Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS] [FM21] Taking the World by Storm: A Newgen Story

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik volg de rest hierin. Ik wil graag weten hoe het verder gaat; maar jij moet er in de eerste plaats plezier aan hebben en je niet verplicht voelen om hiermee verder te gaan ;)

• Antwoorden 498
  • Weergaven 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• #2 Introductie (Deel 2)   WAAROM FC TWENTE?! Na in de bèta versie van FM21 gespeeld te hebben met Ajax, koos ik voor FC Twente bij full release. Oorspronkelijk had ik bij deze save een

• #49 JOHAN CRUIJFF SCHAAL / LOTING GROEPSRONDE CHAMPIONS LEAGUE       In mijn nieuwe novelle - [FM22] C.D. Guadalajara: El Rebaño Sagrado! - wil ik wat vaker grafische upd

• #17 Counterstrike   In de update van vandaag wil ik het graag even hebben over mijn speelwijze. Waarom? Omdat deze tactiek ons ver boven verwachtingen heeft laten presteren in de eerste twee

Geplaatst
  • Auteur
Spoiler
Op 7-8-2021 om 20:14 zei 19CH98:

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Het klinkt misschien lullig maar voor mij maakt het niet uit want het enige wat het voor mij doet is 1 a 2 minuten per dag een leuk stukje lezen. Maar als maker heeft het toch iets meer impact op je doen en laten doordat er zoveel meer tijd in zit. Dus ik ga dat niet voor je beslissen. 

Op 7-8-2021 om 21:19 zei RubenS2:

Ik vond/vind het wel een leuk verhaal om volgen, dus ik zou graag hebben dat je het verder zet (indien je dat zelf ziet zitten).

Op 7-8-2021 om 22:24 zei ElMarcos:

Als jij er plezier aan beleeft, gewoon weer oppakken! 

Op 8-8-2021 om 08:54 zei delichris:

Je moet doen wat jij het leukste vind. Ik volgde je wel.

23 uur geleden zei Kyrill:

Alleen als je het zelf wilt en goed vindt voelen @Daniell. Moet vooral niet als verplichting zien, vooral plezier aan hebben nog. 

22 uur geleden zei Nummerke10:

Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat, vooral ook vanwege de manier waarop je FM speelt en de vooruitgang van spelers in beeld brengt. Het leest lekker en is interessant om te zien!

21 uur geleden zei Mordurette:

Volgens mij ben je nog lang niet klaar met deze novelle..!

21 uur geleden zei Marius:

Het zou zeker leuk zijn mocht deze opnieuw opgepakt worden, maar je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk. Je gaf natuurlijk wel al aan dat het voor jou een uitdaging was om het vol te houden, dus op dat vlak zou het ook wel mooi zijn om dit verhaal te herlanceren.

3 uur geleden zei DGremlin:

Ik volg de rest hierin. Ik wil graag weten hoe het verder gaat; maar jij moet er in de eerste plaats plezier aan hebben en je niet verplicht voelen om hiermee verder te gaan ;)

Tof om bovenstaande reacties te lezen, waarvoor heel veel dank! :classic_love:

Ik besef heel goed dat je een novelle in eerste instantie maakt voor je eigen plezier en daarin hebben jullie helemaal gelijk. Echter is het ook zeer prettig om enthousiaste volgers te hebben voor dat extra beetje motivatie. Ik vind het toch altijd leuk om niet alleen mijzelf maar ook anderen met mijn saves te vermaken. Ik wilde gewoon even weten of er nog animo was voor een vervolg van dit verhaal en schijnbaar zijn jullie nog steeds geïnteresseerd! Dit prikkelt mij nog meer om het verhaal weer op te pakken. 

Zoals Marius al aangaf ben ik mij zeer bewust van mijn tekortkomingen wat betreft het volhouden van een novelle. Wat dat betreft zou het inderdaad een overwinning op mijzelf zijn als ik dit verhaal tot een mooi einde kan brengen en nog een aantal maanden updates aan jullie kan voorschotelen. Ik kan wel alvast verklappen dat jullie geen dagelijkse updates hoeven te verwachten, dit is voor mij gewoonweg niet haalbaar gebleken. Mijn updates gaan dan vaak ook iets verder dan wat resultaten delen :P 

Ik heb de save overigens gewoon doorgespeeld en waar dit verhaal is gestopt na het derde seizoen, staan we in de save aan de vooravond van het zevende seizoen. Ik zal dus even een manier moeten vinden om jullie - op een overzichtelijke manier - over de laatste vier jaren te informeren. Ik zal hier de komende dagen even over nadenken. Mocht je ideeën hebben over hoe ik dit het beste kan aanpakken, laat me dit dan a.u.b. weten! 

