Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 300,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
Ze hebben ook 'maar' 7,5 miljoen betaald voor Jackson. (d)

Het rare vind ik dat hij tot zijn 27ste in Colombia heeft gevoetbald :cab:

Geplaatst

Ja daarom is dat ook zo raar normaal gesproken word die op maximaal 22 jarige leeftijd al weggekocht we spreken dus over een echte laatbloeier.

Geplaatst

Gudelj op voetbalzone:

Een hart dat klopt voor NAC, maar ook voor Servië. Zittend in hartje Breda gaan we eerst nog even terug naar de Balkan. Veel journalisten stelden hem al eens de vraag of hij zich nou meer een Nederlander of een Serviër voelt. Beter kun je Gudelj echter vragen of hij meer heeft met Servië of Bosnië. Nemanja werd weliswaar in de Servische hoofdstad geboren, maar zijn vader (voormalig profvoetballer Nebosja Gudelj) en moeder dragen de Bosnische nationaliteit. “Dat is moeilijk te zeggen. Zeg maar dat ik me een Joego voel, een Balkan Boy. Een jongen die uit het voormalige Joegoslavië komt, dat is feitelijk ook het geval. Ik ben in 1991 geboren, toen bestond Joegoslavië nog.” In dat jaar kroonde het nog Joegoslavische Rode Ster Belgrado zich overigens tot de beste van Europa en vervolgens van de wereld. Eerst werd Olympique Marseille verslagen tijdens de laatste Europa Cup I-finale in Bari na het nemen van strafschoppen, en in december was het Chileense Colo Colo in Tokyo het volgende slachtoffer tijdens de finale van de wereldbeker voor clubteams: 3-0.
Geplaatst

Jackson is pas 26 hoor?

Maar ja, ze hebben wel weer een geweldige spits erbij. Ongelooflijke scouting hebben ze toch.

En tsja, James, dat is onderhand mijn favo voetballer aan het worden. :<

Geplaatst

Ola John man van de wedstrijd dus. Mooi dat hij eindelijk basisspeler is zal dan wel binnenkort worden opgeroepen door Van Gaal.

Geplaatst

Is dit zijn eerste wedstrijd basis geweest? Zo ja, vind je dan dat hij basis speler is voor meerdere wedstrijden?

Trouwens die Moutinho, das ook echt een geniale voetballer, heerlijk steekpasses.

Geplaatst
Is dit zijn eerste wedstrijd basis geweest? Zo ja, vind je dan dat hij basis speler is voor meerdere wedstrijden?

Trouwens die Moutinho, das ook echt een geniale voetballer, heerlijk steekpasses.

Nee hij viel eerst in 2 weken geleden maakte indruk, vorige week ook basis en nu ook basis kreeg nog een staande ovatie toen die werd gewisseld.

Geplaatst

Baas :) Ik had twee jaar geleden ook een interview met zijn vader gelezen, hij vertelde ook over de oorlog in Mostar enzo. Maar ook dat hij een fanatieke Partizan fan is :) Volgens mij heb ik dat interview hier nog ergens liggen...

Geplaatst

Handanovic 2 keer de bal van de lijn gehaald. Als we nou eens meer ballen hadden, zouden we nou niet in de laatste tien minuten verliezen.

[YOUTUBE]a5mE1B0A6tg[/YOUTUBE]

Geplaatst

En natuurlijk missen we een berekans waarna we na een blunder in de verdediging een tegendoelpunt krijgen! Ja wtf

Geplaatst

Dinamo Zagreb onderuit tegen RNK Split. Het is jammer dat Hajduk zo zwak is anders had het nog spannend kunnen worden. Hajduk zelf heeft gister wel voor de 4de keer op rij gewonnen (3 competitie, 1 beker). Dinamo nu 1ste met 8 punten voorsprong.

Geplaatst

Nou jongens, Dino Merlin concert in Cuijk. Wegens grote interesse verplaatst naar een grotere zaal, wie gaat er? :D

@Sebas [MENTION=15634]iSimic[/MENTION] [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]. [MENTION=11915]palacio[/MENTION]

Geplaatst

[MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]

Niet mijn muziek dus ik ga niet :p

Halilovic stond vandaag voor het eerst in de basis bij Dinamo. Dinamo won met 5-0 en Halilovic scoorde ook.