Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Als Partizan de groepsfase overleeft, en dat kunnen ze wel.. dan word het gekkenhuis in Servie en vind ik dat ze het heel erg goed gedaan hebben :) Maar volgens mij gaat jammer genoeg Arsenal en Shakthar door

Haha lees wat die Arsenal fans over de grobari zeiden :mrgy: http://www.onlinearsenal.com/forums/showthread.php?t=24474&page=8

Maar Bosna, voor ons is het belangrijk dat we ons gekwalificeerd, het geld is binnen en voor de spelers is het een enorme ervaring om mee te maken, ook voor de fans natuurlijk.

Geplaatst

Dat ze nog niet wisten dat de Grobari 10x fanatieker zijn dan de Engelsen...

Das zowat het enige dat ge moet vrezen als ge naar Partizan gaat :D

Geplaatst

Haha had op mijn toto een X, wist zeker dat Anderlecht dat niet zou winnen daar, mijn klasgenoten dachten van, wtf doe jij, wie is Hajduk Split? :-D

Geplaatst

Hajduk-fans vallen Anderlecht-supporters aan

Een groepje Anderlecht-supporters is gisteren aangevallen door Kroatische hooligans. Zo'n vijf minuten nadat dertig paars-witte fans in hun hotel arriveerden, pleegden vijftien Kroaten met bivakmusten een raid op hun hotel.

De Hajduk-hooligans staken vuurpijlen af in de gang van het hotel en wilden de Belgische fans aanvallen op hun hotelkamers. Buiten wachtte nog een tweede groep aanvallers op brommertjes. Twee Anderlecht-supporters werden beroofd tijdens hun vlucht. De anderen werden na twee uur ontzet door de politie en naar andere hotels gebracht.

Ook op andere plaatsen in de stad werden Anderlecht-supporters geviseerd. Hajduk-supporters kwamen vragen hoe laat het was en wie niet kon antwoorden in het Kroatisch was niet veilig.

Bron: Het Nieuwsblad

Eerst moest ik lachen toen ik dit las, todat ik doorhad dat mijn kroatisch zeeeer slecht is. Ik had het wel verstaan maar ik had waarschijnlijk niet in het kroatisch kunnen antwoorden.

Werd trouwens helemaal gek na dat doelpunt. Kon het niet geloven, vond het al heel wat dat Hajduk in de poulefase al zat, maar dat ze nu ook winnen. Ik zie ze ook gewoon doorgaan naar de volgende ronde. Thuis AEK pakken, wat zeker kan, hopen op een puntje in 2 thuis vs zenith, en hopen dat AEK niet alle 2 de wedstrijden wint vs anderlecht, zou het beste zijn als ze 2 keer gelijk spelen.

De joego clubs doen het zeer goed dit jaar. Nu hopen dat die competitie snel komt en we kunnen misschien weer gaan meedoen in europa.

Geplaatst

"Ne verujem dа ijedаn klub nа svetu imа nаvijаÄe poput 'Grobаrа'. I sаd se nаježim, poÅ¡to mi u uÅ¡imа odzvаnjа njihovа pesmа, nismo mogli dа verujemo dа su polа sаtа po zаvrÅ¡etku susretа ostаli nа tribinаmа".

Cleo _O_

Geplaatst

Die verhalen in de media over supporters uit het buitenland zijn bullshit, hoolies van AFCA/Feyenoord gaan naar landen zoals Polen, de Balkan en Rusland om 'die mietjes te ff te verslaan buiten het veld' totdat ze erachter komen dat ze keihard worden afgeslacht. Al moet ik wel toegeven dat wij ook soms de confrontatie gaan opzoeken :cab:

Geplaatst

Ja idd Sanel, moet je eens die verhalen lezen in de engelse kranten over de atmosfeer in Belgrado tijdens Partizan - Arsenal, zeggen ze dat er een grillige sfeer, saaie heerste ;e Soms denk ik echt, wat hebben al die buitenlandse media tegen ons? Vinden ze het leuk om ex-Joegoslaven af te schilderen als holbewoners ofzo? :-D

Geplaatst

Partizan Belgrado lijdt eerste competitienederlaag in veertig duels

Zondag, 3 oktober 2010 om 21:43

Voor Partizan Belgrado kwam er zondag een einde aan een fraaie reeks. De Servisch landskampioen verloor buitenshuis met 2-0 van Vojvodina Novi Sad, wat de eerste nederlaag in veertig competitiewedstrijden betekende. Bovendien raakte Partizan door het zeldzame slippertje de eerste plek in de competitie kwijt.

Rode Ster Belgrado wist wel gewoon te winnen, met 2-0 van FK Metalac, en staat nu drie punten los van de regerend landskampioen. Voor de supporters van Partizan zal de nederlaag even wennen zijn geweest: in het seizoen 2008/09 verloor de ploeg voor het laatst een wedstrijd in de nationale competitie.

De wedstrijd tussen Partizan en Vojvodina werd op het scherpst van de snede gespeeld en kende in totaal vier rode kaarten, verdeeld over beide partijen. Bovendien werd er tien keer geel getrokken door de dienstdoende arbiter, die Mario Djurovski (penalty) en Giorgi Merebashvili (solo) zag scoren.

Geplaatst

Ik zie alleen maar 'O N' staan nu, geel zie je niet echt hier Bosna 241066c.png

Maar megavet. Tijdens zulke wedstrijden leeft er bij jullie thuis toch ook een dikke Yugosfeer? Lekker eten, rakija, Yugomuziek en kledendracht, zoiets toch? ;

4caa3b5743eaa-bosnian1_%28511_x_540%29.png

Geplaatst
Hoe gaat het eigenlijk met FK Sarajevo Bosna?

Oh, Mario, hoe bevalt je studie Journalisitiek? (d)

toppie (y) bevalt goed

Geplaatst

Nice nice (d)

UEFA dreigt Bosnië-Herzegovina uit te sluiten van Europese competities

Als de nationale bond van Bosnië-Herzegovina binnen zes maanden geen nieuwe voorzitter kiest, zal de UEFA overgaan tot uitsluiting van de clubs en het nationale team in de verschillende Europese competities. Al eerder gaf het Europese orgaan een waarschuwing af, maar nu is er daadwerkelijk een deadline gesteld om veranderingen door te gaan voeren.

De Bosnische bond is niet bereid het leiderschap binnen de organisatie, dat nu is verdeeld over drie personen van verschillende etniciteiten, terug te brengen naar één president en één vicepresident. De UEFA wil dat juist wel. De overkoepelende voetbalbonden dreigen om alle Bosnische teams uit te sluiten van deelname aan internationaal voetbal, als Bosnië niet wil luisteren.

De FIFA en de UEFA achten het van groot belang dat het bestuur niet in handen blijft van personen met verschillende etnische achtergronden. Hiertoe besloot de Bosnische bond in 1995, vlak nadat de Bosnische oorlog tot een eind was gekomen.

Bosna ;o