Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lekker eerste doelpunt van Vukusic. 18.000 toeschouwers waren er, behoorlijk veel voor een wedstrijd tegen Sibenik

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

:o 18k man tegen Sibenik, mooie start hoor! Mooi dat zo'n wedstrijd dan voor Stoke City komt.

Geplaatst

Het zal druk zijn in het stadion de komende weken, nu dus die 18k man tegen Sibenik, dan komt die wedstrijd tegen Barca, en dan een kleine 2 weken erna weer tegen Stoke.

Geplaatst

De eerste thuiswedstrijd van Benfica is net afgelopen : Er werd met 1-0 van Toulouse gewonnen en dit op één week van de heenwedstrijd in de derde voorrond van de Champions League. De definitieve spelersgroep van Benfica zal er meer dan waarschijnlijk zo out zien :

Doelmannen : Artur Moraes - Eduardo - Mika

Verdedigers : Maxi Pereira - Luisão - Miguel Vitor - Garay - Jardel - Emerson - Capdevila - Nuno Coelho - Roderick - Carole - Fabio Faria

Middenvelders : Javi Garcia - Matic - Witsel - Pablo Aimar - Nico Gaitan - Enzo Perez - Urreta - Ruben Amorim - Carlos Martins - Bruno César -

Aanvallers : Cardozo - Saviola - Jara - Rodrigo

Dit is een goede mix om van een 4-4-2 over te schakelen naar een 4-3-3- zonder enig probleem. Als het goed loopt dan voorzie ik een schitterend seizoen

Geplaatst

Alleen is Porto nog steeds hetzelfde sterke Porto van vorig seizoen, alleen met een andere trainer. Aangezien de assistent is aangesteld, lijkt het me dat er niet veel gaat veranderen?

Geplaatst

Je weet natuurlijk nooit of er nog spelers vertrekken. Een Hulk, een Guarin, een Fernando. André Villas Boas ziet Hulk en Fernando maar al te graag naar Chelsea verkassen.

Geplaatst
Alleen is Porto nog steeds hetzelfde sterke Porto van vorig seizoen, alleen met een andere trainer. Aangezien de assistent is aangesteld, lijkt het me dat er niet veel gaat veranderen?

Porto gaat nog twee sterkhouders verliezen ... Falcao blijft niet en ook Moutinho of Rolando gaan nog vertrekken ... Ze hebben zich ook schitterend versterkt met Danilo - Kelvin - Iturbe en Alex Sandro en dan nog Djalma - Kleber ...

@ Thierryvane : Hulk vertrekt nooit want ze hebben al bod van 50 miljoen afgeslagen. Enkel voor zijn opstapclausule vertrekt hij

Geplaatst
Ben enorm benieuwd naar Jara. Overigens zie ik Sporting dit jaar serieus meedoen om het kampioenschap.

Sporting is niks en wordt niks. Teveel waan van de dag.

Geplaatst

Sporting is een zeer goed elftal aan het opbouwen want met Schaars - Capel - Rinaudo - Onyewu - Patricio - Postiga - Rubio hebben ze heel wat goede spelers binnen. Tevens hebben ze ook een aantal jonge talenten binnengehaald, maar de beste transfer die ze gedaan hebben is hun trainer : Domingos Paciencia is gewoon een topper ! Sporting gaat van zich laten spreken dit seizoen

Geplaatst

Eerste uitslag is binnen vandaag :

Vojvodina Novi Sad 1 - 3 Vaduz

Vojvodina had uit 0-2 gewonnen maar die liggen eruit dus. 90ste minuut krijgen ze de 1-3 tegen.

Zeljeznicar staat nog 0-0 en Varteks 1-0 voor.

Geplaatst

97e minuut krijgen ze een goal tegen ;) De wedstrijd was verkocht, dat wist iedereen al van te voren..

Ha, wel mooi dat Zeljo door is! Sheriff is geen verkeerde tegenstander, ze schakelden vorig jaar nog Dinamo uit in de CL kwalificaties.

Geplaatst

Ook weer vies spel bij de wedstrijd Olympiakos Voulou - Rad Belgrado. Dat is toch geen penalty man :wall: Het voetbal van tegenwoordig gaat helemaal nergens meer over!

Geplaatst

Varazdin en Sarajevo ook door. Split staat 1-1, Ljublana staat 1-0 achter maar zijn op dit moment gewoon door.

Rad helaas ook eruit.

Als ik jou zo hoor denk ik dat ik die samenvattingen maar moet gaan kijken. Ben benieuwd wat er allemaal gebeurd in die wedstrijden :p

Geplaatst

Ach je ziet zo dat de wedstrijden van Vojvodina en Rad van te voren afgesproken zijn. Iedereen in Servie weet het, maar niemand doet er iets aan.

Geplaatst

Vanavond Hajduk Split - Barcelona. Schijnt er nu verschrikkelijk weer te zijn, onweer, heel veel regen. Ben benieuwd of dat vanavond ook nog is.

Geplaatst

Dit is leuk, het 2de team van barca komt en zelfs daartegen krijgt hajduk het niet voor elkaar om de bal vaker dan 3 keer over te spelen.

Edit, moet mijn woorden toch terugnemen. Hajduk staat nog best goed te voetballen.

Ik weet niet wat er met Sharbini is gebeurd, maar hij staat gewoon zeer goed te voetballen. Zelfde geldt voor die Inoha en Lima.

Geplaatst

Pedro, Villa, Afellay, Keita, Valdes zijn toch ook niet de minste namen. En ze krijgen echt kans op kans, maar in de afwerking is het drama.

Geplaatst

Pedro doet niet eens mee zie ik nu ;c Afellay speelt als een natte krant. Vukusic ook goed aan de kant van Hajduk. En Tomasov!

Geplaatst

Alle Hajduk spelers spelen gewoon goed, zal je net zien, als ze tegen stoke moeten spelen ze allemaal weer als een stel kleuters.

Affelay loopt er een beetje verveeld bij. Slechte wedstrijd van hem tot nu toe.

Geplaatst

Was een leuke pot om naar te kijken, mooi dat Hajduk zoiets georganiseerd heeft, want ze hebben er nog veel geld uit gehaald.(Ong. de 2 miljoen terugverdiend)

[YOUTUBE]mKk4dmoedL4[/YOUTUBE]

Geplaatst

Hajduk speelde nog goed, had ik niet verwacht. Vooral over Anas Sharbini was ik verbaasd, speelde echt goed. Jammer van de mindere 2de helft. Je merkte dat er mindere spelers waren ingekomen. Als ze zo spelen tegen Stoke dan hebben ze een grote kans om door te gaan.