Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 minuten geleden zei MNie:

Deden zij het daar ook ja? Dan kan het natuurlijk nog niet, maar boontje komt om zijn loontje is het dan wel.

Ik had het gelezen dat dit in de heenwedstrijd ook gebeurde door de Egyptenaren.

• Antwoorden 117
  • Weergaven 6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb nog eens gekeken. Mathematisch gezien kan Duitsland niet meer in pot 1. Denemarken heeft het heel slim gespeeld door geen vriendschappelijke wedstrijden te organiseren in maart. Daardoor kan Du

• Karel doet zoveel aannames ook op basis van drie woorden, hij begint zelf op Zidane te lijken.   Ik denk dat W00t gewoon bedoeld dat hij bij Real Madrid niet fit te krijgen is, telkens maar

• De echte liefhebbers hebben natuurlijk vandaag naar de kwalificaties gekeken in Afrika. Er zijn 10 groepswinnaars, die in een KO-ronde gaan uitmaken welke 5 er naar Qatar mogen. De winnaars zijn: 

Geplaatst
14 minuten geleden zei PJHoutman:

Zweden was er bij in 2018. Zlatan was toen echter ‘gestopt’ als international. 

Excuus, verkeerd bestandje open. Was van 2010 :classic_ninja:

Geplaatst

Ik hoop op de openingswedstrijd... Mogelijk meteen Qatar 0-4 op het broekje geven. (Duitsland mag ook...) balletjes zijn vast heet, ik bedoel Qatar Ligt in de woestijn. 

Anders vind ik Brazilië, Zuid Korea en Ghana wel mooi. 

Geplaatst

Je gaat toch niet serieus hopen op Qatar.. Dat is wel een beetje sneu, hoor. Je wil toch gewoon leuke potten zien. Laat Qatar maar lekker in een kutpoule zitten die je dan gewoon kan vermijden. 

Ik wil wel België, Nederland, Polen en Wales/Oekraïne/Schotland.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Socrates:

Je gaat toch niet serieus hopen op Qatar.. Dat is wel een beetje sneu, hoor. Je wil toch gewoon leuke potten zien. Laat Qatar maar lekker in een kutpoule zitten die je dan gewoon kan vermijden. 

Ik wil wel België, Nederland, Polen en Wales/Oekraïne/Schotland.

Dat zal lastig gaan, aangezien er maar 2 Europese landen maximaal bij elkaar kunnen.

Ik hoop zelf inderdaad ook niet op Qatar. Sowieso die landen uit Midden-Oosten vind ik maar meh. Hoeft van mij niet zo. Beter gewoon wat middenmoters, waarbij je kans hebt om door te gaan.

Geplaatst

Ah, lekker is dat. Dan krijg je toch wel een kutpoule. Koos voor België omdat ik ze dan niet in een andere poule hoef te zien, nul interesse in. Engeland ook niet zo.

Geplaatst
3 uur geleden zei MisterX:

Welke hete balletjes moeten vanavond gepakt worden volgens de FIFA? ;c 

Volgens mij waren de balletjes warm genoeg voor Nederland om geen sterke tegenstanders te loten. 

Geplaatst

Ik stapte gister halverwege in, maaar hoe werden de poules gekozen? Ik zag namelijk steeds dat de poule opeens bekend was en daarna nog een balletje voor de positie in de poule. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Chiemel:

Ik stapte gister halverwege in, maaar hoe werden de poules gekozen? Ik zag namelijk steeds dat de poule opeens bekend was en daarna nog een balletje voor de positie in de poule. 

Alleen landen uit Europa konden met z'n tweeën in één poule volgens mij. Op de achtergrond de computer die uitrekende in welke poules zo'n team dan nog kon. 

bewerkt door MetalMichael

Geplaatst

Ik vind dat jullie wel kritisch zijn, ik vind zowel de poule van Nederland als de andere poules bijna allemaal wel heel leuk. Heb er zin in.

Geplaatst

Vind het ook wel een leuke exotische poule hoor. Pittig zou ik hem niet noemen, want dan zouden er geen niet-pittige poules bestaan geloof ik. 

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
Op 2-4-2022 om 18:43 zei Chiemel:

Vind het ook wel een leuke exotische poule hoor. Pittig zou ik hem niet noemen, want dan zouden er geen niet-pittige poules bestaan geloof ik. 

Als we deze poule niet overleven stel ik voor dat al onze internationals stoppen met voetballen en Nederland nooit meer interlands speelt.