Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bij ZDF hadden ze het al over de vesting in Zenica :) Opa en oma wonen er nog geen 100 meter vanaf.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Huh ik dacht dat Maxi door prive problemen terug naar Uruguay was gegaan.

Was slechts een gerucht en dat was omdat hij dat gezegd heeft tijdens de Copa America en zijn vrouw was net bevallen van een tweeling ... En dan in ander continent gaan spelen ... Benfica wil hem trouwens niet verkopen : ze hebben het laatste percentage van zijn rechten gekocht en hij heeft denk ik zelfs al bijgetekend ...

Geplaatst

Dat krijg je als je relatie met Dejan Savicevic niet goed is; ook al vind ik het zelf ook onterecht.. Hij stond er in ieder geval nog goed voor.

Geplaatst

Ja ja, vanavond Hajduk - Dinamo. Ik ben benieuwd, misschien maar even een streampje pakken..

Geplaatst

Hahaha, ik weet niet of je zijn film gezien hebt; maar ik vond hem fantastisch. Helemaal zijn Radnicki Rep:

Geplaatst

Haha kwoon bij mun nederlandse moeder he, als ik bij me zus of pa zou zitten zou ik wel een dreambox hebben maar mijn moeder vind het niet nodig :p

Geplaatst

Aight, als ik thuis kom hoop ik een mooie winst van Hajduk te zien :) Napred bili

Geplaatst

Thanks man

20 min gespeeld en Brkljaca eraf met 2keer geel. Goed bezig man, heel goed bezig. Alsof de kans nog niet klein genoeg was dat je kampioen wordt. Wat een ongelovelijk zwakke selectie is dit. Op vukusic na is iedereen ruk. Ik weet de verhalen nog dat de BBB de spelers ff opzochten nadat ze een rode kaart hadden gekregen. Misschien moet de torcida dat ook bij Brkljaca moeten doen, alleen een retard kan na 20 minuten zo inkomen terwijl hij al geel heeft.

Geplaatst

Hahaha Simunic wordt goed ontvangen, constant uitgefloten. Nu ff stilgelegd vanwege fakkels. Groot gelijk, flikker alles maar op het veld.

Geplaatst

Mandzukic doet het ff bij wolfsburg hoor, 2 doelpunten weer. Sinds magath bij wolfsburg zit scoort hij aan de lopende band. Eerste 18 wedstrijden zonder Magath scoorde hij 1 keer, de 11 wedstrijden daarna onder magath scoort hij 10 keer.

Geplaatst
Manchester United gaat de eerste Champions League-wedstrijd van Real Madrid goed in de gaten houden. De belangstelling van de Engelsen gaat echter niet naar de club uit Madrid uit, maar naar twee spelers van Dinamo Zagreb. Mateo Kovacic, een zeventienjarige aanvallende middenvelder, en Mario Situm, een negentienjarige aanvaller, staan hoog op de verlanglijst van Sir Alex Ferguson.

Mario Situm was mij nog niet eens opgevallen maar met 4 doelpunten in 5 wedstrijden doet hij het zeer goed. Maar weer een stel talenten van dinamo dus.

Badelj, Kovacic, Vrsaljko, Situm, Spehar.

Geplaatst

Inderdaad zeg _O_

Vanavond Dinamo, hoop dat ze het net zo goed doen als Partizan in 2003 tegen ze, met iets meer geluk dan :D

Geplaatst

HAhaha Vlado Lemic langs Zidane :D Gisteren nog tegenover ons huis in Bosnie en nu in het Maksimir langs Mr. kopstoot, geniaal

Dinamo speelt goed trouwens, net dikke 1 op 1 gemist :(

Geplaatst

Haha, heldige reactie van Jerko Leko: Da sam opalio Ronalda kako on tvrdi, ne bi hodao! :D

Geplaatst
Haha, heldige reactie van Jerko Leko: Da sam opalio Ronalda kako on tvrdi, ne bi hodao! :D

En dat betekent?