Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vanavond is de match _O_

Even in de stemming komen :)[YOUTUBE]AreVrhMfW7k&feature=related[/YOUTUBE]

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Het kan nog alle kanten op, de Portugezen domineren niet echt.

2-0, gemakkelijke counter.

Echt, ik zou Tomic en Smiljanic naar de 3e competitie sturen man, wat een drama.

Geplaatst

Nou, als we thuis niet winnen van Braga zijn we echt ;e;e;e

Hoop snel dat die Yugo competitie komt, want je ziet het potentieel, het komt er ook uit bij vlagen, maar daar blijft het bij :S

Dat is denk ik omdat wij in een mickey mouse competitie spelen waar we gewend zijn om gemakkelijk te domineren, te spelen tegen een tegenstander die maar net 3-4 passes verbind, en dan moet je Europees spelen tegen een ploeg die minder fouten maakt, en nog veel belangrijker: sneller speelt. Die snelheid kwam er bij ons uit bij vlagen, en daarna zakte het tempo weer.

Thuis verwacht ik 3 punten.

Savic, de 19 jarige VC van ons speelde echt _O_ Hij gaf de spitsen van Braga geen centimeter vrij, samen met Krstajic zit het centraal in de verdediging wel goed, wel jammer van de vrije trap die dan binnengaat, wel heerlijk ingeschoten trouwens.

Geplaatst

ik kijken op internet, staat het 0-0. dus ik naar beneden tegen mn pa zeggen dat hij de wedstrijd online kan bekijken, kom ik boven staat het ineens 0-1.. ;e

Geplaatst

Hey gasten, omdat er verder niet echt een Joego topic is vraag ik het hier maar. Wie heeft die ESPN docu "Once Brothers" gezien over Drazen Petrovic en Vlade Divac? Zag hem deze week op ESPN America en vond hem vrij indrukwekkend..

Geplaatst

Lekkere terugspeelbal van die defender, pff.

Ik heb die docu gezien, had weleens gehoord van die petrovic maar wist niet dat dit verhaal er nog achter zat. Vond het een zeer goede docu. Ben nu aan het zoeken naar joego subs zodat ik er een dvdtje van kan maken en aan me pa kan laten zien. Denk dat hij de docu ook wilt zien.

Loopt mijn stream nou achter of zitten ze pas in de 59e minuut?

Geplaatst

Nee in dat geval loopt mijn stream goed. Pff wat een schot zeg.

Dat crvena zvezda stelt me waar teleur. Is dit tegenwoordig hun niveau?

Geplaatst
Nou, als we thuis niet winnen van Braga zijn we echt ;e;e;e

Hoop snel dat die Yugo competitie komt, want je ziet het potentieel, het komt er ook uit bij vlagen, maar daar blijft het bij :S

Dat is denk ik omdat wij in een mickey mouse competitie spelen waar we gewend zijn om gemakkelijk te domineren, te spelen tegen een tegenstander die maar net 3-4 passes verbind, en dan moet je Europees spelen tegen een ploeg die minder fouten maakt, en nog veel belangrijker: sneller speelt. Die snelheid kwam er bij ons uit bij vlagen, en daarna zakte het tempo weer.

Thuis verwacht ik 3 punten.

Savic, de 19 jarige VC van ons speelde echt _O_ Hij gaf de spitsen van Braga geen centimeter vrij, samen met Krstajic zit het centraal in de verdediging wel goed, wel jammer van de vrije trap die dan binnengaat, wel heerlijk ingeschoten trouwens.

1 : Is Savic die Bosnier?

2 : Is dat de Krstajic:P?

Geplaatst

Ik wist dat ze niet goed waren, maar dit drama had ik niet verwacht. Het is echt 3keer niets, ik vermoed dat de rechterkant hun zogenaamde sterke kant is, want via de linkerkant een aanval opzetten kunnen ze niet.

Laat die joego competitie maar komen, want hajduk zie ik dit crvena zvezda wel verslaan.

Geplaatst
1 : Is Savic die Bosnier?

2 : Is dat de Krstajic:P?

Savic is een montenegrijn :) Krstajic is de Krstajic van Schalke enzo ja :)

Geplaatst
Savic is een montenegrijn :) Krstajic is de Krstajic van Schalke enzo ja :)

Want ik had al gehoord dat er een talentvolle Savic van 19 jaar is maar ik dacht is een Bosnier.

Krstajic hero_O_

Geplaatst
Hey gasten, omdat er verder niet echt een Joego topic is vraag ik het hier maar. Wie heeft die ESPN docu "Once Brothers" gezien over Drazen Petrovic en Vlade Divac? Zag hem deze week op ESPN America en vond hem vrij indrukwekkend..

ja heb hem ook gezien :) 2x zelfs ;c kende het verhaal via m'n vader al, omdat hij zelf ook basketbalde vroeger en een groot bewonderaar was van petrovic

Geplaatst

Zo, even Once Brothers op een dvd'tje branden en dan op de tv kijken :)

Stojkovic na de derby:

02-4.jpg

Geplaatst

Wat een docu _O_

Sowieso elke docu die iets met yugo te maken heeft, maar deze is heel mooi gemaakt.

Dikke (y) hoor