Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
35 minuten geleden zei Pharrell:

Ik bekijk het positief. 6x in 3 maanden een comedyshow van voetballende lootgieters op tv. En ik blijf in dit topic omdat ik dit serieus gewoon dom vind.

Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden.

Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. 

• Antwoorden 392
  • Weergaven 38,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Socrates
    Socrates

Jij bent toch ook wel goed in na afloop van evenementen wat slap lullen en het evenement in kwestie wegzetten als ongein, hè. Beetje een patroon, ook al met het songfestival pas.   Maar wel

• MetalMichael
    MetalMichael

Goh, waar komt dat verhaal van arrogante Ajacieden toch vandaan...

• Bwa             Sorry voor de late reactie trouwens. Zat in Noorwegen gisterenavond.            

Geplaatst
35 minuten geleden zei Vitesse88:

Gelukkig hoeven we niet naar de amateurs uit de Domstad te kijken. Dat zou gênante tv worden.

Spurs vooraf op gehoopt en gekregen. Hopelijk niet te veel gedoe om er heen te kunnen. Rennes qua naam tof, zit volgens mij ook wel geld. Wordt lastig. Mura zegt me 0,0. 

Zoals die wedstrijd tegen Differdange 03 bedoel je?

Geplaatst

Lekker Vitesse, volhouden aub. Straf dat arrogante kut Spurs maar goed af.

Geplaatst
11 uur geleden zei delichris:

@Marius ze hebben je novelle gelezen.

Glansprestatie. Kon een glimlach toch wel niet onderdrukken toen ik het zag :D 

Geplaatst
12 uur geleden zei cimbomcu:

Lekker Vitesse, volhouden aub. Straf dat arrogante kut Spurs maar goed af.

Waarom precies arrogant? Omdat ze met een B/C-ploeg naar Arnhem komen?

Geplaatst
2 uur geleden zei Thierryvane:

Waarom precies arrogant? Omdat ze met een B/C-ploeg naar Arnhem komen?

Onder andere ja.

Geplaatst
7 uur geleden zei Marius:

Glansprestatie. Kon een glimlach toch wel niet onderdrukken toen ik het zag :D 

Kunnen we Mourinho inmiddels omdopen in; The Not So Special One?

Geplaatst

Vitesse speelt wel echt een bizarre wedstrijd.

Eerste rode kaart van spurs en vitesse oliedom. Rode kaart van Schubert is wel schandalig in mijn ogen. Als ze winnen van Mura hebben ze laatste wedstrijd gewoon nog steeds kans, dat is in deze poule al een prestatie opzich.

Geplaatst

Mooie awayday gehad, behoorlijk kapot :-D

Denk dat Vitesse trots kan zijn, weet niet of een punt er echt in zat maar de walk-over die het leek te worden bleef gelukkig uit. Italiaanse scheidsrechter was het ook volledig kwijt in de 2e helft. Jammer, kwam niet goede van de pot.

Geplaatst

Tottenham uitstel slaat nergens op natuurlijk. Zou hetzelfde gebeuren als dit bij Vitesse was gebeurt? En bij Lincoln Red Imps? Gewoon met een B elftal spelen dus en anders reglementair 3-0 nederlaag in mijn ogen. 

Geplaatst

Las op VI dat twee andere clubs daar eerder in het toernooi een reglementaire nederlaag voor kregen.

Geplaatst

Lees dat de Spurs zelf de stekker uit de pot heeft getrokken. Uefa heeft dit niet beslist. Rennes vroeg vanmiddag of het doorging. Spurs zei ja. Rennes naar Londen gevlogen, pot afgelast ;e Mag hopen dat de uefa ze een reglementaire 0-3 heeft, grafclub. En wanneer willen ze dit voor 31 december spelen. Spurs heeft 6 potten gepland staan en Rennes heeft over 2 weken winterstop.

Geplaatst
  • Auteur

Spurs kan het helemaal niet afgelasten. Als Rennes gewoon op komt dagen, maar Spurs niet, is het gegarandeerd een reglementaire 3-0. Tenzij de UEFA iets doet, maar de regels zijn wel heel duidelijk.

Geplaatst

Tottenham speelt sowieso al dit hele toernooi met een B- of C-elftal, dan kunnen ze dat vanavond ook wel doen lijkt me.

Geplaatst

Laatste nieuws is dat het toch niet door gaat. Wat een potje maken ze er van bij de UEFA en Tottenham. Jammer dat Vitesse daar de dupe van de gaan worden.

Geplaatst

Vitesse moet nu een miljoenenclaim leggen, in mijn ogen. Tenzij het regelementair 3-0 voor Rennais wordt natuurlijk, dan heb ik niks gezegd. Of gewoon 11 fans opstellen? Of het onder 19 elftal, volgens mij is dat allemaal gewoon legaal.