En dan hoop ik jullie natuurlijk snel terug te zien met een reactie op het vervolg van dit verhaal! 

Geplaatst

Gewoon lekker doorgaan joh. De manier waarop op je de eerste seizoen presenteerde waren overzichtelijk lazen makkelijk weg.

Dat kan je dus aanhouden!

Geplaatst

Ben zelf vooral benieuwd naar de vorming van je selectie en welke stelregels die je jezelf hebt opgelegd je hebt laten varen, met de reden erachter ook wel. Voor de rest is een overzichtje met de resultaten van Twente en Storm wat mij betreft voldoende zodat je weer snel door kan gaan met waar je nu zit in de game :D

Geplaatst

Hey Daniell, tof om dit allemaal weer te lezen en hoop uiteraard dat je hiermee verder gaat als je dat zelf zou willen. Ik heb het nu pas bijgelezen waardoor ik nu pas kan reageren ook. Voor wat betreft de laatste seizoenen zou gewoon wat screentjes van transfers en eindstand voldoende moeten zijn, zodoende ben je ook weer bij met waar je zelf IRL bent.

Geplaatst
  • Auteur

Stormbanner.png.8f6ed689a19fb0cb3507e3ae5e6a2999.png

#25 Voortzetting novelle: Recap

Omdat het al even geleden is dat ik mijn laatste update plaatste, leek het me verstandig om eerst even terug te kijken naar wat er zich tot nog toe heeft afgespeeld in dit topic. Dit geeft mij de kans om weer een beetje gevoel in de pen te krijgen en zal jullie helpen om het verhaal te herinneren. Daarna kunnen we het verhaal voortzetten en gaan kijken naar wat er zich in de laatste vier gespeelde seizoenen heeft afgespeeld. In-game sta ik aan de vooravond van seizoen nummer zeven, hier hadden we slechts seizoen nummer drie afgerond. Laten we dus gauw beginnen zodat ik snel weer aansluiting kan vinden bij de staat van mijn savegame. Dit betekend dus ook dat de aankomende updates iets minder gedetailleerd zullen zijn dan jullie van me gewend zijn. Let's go!

Doelstellingen
Laten we eerst even kijken naar wat de oorspronkelijke doelstellingen van deze save waren. Inmiddels heb ik heel wat doelen van deze lijst kunnen afstrepen. Tegen de tijd dat we er klaar voor zijn om in dit topic ook aan het zevende seizoen te gaan beginnen, zullen we de stand van zaken opnieuw bekijken. De doorgestreepte doelen zijn in de eerste drie seizoenen al behaald! 

Eerste vijf seizoenen:

• Niet degraderen
  • Wordt financieel stabiel
  • Drie jeugdexponenten (newgens) in het eerste
  • Niet meer dan vier huurspelers in het eerste
  • Speel een bekerfinale
  • Verkoop een speler met minstens €10M winst

Vijf tot tien seizoenen:

• Wees een sub-top team in de Eredivisie
  • Win de KNVB Beker
  • Zes jeugdexponenten (newgens) in het eerste 
  • Geen huurspelers in het eerste
  • Verkoop een speler met minstens €30M winst

Tien+ seizoenen:

• Wees één van de topclubs in Nederland
  • Speel elk seizoen Europees voetbal
  • Negen jeugdexponenten (newgens) in het eerste 
  • Produceer een European Golden Boy winnaar
  • Produceer een Ballon D’Or winnaar
  • Wordt hofleverancier van het Nederlands elftal
  • Verkoop een speler met minstens €50M winst

Ultieme doelstellingen:

• Produceer op z'n minst 50 elite spelers (spelers actief in de top 5 competities)
  • Verkoop een jeugdexponent voor meer dan €100M

Seizoen 1
Ik dacht een enorme uitdaging aan te zijn gegaan gezien de financiële situatie van de club in het echte leven. Echter is de financiële malaise niet helemaal goed doorgewerkt in FM21 en begonnnen we met een budget van zo'n 2,5M Euro. Hierdoor kon ik Sigurd Gronli, Max Normann Williamsen en Streli Mamba naar Enschede halen om de selectie alvast wat toekomstbestendiger te maken. De negen(!) huurlingen zouden we immers niet op kunnen bouwen. 

