Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wou eens voor de lol een Bosnische wedstrijd kijken... Gelijk 1-2 in de 11e minuut voor Siroki Brijeg (d)

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
:-D Helden

Mario, had je gehoord wat de FK Sloboda fans roepen bij elke uitwedstrijd?

Nee, weet wel dat Celik met 2-0 heeft verloren van Sloboda (geloof ik) :p

Geplaatst

20-11 en het seizoen is voor hajduk alweer voorbij.

2-0 achter tegen istra. Goed bezig. Thuis win je er met 6-1 van maar uit verlies je.

Hang op 3 februari de vlag maar halfstok want dit word het 6de jaar op rij dat ze niet kampioen worden.

Geplaatst

[YOUTUBE]wsEmntxmXZs[/YOUTUBE]

Toennet weer deze documentaire gezien na een tijdje, zeker een aanrader!

Geplaatst

Als ik niet voor hajduk was geweest had ik er waarschijnlijk hard om kunnen lachen. Vooral om Sharbini, buljat, maloca en subasic.

Vooral de laatste 3 zijn geweldig om te zien, alsof je naar een stel mannen met het down syndroom zit te kijken die geen idee hebben wat ze moeten doen. Ik heb 2 broertjes van 9 en ik ben er 100 % zeker van dat die al meer voetbalintintelligentie hebben als deze 3 debielen.

Gewoon grappig om te zien hoe 3 spelers verantwoordelijk kunnen zijn voor alle verliespartijen in de europa league.

Subasic die verantwoordelijk is voor 2 nederlagen, met de uitwedstrijd tegen boekarest kwam hij nog goed weg want ze wonnen thuis, maar uit aek was hij gewoon schandalig slecht.

Maloca en Buljat, wat een duo is het toch en wat wisselt het elkaar goed af, alsof ze het gewoon afspreken, ik zie ze al zitten in de kleedkamer, ja deze wedstrijd zorg jij voor een paar strafschoppen en dan zorg ik er de volgende wedstrijd wel voor. Hoe kan het in godsnaam zijn dat Maloca in de thuiswedstrijd verantwoordelijk is voor 1 penalty (hadden er 2 moeten zijn maar daar kwamen ze goed weg) en Buljat in de thuiswedstrijd tegen zenith voor 2. Zelfs in de uitwedstrijd bij aek veroorzaakte Maloca er 1tje.

Geweldig trio, over Anas "300x kappen" Sharbini wil ik niet eens beginnen.

EDIT : 0-3 alweer, heb de tv bij 0-2 al uitgezet maar ik heb een vaag vermoeden dat maloca of Buljat weer hebben zitten blunderen.

Geplaatst

Minder Ivan :/

[YOUTUBE]wsEmntxmXZs[/YOUTUBE]

Toennet weer deze documentaire gezien na een tijdje, zeker een aanrader!

Die blijft idd kkepisch.

Geplaatst

Iemand nog iets Yugo te melden ofzo? Mario misschien? Je chillt em nog altijd hard op die journalistiek opleiding?

V_0sq7tg7Iw

Epic nummer deze btw, bijna ook weer bozic (d)

Geplaatst

Als we een EK Bid hadden met: Slovenië, Kroatië, Bosnië en Servië hé, pfoee. We hebben wel enkele mooie stadions in Yugo; NK Maribor, Hajduk Split, Dinamo Zagreb, Grbavica stadion, Crvena Zvezda, Partizan. Any more? Met de bouw van nog een paar nieuwe stadions komt dat dik in orde. Overigens zouden we dan misschien weer de oude Joegoslavische competitie kunnen hebben, dan komen de mensen dichter bij elkaar. WK kunnen we niet betalen en de stadions zijn daarvoor te slecht, EK zie ik wel zitten

Mooiste stadion vind ik toch wel van Hajduk :p

1.jpg

Geplaatst

Ben je wel eens in Poljud geweest? Ik ben er paar jaar geleden geweest, toen speelde Brazilië tegen Kroatië in Split. Wij zaten in Makarska op dat moment. Wedstrijd was helaas uitverkocht, maar we zijn wel naar de stadiontraining van Brazilië geweest. Was heel vet :)

Geplaatst

Nee jammer genoeg niet.. als ik in Yugo kom is het altijd zomerstop en ik ben vaker in Zagreb dan in Split. Dinamo zie ik niet echt zitten, lijkt me een beetje saai. Overigens weet ik niet eens hoe je daar kaartjes besteld enzo. Neem aan dat we in yugo gewoon bij shalter kaarten kunnen kopen ipv met dat hele gedoe met seizoenskaarten en etc

Geplaatst

Die keren dat ik naar Celik ben geweest in Zenica kon je gewoon voor 5 mark (2,5 euro) een kaartje kopen bij zo'n kraampje naast het stadion

Geplaatst

Voor Hajduk is wel wat duurder, maar nog steeds goedkoop. 15 mark volgens mij. €7,50

Kijk onder 17 team van Hajduk, zien er best wel goed uit:

kadeti.jpg

Geplaatst

Er zit niet een jongen tussen waarvan ik zeg: 'Dat is mijn type.' Maar kan me voorstellen dat jij ze wel leuk vindt :)

Bij Hajduk betaal je met Kuna he ;)

Geplaatst

34432 kuna dan ;D

Linksonder lijkt me wel een baas, en middelste rij 3e vlnr rijkt me een VC die een grasmaaier is

Geplaatst

Ik heb ticinovic wel eens zien spelen, voor zijn leeftijd deed hij het harstikke goed en ik vind het ook vreemd dat hij uitgeleend is terwijl een vukusic wel gewoon speelt.

Hij speelde op zijn 17de al meerdere wedstrijden bij hajduk en ik had verwacht dat hij wel zou doorbreken, maar kennelijk nog niet.

Op het ek onder 19 (dacht ik) speelde hij ook lekker mee.

Dit jaar heeft hij in totaal 7 wedstrijden gespeeld voor karlovac en had daarin 1 doelpunt en 1 assist.

Geplaatst

Ik haalde hem altijd met FM09. Links of rechtshalf geloof ik

EDIT: Robert Prosinecki wordt zo goed als zeker de nieuwe trainer van Rode Ster Belgrado. Ex-speler en vooral Kroaat is geïnteresseerd en de club wil hem. Opmerkelijk genoeg zijn de Delije blij, maar vinden de aanhangers van Partizan het schandalig dat er een Kroaat door Belgrado zal lopen. Ze zijn dan ook not amused

Geplaatst

Ik vind het zeker niet schandalig, en er lopen zo vaak Kroaten door Belgrado ;) Nice voor Rode Ster!

Geplaatst

Jij zit dan ook niet bij de Grobari ;c

edit: terugkomend op m'n bezoek aan Poljud:

227647196_5_bOqQ.jpeg

2005 was het dus

Geplaatst

Robert Prosinecki bij rode ster belgrado, vind dit eigenlijk wel mooi om te horen.

Als hij gaat dan hoop ik dat hij wel een beetje normaal rond kan lopen in de stad.