Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ergste is dat die Sammir gister nog 2 keer scoorde ook, kan hij nog gaan volhouden dat hij bij het nationale team hoort.

Geplaatst

Mhm Sarajevo speelt wel lekker voetbal zeg. Echt jammer dat ze er zo ongelukkig uit vlogen door Zeta.

Geplaatst

Afgelopen weekend heeft een nieuw groot talent bij Hajduk Split zijn debuut gemaakt. De 16 jarige Josip Bašić mocht in de 57ste minuut invallen. Een aanvallende middenvelder die ook op de vleugels kan spelen. Schijnt een zeer groot talent te zijn.

Geplaatst

Over Sejo sexon, Nele Karajlic, Goran Bregovic, Elvis J. Kurtovic, Drazen ricl, Sasa Losic en anderen :-D

[YOUTUBE]fNCC5Ukoc1Y[/YOUTUBE]

Geplaatst

Zat net een beetje te kijken naar de selecties van de joego landen. Pff ben jaloers op de verdediging van Servie hoor, heerlijk om spelers als Kolarov, Subotic, Ivanovic en Natasic te hebben, en dan is Vidic er niet eens bij. Zeer groot verschil als je dat dan met Kroatie vergelijk, daar heb je Srna die op hetzelfde niveau zit als die spelers en dan Lovren die zo goed kan worden maar voor de rest komt het niet in de buurt met wat servie heeft.

Kroatie heeft vooral een lekker middenveld, Rakitic, Modric, Badelj, Krancjar. Toch ook wel een paar vreemde spelers die Stimac erbij heeft gezet, behalve Sammir vind ik het ook vreemd dat Vukusic erbij zit. Vukusic heeft het moeilijk in Italie en vind het dan ook vreemd dat Kramaric niet opgeroepen is, speelt nu bij Lokomotiva (gehuurd van Dinamo) en heeft daar in 11 wedstrijden 7 keer gescoord en 4 assists. Hij is dat team aan het dragen dus zou er gewoon bij horen te zitten.

Denk dat er nu wel een leuke groep aankomt bij Kroatie. Kovacic speelt al 2 seizoenen mee en Radosevic laat zich al meer zien. Alen Halilovic (Dinamo 16) + Josip Basic (Hajduk 16) schijnen ook grote talenten te zijn en hebben hun debuut al gemaakt, beide in de wedstrijd Dinamo-Hajduk. Halilovic heeft zelfs al gescoord. Alleen geen echte verdedigers.

Geplaatst

Een Balkan Competitie lijkt weer dichterbij te komen, er zouden weer gesprekken zijn om een competitie met 16 teams uit 8 landen te beginnen.

Geplaatst

Er zouden ook clubs uit Hongarije en Bulgarije bijzitten. Heb liever dat het alleen de joego clubs zijn. Willen ze dit echt gaan doen dan zullen ze de komende jaren vooral bezig zijn met de corruptie daar. Zoals je al zegt, nu schieten we hier weinig mee op.

Geplaatst

Wie wil je dat bezig zien aan het bestrijden van corruptie dan?

UEFA: Corrupt. De voetbalbonden: Corrupt. De regeringen: Corrupt.

Geplaatst

Hajduk Split is zo goed als failliet. De lening gaat niet door en Hajduk had deze lening nodig zodat de spelers betaald konden worden, hajduk loopt al maanden achter met het betalen van salarissen en nu dreigen jongens als Caktas en Radosevic gratis weg te lopen.

Geplaatst

De wedstrijden zijn begonnen hoor. Macedonie komt in de 8ste minuut al goed weg met een gele kaart die gewoon rood had moeten zijn. Belachelijke overtreding van Ristic op Srna.

Het is al duidelijk dat Macedonie de scheids mee heeft.

Ristic blijft overigens rustig overtredingen maken, heeft er inmiddels al 4 gemaakt in 25 minuten.

Sammir erin en niet Kranjcar, lekker gebaar naar Kranjcar toe....

bewerkt door iSimic

Geplaatst

Servie mist weer eens een killer voor doel. Hopelijk kan die Djurdjic er ook iets van bij het nationale team, mits hij geselecteerd wordt.

Geplaatst

Kijk die Halilhodzic gaan :D

[YOUTUBE]lg40XmHaIc8&feature=player_embedded[/YOUTUBE]

Geplaatst

Zoran, weet jij misschien waar is zo'n Yugo-retrojack kan vinden voor een zacht prijsje? Jij bent meer in de yugo-sites dan ik denk ik.

Goed nieuws voor Hajduk trouwens, lening van 4 milj. van Split.

Geplaatst

Ik heb geen idee, misschien van 1 van die journalisten die de telefoon gebruikte om alles op te nemen.

Ba_i__Halilovi__Ro_525943S1.jpg

Dit zijn trouwens de 3 grootste kroatische talenten. Alen Halilović, Josip Bašić i Ante Roguljić. Halilović bij Dinamo, Bašić bij Hajduk en Roguljić bij een amateur club in Split maar hij zou al kunnen vertrekken naar Inter Milan.

In de wedstrijd Kroatie u17 4-2 Isreal u17 gister waren ze ook gelijk belangrijk. Bašić met 2 doelpunten, Roguljić met 1 doelpunt en Halilović met een assist, Halilović miste alleen wel een strafschop.

bewerkt door iSimic

Geplaatst

Hoe staat het eigenlijk met Mateo Kovacic? En ik had Milan Badelj inmiddels eigenlijk ook al wel in de Europese subtop verwacht.

Geplaatst
Hoe staat het eigenlijk met Mateo Kovacic? En ik had Milan Badelj inmiddels eigenlijk ook al wel in de Europese subtop verwacht.

Ik volg Dinamo niet zo goed maar ik weet wel dat hij daar veel speelt, vorig jaar heeft hij 37 keer meegedaan waarvan 25 in de basis, toen was hij 17. Dit jaar heeft hij in het begin wat wedstrijden gemist maar het lijkt mij door een blessure want hij zat ook niet op de bank. Laatste 2 wedstrijden heeft hij gewoon weer in de basis gestaan (tegen Slaven Belupo en Hajduk) en had hij in beide wedstrijden een assist. Met zijn ontwikkeling gaat het wel goed.

Geplaatst
Milan Badelj speelt inmiddels bij HSV ;)

Ik zie het net inderdaad. Hij begon het seizoen 'gewoon' bij Dinamo, dus zodoende ging ik er van uit dat hij daar nog steeds zat. Sterker nog, ik heb hem nog zien scoren in de CL voorronde tegen Maribor. Ik denk overigens dat HSV wel een leuke club is voor hem.

Edit: Haha. Badelj speelde op 28 augustus nog met Dinamo tegen Maribor. Op 1 september stond hij op het veld bij HSV - Bremen.