Tijdens de eerste seizoenshelft verbaasden we vriend en vijand door halverwege de tweede stek te bezetten met een gelijk aantal punten als nummer één Ajax. In januari gingen we opnieuw de transfermarkt op om een nieuwe rechtsback te halen. Ebuehi was immers langdurig geblesseerd geraakt en Bart van Rooij kwam over van N.E.C. om zijn taken over te nemen. 

De prestaties blijven het gehele seizoen door goed. We pakken ook meteen onze eerste prijs door PEC Zwolle in de finale van de KNVB Beker te verslaan. Vlak daarna wordt de eerste jeugdinstroom aangekondigd en maken we kennis met hoofdpersoon Bart Storm, die tijdens zijn debuut tegen SC Heerenveen meteen een hattrick maakt. Later in het seizoen scoort hij nog tweemaal, waardoor zijn totaal op vijf doelpunten komt in zijn eerste vier wedstrijden voor de club. Het eerste seizoen eindigen we uiteindelijk als tweede, op vier punten achterstand van Ajax. Geen misselijk begin van deze carrière!

Eindstand Eredivisie Seizoen 1

Spoiler

stand.PNG.9f3a1b4c0df2d23e21e704490a9cc6ac.PNG

Selectie Seizoen 1

Spoiler

stats.PNG.0f697897913ac2c1bfd3d9fac34288a9.PNG

Stats Bart Storm Seizoen 1

Spoiler

image.thumb.png.4cd05a68f5fef13db30da97a13dcffc5.png

Seizoen 2

Voor het tweede seizoen moesten er een aantal gaten in de selectie gevuld worden. Er waren immers negen huurspelers die terugkeerden naar hun rechtmatige eigenaar. Opnieuw wordt er zaken gedaan met N.E.C.. Syb van Ottele komt gratis over en Dirk Proper tekent bij Twente maar maakt het seizoen af in Nijmegen. Danilo Pereira wordt losgeweekt bij Ajax en komt graag bij ons spelen na een succesvolle huurperiode. Ook Jurgen Ekkelenkamp maakt de overstap van Amsterdam naar Enschede. Vervolgens worden Andrija Radulovic, Albert Braut Tjaland, Tochi Chukwuani en Amine Essahel aan de selectie toegevoegd. Enkele reserve spelers trekken de deur in Enschede achter zich dicht. 

De selectie is er zeker op vooruit gegaan en dit blijkt ook wel als we onze tweede prijs pakken. Ajax wordt in de voorbereiding verslagen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Twee doelpunten van Danilo zorgen voor een 2-1 eindstand. Ik hoop dat ze blij zijn met die 500k in Amsterdam! 

De nieuwe spelers raken snel op elkaar ingespeeld waardoor we ons kunnen kwalificeren voor de groepsronde van de Champions League. We komen terecht in een groep met Lyon, Valencia en Bayern. Wonder boven wonder weten we ons als groepswinnaar te kwalificeren voor de Knock Out fase. Ook in de competitie loopt alles op rolletjes, halverwege het seizoen staan we bovenaan. 

In januari wordt er vervolgens opnieuw een groot talent gestrikt. Florin Ciortea komt over van Academica Clinceni uit Roemenië. Tjaland vertrekt op zijn beurt en voor de rest van het seizoen naar De Graafschap. Marsman trekt de deur definitief achter zich dicht. Ondertussen hebben alle faciliteiten hun eerste upgrade gehad. De intake is dit jaar opnieuw goed te noemen en inmiddels (seizoen 7) zitten vier van de doorgestroomde spelers in de selectie. 

De resultaten blijven goed te noemen. We schakelen onder andere Real Madrid uit in de Champions League en AZ, Heerenveen, Ajax en Feyenoord kunnen ons niet stoppen op weg naar opnieuw een KNVB Beker winst. Manchester United blijkt uiteindelijk te sterk in de 2de K.O. ronde van de CL maar wel weten we ons te kornen tot landskampioen, zonder ook maar een wedstrijd te verliezen!

