonlijkheid.

Scolari terughalen is ook geen optie want die is nog maar pas bij Palmeiras en Dunga werd ook even genoemd, maar die man is nog dommer dan Maradona

En toch hebben ze voor Bento gekozen ;)

Portugal vindt in Bento opvolger van ontslagen Queiroz

20/09/2010 20:29

Portugal heeft in de persoon van Paulo Bento een nieuwe bondscoach. De Portugese trainer is de opvolger van de onlangs ontslagen Carlos Queiroz.

Bento was tot november 2009 trainer van Sporting Lissabon en versperde met de Portugese club vorig jaar FC Twente nog de toegang te de Champions League.

Bento droeg zelf 35 keer het shirt van de Portugese nationale ploeg en wordt later deze week officieel gepresenteerd.

Geplaatst

Bento is toch die coach die een hele lange periode bij Sporting zat?

Geplaatst

Toen Twente en Heerenveen ertegen moesten zat hij er volgens mij al, en das alweer 2 (?) seizoenen geleden.

Geplaatst

Paulo Bento is gekozen omdat er geen alternatief was ... Dit betekent niet dat hij een goede coach is ! Heeft amper ervaring, slechts iets minder dan 4 seizoenen als hoofdcoach !

Geplaatst
Servië naturaliseert Braziliaan Cléo met oog op EK-kwalificatiereeks

Waar er in Nederland urenlang wordt gediscussieerd over de wenselijkheid van de naturalisatie van FC Twente-verdediger Douglas, doet men in Servië niet moeilijk over een Braziliaan meer of minder. De Servische overheid heeft Cléverson Gabriel Cordoba, voetbalnaam Cléo, het staatsburgerschap gegeven.

Cléo, spits van beroep, is de topschutter van Partizan Belgrado. Waarschijnlijk wil de Servische overheid met de naturalisatie van de Braziliaan een extra speerpunt creëren voor de kwalificatiereeks voor het EK in 2012. Het eerstvolgende duel van Servië is op 8 oktober, wanneer Estland wacht. Vier dagen later staat Italië op het programma.

De 25-jarige spits kwam in 2008 naar Servië, waar hij voor Rode Ster Belgrado ging spelen. In twintig duels wist hij acht doelpunten te maken. Een seizoen later verkaste Cléo naar de grote rivaal Partizan, waar hij inmiddels 75 duels heeft gespeeld. Daarin produceerde hij 46 treffers.

Geplaatst

Mja, nu wel hopen dat hij opgeroepen gaat worden, voor de wedstrijden tegen Italie en Estland zeker niet, zei de nieuwe bondscoach Petrovic al...

Ik wil wel zien wie de goals gaan maken dan, als Mr.Lantaarnpaal of hiawatha in de spits staan is het niet veel soeps ;e

Geplaatst

krasic scoort 3x voor juve tegen cagliari. als hij dat nou ook eens voor servie doet :D

Geplaatst

11/10 Leeuwen op het veld _O_ 30.000 fans zorgden voor een lekkere atmosfeer, ik ben zeer tevreden :D

Braga heeft thuis 0-3 verloren tegen Shaktar, daar kunnen we punten pakken. Op naar de derde plek!

Geplaatst

Cleo = KRALJ. Hij mag nu voor Servië spelen toch? Ik vraag me af hoe hij gaat presteren

Geplaatst

Ja, maar denk niet dat hij speelkansen zal krijgen bij het nationale elftal, met de nieuwe bondscoach.

Geplaatst

Ik heb ook Partizan-Arsenal gekeken :D Wie is die trainer van Partizan? Die gast is nog maar 36 :| Hij was wel lekker fanatiek. Vond Cleo een beetje tegenvallen, net als Petrovic. Omdat PSV belangstelling had verwachtte ik wel wat van hem maar hij viel niet echt op. Die Boya is wel een relaxte speler. Je kan hem altijd aanspelen en hij was bijna niet van de bal te krijgen. Wat een beer! Wat dat betreft had hij Medo moeten heten ;c

De sfeer in het stadion was wel echt chill. Zeker in het begin toen er op sport 1 nog Servisch commentaar was 8) jammer dat ze overgingen op Engels ;c Maar op zich heeft Partizan wel een lekker team voor in Servië, maar voor de CL zijn ze nog te min

Geplaatst

True, maar onze coach is zeer ambitieus en weet veel van het spelletje, kijk je moet natuurlijk geen wonderen verwachten van ons maar je ziet al vooruitgang, volgend jaar de spelers behouden, Tomic gaat (gelukkig) naar Fiorentina en Petrovic zal ook wel niet blijven.

Nu gewoon voor de 3e plek gaan, is zeker niet onmogelijk.

Geplaatst

Als Partizan de groepsfase overleeft, en dat kunnen ze wel.. dan word het gekkenhuis in Servie en vind ik dat ze het heel erg goed gedaan hebben :) Maar volgens mij gaat jammer genoeg Arsenal en Shakthar door