Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

hehe, dankje wel voor de link. Kan hem nu ook eens gaan bekijken met mijn kameraad. :mrgy:

Geplaatst

Bilic moet echt Pranjic zo snel mogelijk wisselen. Wat speelt die een kutwedstrijd zeg. Constant balverlies. Bosnië kwam goed weg na die verkeerde ingooi van Roemenië.

EDIT: Bosnië ziet nu ook een doelpunt afgekeurd worden. Echt meters buitenspel, maar pas heel laat afgekeurd.

Geplaatst

Dat was een tijd geleden wel anders. Hij heeft nu ook matig materiaal vind ik, maar ook nu moeten ze met alle respect natuurlijk wel gewoon van Georgië kunnen winnen.

Geplaatst

Ach ik roep al 2 jaar dat ze hem moeten wisselen. Hij kreeg een groep met grote talenten, presteerde er goed mee op het ek. De basis was er. Vervolgens zijn de meeste spelers stuk voor stuk gegroeid en sommige horen misschien wel bij de beste van de wereld, zoals Srna en Modric, toch heeft kroatie sinds het ek2008 een dalende lijn ingezet. Die man heeft geen idee wat hij aan het doen is.

Georgie hangt achterover en wacht op de counter, en wat doet het meesterbrein, zet er gewoon 7 aanvallende spelers tegenover waarvan 3 spitsen en leun dan op Simunic en Corluka (een back).

Dat deze clown mocht blijven nadat ze zich niet wisten te plaatsen voor het wk is een schande.

Als hij deze wedstrijd verliest zal hij zich er zoals gewoonlijk wel uitlullen.

Geplaatst

Ach, je kan het nooit goed doen. Je weet dat Georgië achterover gaat leunen, maar als je dan zelf ook niet aanvallend speelt krijg je gezeik waarom je niet aanvallend speelt. Ik ben vooralsnog een voorstander van Bilic. Als de tijd komt dat zijn contract niet wordt verlengd, dan zie ik Prosinecki als opvolger.

Geplaatst

Je kan leren van je fouten, het aanvallend spelen in de eerste wedstrijd tegen georgie zorgde voor volgens mij 1 kans. Behalve dat de resultaten slecht zijn is het voetbal ook niet om aan te zien.

Geplaatst

Klasnic de enigste die nog doorheeft dat het 1-1 staat en dat er nog gescoord moet worden.

Nu mogen ze juichen,,,

Oh god, nu gaan we de act van Bilic weer krijgen.

Lol, toen ik ze zo op het eind zag juichen dacht ik ff dat ze van Spanje hadden gewonnen ipv Georgie..

Geplaatst

Partizan eindelijk weer eens in de finale van de waterpolo Euroleague, tijd voor de 7e titel!

v208097p0.jpg:D

Trouwens, moet je eens kijken wat die Boban allemaal zegt in die docu, echt een hatelijke gast, prima voetballer enzo, maar als persoon walg ik van hem. Ustasa..

Geplaatst

Haha ja man, die Boban veranderde overnacht van een Joegoslaaf naar een Kroaat, als hij echt ballen had zou die wel eerder z'n bek opengetrokken hebben.

Heel mooie docu, er zijn 7 delen van. Ook over hoe we altijd heel goede spelers hadden maar nooit echte successen konden boeken op internationaal niveau.

[YOUTUBE]RKYtPGjqdFo&feature=related[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ik vond die Siniša Mihajlović & Savićević geweldig in die docu The last Yugoslavian team. Heel cool onder alles en het leek wel alsof het ze allemaal helemaal niets uitmaakte. Prachtig stukje in die docu vond ik een moment in de wedstrijd in zagreb. Dat je Mihajlovic en Suker ff samen zag lachen.

Die docu Once Brothers is echt geniaal.

Geplaatst

Is er eigenlijk een voetballer omgekomen in de oorlog? Wel lelijk van Bosnië zeg, hoop dat ze tegen Albanië wel beter gaan spelen ;e

Ivan ik heb mooie avatar he :oops: Savicevic

Geplaatst

Vriendschappelijke wedstrijden hebben dus helemaal geen betekenis, ze zijn goed voor gokbedrijven, kijk maar naar de wedstrijd Argentinie - Nigeria, lachwekkend zeg :-D

Geplaatst

Hahah ik neem aan dat die scheidsrechter nooit meer een wedstrijd gaat fluiten want dit gaat nergens meer over. 98ste minuut in een vriendschappelijke wedstrijd terwijl het al 4-0 staat is al heeeeel vreemd. Dan ook nog een strafschop waar zelfs de argentijnen raar van opkeken.

Geplaatst

Joego landen zijn zo heel vaak genaaid, maar daar geeft de wereld natuurlijk niks om.

Geplaatst

[YOUTUBE]RhXQSIk79lI[/YOUTUBE]

Even over Joegoslavie hé, we hadden F16's, vliegtuigen, tanks je kent het wel. WAAR ZIJN AL DIE DINGEN NU? :cab:

Geplaatst

Trouwens, moet je eens kijken wat die Boban allemaal zegt in die docu, echt een hatelijke gast, prima voetballer enzo, maar als persoon walg ik van hem. Ustasa..

Ach, dat wat hij zegt valt in het niet bij wat er is gebeurd in de oorlog.

Haha ja man, die Boban veranderde overnacht van een Joegoslaaf naar een Kroaat, als hij echt ballen had zou die wel eerder z'n bek opengetrokken hebben.

Een tijdje geleden zat ik op internet een beetje te zoeken naar de geschiedenis van Kroatie en de Ustaše. En toen kwam ik dit tegen :

http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_Boban

Vond het al een bekende naam. Toen had ik het net met me pa over die docu The last Yugoslavian team en dat die Boban zo nationalistisch was, en toen zei me pa dat familie van Boban dus nr 2 was van de Ustaše achter Pavelic. Ik weet niet of me pa me nou in de maling nam of dat hij serieus was. Het verklaard het wel een beetje.

Geplaatst

Afscheid Petkovic bij Flamengo _O_

[YOUTUBE]2vGAraAZwNM&feature=player_embedded[/YOUTUBE]