Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ha iedereen,

Na altijd met veel plezier FM gespeeld te hebben op mijn MacBook Air (Niet ideaal, maar het werkte).

Na verschijnende persoonlijke corona perikelen afgelopen tijd kocht ik met veel enthousiasme FM21. Na de installatie bleek dat mijn huidige laptop niet meer voldoet aan de systeemeisen.. Helaas! Tijd voor een update.

Een zoektocht op het internet bracht mij niet veel verder. Ik heb totaal geen kaas gegeten van termen als processoren, Intel, inter geheugen etc :classic_laugh:. Ik heb een aantal keer op het punt gestaan een laptop aan te schaffen. Uiteindelijk door twijfel toch niet over gegaan tot een daadwerkelijke koop..

Mijn vraag: heeft er iemand tips?

Het liefst speel ik FM met zoveel mogelijke geladen competities, grote database en vrijwel alle mogelijke extra ingeladen graphics (facepacks, logopacks etc.) Het meest ideale is als het spel dan ook soepel en snel loopt. Ook als ik programma's op de achtergrond gebruik.

Daarnaast zou ik de laptop ook graag willen gebruiken voor intensief gebruik van het Office pakket tbv werk.

Bij voorkeur zou ik de laptop via Media Markt of Coolblue aanschaffen i.v.m gemakkelijke levering of ophaal opties.

Budget: max €1100/1200

Mijn dank is groot!! Neel

bewerkt door Neel2210

Oplossing aangedragen door znight

Ga naar de oplossing
Geplaatst
  • Oplossing

Hallo Neel,

Zijn er ook andere spellen die je wil spelen?

Wellicht zijn deze 2 opties overkill (redelijk snelle CPU, veel geheugen) maar dan ben je naar mijn inzicht wel toekomstbestendig.

Als je alleen FM speelt en geen andere spellen, kun je een laptop nemen zonder aparte videokaart:

https://tweakers.net/pricewatch/1651540/hp-pavilion-15-eh0800nd.html

Als je een laptop wil waar je wel wat spellen op kunt spelen, zou ik persoonlijk de volgende nemen. (een 2060 is een redelijke videokaart)

https://tweakers.net/pricewatch/1656168/asus-tuf-gaming-a15-fx506iv-hn286t.html

Als er nog vragen zijn, laat maar weten.