Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb getracht om de Nederlandse voetbalpiramide speelbaar te maken. Dat wil zeggen dat het mogelijk is om te spelen met de Tweede Divisie, Derde Divisie, Hoofdklassen, 1e klasse, 2e klasse en 3e klasse. In het eerste seizoen speel je de competitie zoals deze nu ook is; vanaf seizoen twee worden ze ingedeeld aan de hand van de districten en regio's (uiteraard zal er wel eens een misser inzitten).

Ook zijn de zes districtsbeker speelbaar: Noord, Oost, West 1, West 2, Zuid 1 en Zuid 2, heb ik een aantal amateurmedia toegevoegd en vind je in de Tweede en Derde Divisie de echte scheidsrechters.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2305620659

Feedback/tips zijn van harte welkom :)

Netherlands - Lower Leagues (tm 3e Klasse).fmf

bewerkt door Pa+rick

Geplaatst
32 minuten geleden zei Pa+rick:

Ik heb getracht om de Nederlandse voetbalpiramide speelbaar te maken. Dat wil zeggen dat het mogelijk is om te spelen met de Tweede Divisie, Derde Divisie, Hoofdklassen, 1e klasse, 2e klasse en 3e klasse. In het eerste seizoen speel je de competitie zoals deze nu ook is; vanaf seizoen twee worden ze ingedeeld aan de hand van de districten en regio's (uiteraard zal er wel eens een misser inzitten).

Ook zijn de zes districtsbeker speelbaar: Noord, Oost, West 1, West 2, Zuid 1 en Zuid 2, heb ik een aantal amateurmedia toegevoegd en vind je in de Tweede en Derde Divisie de echte scheidsrechters.

Feedback/tips zijn van harte welkom :)

Netherlands - Lower Leagues (tm 3e Klasse).fmf 86 kB · 2 downloads

Hoe is de degradatieregeling vanuit de KKD naar de Tweede Divisie? Alleen de nummer laatst die degradeert? 

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei bingo11:

Hoe is de degradatieregeling vanuit de KKD naar de Tweede Divisie? Alleen de nummer laatst die degradeert? 

Goede, er is inderdaad één degradant en dus ook één promovendus.

Geplaatst

Is er een manier om dat aan te passen? Eén is wel realistisch daar niet van maar vind het altijd zo weinig hahahha

Geplaatst
  • Auteur
Op 2-12-2020 om 17:53 zei bingo11:

Is er een manier om dat aan te passen? Eén is wel realistisch daar niet van maar vind het altijd zo weinig hahahha

Haha, dat kun je wel in de editor veranderen :)

Geplaatst
  • Auteur
20 uur geleden zei jellewilgenhof:

Zitten alle clubs uit de 3de klasse erin? 

Die zitten er sowieso al in. Maar in deze database kun je met elke derdeklasser spelen.

Geplaatst
17 uur geleden zei delichris:

Zijn er ook ergens de logo's te downloaden voor de Nederlandse amateurclubs? Ik had ooit eens logo's maar helaas ben ik die kwijt geraakt.

In het TCM logopack zitten er veel in. Of bedoel je ook echt de logo's van de 5e klasse enzo?

Geplaatst
5 uur geleden zei bingo11:

In het TCM logopack zitten er veel in. Of bedoel je ook echt de logo's van de 5e klasse enzo?

Ja klopt van alle klassen dus tot en met zesde klasse?

Geplaatst
3 uur geleden zei delichris:

Ja klopt van alle klassen dus tot en met zesde klasse?

Ohh, nee die zitten er zeker niet allemaal in. Heb wel een idee welk logopack je bedoelt maar zo geen idee waar die te vinden is.

Geplaatst

Even misschien een stomme vraag, na jaren speel ik weer FM op de pc na veel touch versies, maar als ik de grote fminside db gebruik werkt dit dan ook gewoon erbij? ??‍♂️

Geplaatst
  • Auteur
Op 12-1-2021 om 08:54 zei SvS1986:

Even misschien een stomme vraag, na jaren speel ik weer FM op de pc na veel touch versies, maar als ik de grote fminside db gebruik werkt dit dan ook gewoon erbij? ??‍♂️

Ja, je zouden naast elkaar moeten kunnen werken!

Geplaatst

Ik had net een aanpassing gedaan, ik had een club aangepast en het jong en -18 team bij de competities omgewisseld met ander team, toen zag ik dat de naam van -21 competitie weer terug stond naar reservecompetitie.

Is natuurlijk geen probleem, maar heb ik nu niks verkeerds aangepast toevallig??