Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Argh als ik die opstelling van ons zie denk ik dat we hard gaan verliezen :wall:

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Waarom zet hij nou facking Tomic erin, die is nog 10x zo erg als Babovic...

Lat!

Geplaatst

Haha ik open de stream en ik zie ze gelijk juichen. Tegen 10 man moet er nog een doelpunt bijkunnen.

Wat staat die gozer als een kleuter te verdedigen zeg. Ach het uitdoelpunt is er tenminste. Thuis moet partizan dit afmaken.

@zokipfc

Hoezo hebben ze geen shirtsponser er nu opstaan? Het shirt ziet er nu zo raar uit.

Geplaatst

Komt door ons goede bestuur, dat ook een grote aandeel heeft in deze nederlaag. Heel de verdediging verkopen en dan 10 dagen voor het begin van de eerste officiele wedstrijd pas versterkingen halen.

Een goal tegen door een o zo domme penalty en in de 2e minuut van de extra tijd :wall: Typisch balkan of wat

Geplaatst

Tjah ik ken het gevoel, maar thuis 1-0 winnen moet kunnen. Publiek er achter en dan gaan ze gewoon door.

Geplaatst

Denk het niet, we krijgen in Belgrado sowieso een pingel tegen, die Belgen kunnen zo mooi vallen en wij maken zulke heerlijke domme overtredingen...

In Servie zijn ze niet overtuigd van Genk, met alle respect konden we er ook zeker meer uit halen, als we maar meer lef hadden getoond. Misschien is het ook beter dat het 2-1 geworden was, zo gaan we tenminste voor die goal meer spelen in plaats van dat bange voetbal van vandaag. Lichtpuntje: Babovic speelt niet, nu hopen dat Scepovic en Tomic geblesseerd raken en dan is er hoop :D Toch geen slechte uitgangspositie, die 2-1..

Geplaatst

Haha, Zoki. In jouw post begin je zonder enig optimisme; maar aan het einde van jouw post komt die optimisme toch nog een beetje naar voren. Je houdt in ieder geval hoop.. :checkit:

Geplaatst

Haha ja dat was daarna ge-edit. Als ik voor de wedstrijd kon tekenen voor 2-1 had ik het gedaan, maar het was toch zuur om een gewonnen wedstrijd op zo'n manier te verliezen ( domme rode kaart bij een man meer, penalty :wall: en goal tegen in de laatste minuut) dus was meer een emotionele reactie van dat moment.

In Belgrado vol de fans erachter en dan moet het toch lukken!

Geplaatst

FT Racing Genk [2 - 1] Partizan Belgrade

65' [0 - 1] N. Tomic

70' [1 - 1 ] J. Vossen (pen.)

90' [2 - 1] M. Ogunjimi FT

HJK Helsinki [1 - 2] Dinamo Zagreb

14' [1 - 0] A. Ring

19' [1 - 1] Rafinha (o.g.)

77' [1 - 2] Sammir

FT Maccabi Haifa [2 - 1] NK Maribor

8' [1 - 0] V. Dvalishvili (pen.)

27' [1 - 1] M.M.M. Tavares

70' [2 - 1] B. Yampolsky

Met een beetje geluk gaan alle 3 de clubs door.

Geplaatst

RNK Split houdt vooralsnog knap stand tegen Fulham, Hajduk begint lekker met een tegendoelpunt in de derde minuut...

Geplaatst

Pff ik heb nog geen stream gevonden of ze staan al achter, wat een begin..... Varteks nog goed teruggekomen van een 2-0 achterstand tot 2-2

Uitstekend resultaat van Split hoor. Had ik niet verwacht.

Toch is het vreemd, in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Barca vechten de hajduk spelers wel voor elke bal, maar in een EL wedstrijd tegen Stoke city is het allemaal half half.Ja dit is het oude Hajduk weer, alles onder de 3-0 is mooi meegenomen.

Wat een tactiek van die trainer zeg, die man krijgt elk jaar een fortuin en komt met dit aan? Zelfs ik had je kunnen vertellen dat het zo niet werkt.

Geplaatst

Ik stuur zo wel ff een mailtje over wie Delap is, misschien hebben de verdedigers dan door dat je de bal beter naar de verdedigers van stoke kan trappen en NIET over de zijlijn. Jezus hebben ze dan helemaal geen onderzoek gedaan?

Geplaatst

Sammir red Dinamo Zagreb in Finland; overigens streed Dinamo wel gezamenlijk als een team. Dat is in ieder geval een pluspunt...

Van Split had ik het zeker niet verwacht. 0-0 tegen Fulham; een puike prestatie. En persoonlijk denk ik dat Hajduk hoop moet houden op een ronde verder, Stoke is weliswaar een sterke tegenstanders, maar in het voetbal kan er alles gebeuren.

Geplaatst

Wat Hajduk mee heeft is dat Stoke een zeer stugge ploeg is met weinig creativiteit, die zullen dus vol gaan verdedigen, maar als het publiek erachter gaat staan kun je met een goede Vukusic en Sharbini zeker wat bewerkstelligen.

RNK zal uit geen kans hebben ben ik bang.

Geplaatst
Wat Hajduk mee heeft is dat Stoke een zeer stugge ploeg is met weinig creativiteit, die zullen dus vol gaan verdedigen, maar als het publiek erachter gaat staan kun je met een goede Vukusic en Sharbini zeker wat bewerkstelligen.

RNK zal uit geen kans hebben ben ik bang.

;e

Geplaatst

Groep A:

01. Kroatië

02. Servië

03. België

04. Schotland

05. Macedonië

06. Wales

Groep H:

01. Engeland

02. Montenegro

03. Oekraïne

04. Polen

05. Moldavië

06. San Marino

Groep G:

01. Griekenland

02. Slowakije

03. Bosnië-Herzegovina

04. Litouwen

05. Letland

06. Liechtenstein

Groep E:

01. Noorwegen

02. Slovenië

03. Zwitserland

04. Albanië

05. Cyprus

06. IJsland

De Yugolanden voor de wk-kwalificatie. Vooral Servië - Kroatië zal natuurlijk boeiend worden.

Geplaatst

Haha wat een loting, misschien als het bij Kroatie - Servie en Servie - Kroatie goed gaat dat ze dan die joego competitie eens gaan maken, deze week is wel duidelijk geworden dat die nodig is.

Nu ff kijken of ik naar Belgie - Kroatie kan, toch niet zo heel ver.

Geplaatst

Laat mij mee gaan? Is in Brussel waarsch

Is pas volgend jaar rond deze tijd :cab: Nja ik wil wel gaan dan

Geplaatst

Ik probeer die kaarten in ieder geval te regelen.. Maar wat een loting zeg! :cab: Niet normaal; hopen dat zowel Kroatië als Servië doorgaan. Zou mooi zijn voor het voormalig Joegoslavië; natuurlijk hoop ik ook dat de wedstrijden vredig verlopen, maar ik ben er bang voor..

Geplaatst

Ik gok ook dat het hier en daar wat matten wordt, maar Bosna wist 100% zeker van niet, en hij zal vast wel weten waar hij over praat.