Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat een shit show joh, ben er wel klaar mee. Lees dat ze wellicht zelfs na 31 december mogen spelen. Waar zijn regels voor als je ze toch niet volgt.. 

• Antwoorden 392
  • Weergaven 38,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Socrates
    Socrates

Jij bent toch ook wel goed in na afloop van evenementen wat slap lullen en het evenement in kwestie wegzetten als ongein, hè. Beetje een patroon, ook al met het songfestival pas.   Maar wel

• MetalMichael
    MetalMichael

Goh, waar komt dat verhaal van arrogante Ajacieden toch vandaan...

• Bwa             Sorry voor de late reactie trouwens. Zat in Noorwegen gisterenavond.            

Geplaatst

Kortom, Vitessen wint vanavond. Vervolgens doen ze tussen Rennes en Spurs handjeklap en Vitesse ligt eruit?

Geplaatst
58 minuten geleden zei ElMarcos:

Kortom, Vitessen wint vanavond. Vervolgens doen ze tussen Rennes en Spurs handjeklap en Vitesse ligt eruit?

Waarom zou Rennes met Spurs doorwillen? Spurs is gewoon een kanshebber als ze met een A team spelen.

Geplaatst
Zojuist zei Vitesse88:

Waarom zou Rennes met Spurs doorwillen? Spurs is gewoon een kanshebber als ze met een A team spelen.

Rennes is al door als eerste in de groep en hoeven dus niet zo nodig meer? 

Geplaatst

Centjes? Sowieso, die gaan echt niet nog een keer met een goed team helemaal naar Londen, als ze al geplaatst zijn. 

Geplaatst
50 minuten geleden zei ElMarcos:

Hij bedoelt denk ik dat Rennes eigenlijk nu Spurs kan uitschakelen en zelf meer kans heeft om ver te komen met Vitesse in het toernooi dan met Spurs. Gezien Spurs waarschijnlijk wel zijn sterkste team opstelt mochten ze in bijvoorbeeld de halve finale komen.

Geplaatst
15 minuten geleden zei timpy00:

Hij bedoelt denk ik dat Rennes eigenlijk nu Spurs kan uitschakelen en zelf meer kans heeft om ver te komen met Vitesse in het toernooi dan met Spurs. Gezien Spurs waarschijnlijk wel zijn sterkste team opstelt mochten ze in bijvoorbeeld de halve finale komen.

Weet ik, maar ze zijn nu geplaatst en hebben nu ook de mogelijkheid om dan spelers te sparen in een toch al druk jaar. Dus de vraag is of zij nu volle bak gaan met de kans in het verre verschiet dat Spurs wellicht met hun sterkste elftal nog een keer tegen Rennes uit komt. 

Geplaatst
1 uur geleden zei ElMarcos:

Zeker waar maar ze willen van de Spurs winnen. Fans waren niet zo blij met Spurs in Frankrijk en ze hadden een nare smaak na de thuispot.

Geplaatst

Als Rennes wil je natuurlijk winnen van Spurs maar ja ALS je al door bent.... Maar ja je moet dit weekend in de Ligue 1 tegen Nice thuis, de nummer 4 en je staat zelf 2e in de Ligue 1....

Die gaan vast wel spelers als Doku en of Sulemaan vanavond rusten....

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Als Rennes wil je natuurlijk winnen van Spurs maar ja ALS je al door bent.... Maar ja je moet dit weekend in de Ligue 1 tegen Nice thuis, de nummer 4 en je staat zelf 2e in de Ligue 1....

Die gaan vast wel spelers als Doku en of Sulemaan vanavond rusten....

De gehele selectie heeft rust.

Geplaatst
Zojuist zei delichris:

De gehele selectie heeft rust.

Dat geloof ik best maar dat vind ik beetje overdreven....

5-9 man rust zal meer dan zat zijn...

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Dat geloof ik best maar dat vind ik beetje overdreven....

5-9 man rust zal meer dan zat zijn...

De wedstrijd gaat niet door, maar had je vast nog niet meegekregen. Daarom zeg ik ook dat de gehele selectie rust krijgt.

Geplaatst

Oh jeej, duidelijk. Hevige sneeuwval net als bij Atalanta- Villareal gisteren?

Gelukkig is het nu iig ruim op tijd....

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Oh jeej, duidelijk. Hevige sneeuwval net als bij Atalanta- Villareal gisteren?

Gelukkig is het nu iig ruim op tijd....

Nee Corona bij Tottenham 8 spelers en 5 staffleden voor zover ik weet.

Geplaatst
1 minuut geleden zei delichris:

Nee Corona bij Tottenham 8 spelers en 5 staffleden voor zover ik weet.

Ja dat hoorde ik gisteren ook al idd bij Zenit-Chelsea. Maar toen leek het iig nog niet uitgesteld te worden. Maar dan ga ik voor nu ook maar vanuit Spurs ook dit weekend geen PL speelt...

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Ja dat hoorde ik gisteren ook al idd bij Zenit-Chelsea. Maar toen leek het iig nog niet uitgesteld te worden. Maar dan ga ik voor nu ook maar vanuit Spurs ook dit weekend geen PL speelt...

Daar lijkt het wel op inderdaad. Die geruchten zijn er wel.

Geplaatst

Vitesse zegt nu dat er een 'onwenselijke situatie' is ontstaan, ipv met de vuist op de tafel te slaan. Typisch Nederlands polderen dit.

Geplaatst

PSV, Fenerbahce, Sparta Prague, Leicester, Marseille en Celtic straks erbij in de Conference League. Niet verkeerd. 

Geplaatst

Ajax in de achtste finales van de CL en geen enkele ploeg in de EL. Zegt ook wel weer genoeg over niveau Eredivisie. En dan is dit eigenlijk nog een relatief goed seizoen.

Maar wel beter voor de puntjes dat PSV nu Conference speelt. Samen met Feyenoord nog best kans om het tot een halve finale ofzo te schoppen met wat geluk.

Geplaatst
2 uur geleden zei Chiemel:

PSV, Fenerbahce, Sparta Prague, Leicester, Marseille en Celtic straks erbij in de Conference League. Niet verkeerd. 

Die gaan normaal gezien ook allemaal die tussenronde winnen. 

Geplaatst
  • Auteur

Zonde van die laatste tegengoal bij Vitesse. Nu heeft Spurs genoeg aan een overwinning, anders hadden ze er 2 moeten maken, wat de kans op een gelijkspel ook weer had vergroot. In ieder geval een oke uitgangspositie.

Geplaatst

Zonde dat de 2e helft zo rommelig is. Slechte wissels ook. Maar Vitesse heeft z’n plicht gedaan.

10 punten in deze poule, krankzinnig. Wat dat betreft erg trots.