Eindstand Eredivisie Seizoen 2

Spoiler

stand.PNG.d3106771e0f90fb26a2d05301942b4d5.PNG

Selectie Seizoen 2

Spoiler

stats.PNG.7546afa951ef58e5b00ad420282ca1f9.PNG

Stats Bart Storm Seizoen 2

Spoiler

stormstats.PNG.c67b35c2d4da36fce6b1b6183d1418c6.PNG

Seizoen 3
In de zomer van 2022 versterken we de selectie opnieuw op flinke wijze. Enkele reserve spelers vertrekken weer uit Enschede maar ditmaal laten we ook een basisspeler gaan. Bart van Rooij, die we in de winter van het eerste seizoen aantrokken, vertrekt naar Hertha BSC. Joaquin Obispo, Manuel Miranda, Vinicius Autusto en Felix Passlack worden naar Enschede gehaald. Drie van hen zijn inmiddels uitgegroeid tot sterkhouders van het huidige FC Twente! Vinicius Augusto is met zijn €12M de duurste aankoop tot nog toe. 

Opnieuw winnen we de JC Schaal. Ditmaal weten we Feyenoord te verslaan door vijf doelpunten van Bart Storm. De eindstand: 7-3! De voortekenen voor het derde seizoen waren uitstekend te noemen en we zouden dan ook niet teleurgesteld worden. Bart Storm komt tijdens dit seizoen helemaal los en helpt ons verschillende prijzen te pakken. Maar ook zelf weet hij aardig wat awards in de wacht te slepen.

We overleven onze CL groep met Barcelona, PSG en Dynamo Kiev en halverwege het seizoen nemen we de leiding in de Eredivisie. In december wordt ook het Nederlands elftal nog eens Wereldkampioen! Bart Storm wordt intussen uitgeroepen tot European Golden Boy winnaar en sleept hij de KOPA Trophy in de wacht. 

In januari vertrekt onze linksback Oosterwolde naar China voor €30M. Intussen vertrekken Obispo en Ciortea op huurbasis naar Guingamp en Feyenoord en laten we nog wat reserves gaan. Naar Enschede komt Fredric Schmeling. Hij wordt voor €13,5M gekocht van Werder Bremen, een absoluut record voor FC Twente! Daarnaast wordt Fabio José opgepikt, die op dat moment zonder club zat. Hoewel het seizoen goed verloopt, verslikken we ons in Heerenveen in de strijd om de KNVB Beker. In de competitie blijven we feilloos en wordt er opnieuw gewerkt aan de infrastructuur van de club. 

Na het WK wordt Storm opgeroepen voor het Nederlands elftal en maakt hij zijn eerste doelpunten als international. In de Champions League verslaan we Lyon, Real Madrid en Lazio op weg naar de finale tegen Liverpool. In de 94ste minuut schiet Bart Storm ons naar de overwinning, eindstand: 2-1! We zijn de kampioenen van Europa en dat in het derde seizoen! Geweldig! Met ruime afstand worden we opnieuw kampioen van Nederland. 

Bart Storm beleeft een uitstekend seizoen en eindigt op 40(!) doelpunten in de Eeredivisie. Hij wordt vanzelfsprekend uitgeroepen tot topscorer, talent van het jaar, voetballer van het jaar en pakt hij ook nog de NXGN award. 

En dat is zo ongeveer waar we in dit topic gebleven zijn ... 

Eindstand Eredivisie Seizoen 3

Spoiler

stand.PNG.7ffb25c2b19d6165e107311306d86617.PNG

Selectie Seizoen 3

Spoiler

stats.PNG.63845fcbae201e78482e333ac53ed8ad.PNG

CL Winst Seizoen 3

Spoiler

final.thumb.PNG.f840fa433a5881ad2eef9d4945a8a343.PNG

Stats Bart Storm Seizoen 3

Spoiler

stormstats.PNG.279e158f58603089af42054997cf7175.PNG

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen

Geplaatst

Hele mooie update. Lijkt me ideaal zowel voor jou als schrijver als voor de lezers om (opnieuw) in te pikken. Zelf wist ik bijvoorbeeld nog wel dat Storm op weg is om een levende legende te worden, maar dat je de CL al gepakt had was niet eens blijven hangen. Ik kijk al uit naar het vervolg!

Geplaatst

Prima recap! Je zit zo weer in het verhaal. Je bent trouwens ook al lekker bezig met die doelen! Ben benieuwd of je er in de komende seizoenen al weer een paar hebt kunnen aftikken.

Geplaatst

Zoals de anderen ook al aangeven mooi om even de vorige pagina's samen te vatten, ben benieuwd wat de toekomst brengt

Geplaatst

In seizoen 3 de CL winnen met FC Twente... Heel knap maar ik zie dat er bepaalde doelstellingen nog behaald zijn dus daarop ga ik je afrekenen haha.

Geplaatst

Hele lap tekst, maar natuurlijk weergaloos dat je in het derde seizoen al de CL pakt. Bart is al een echte meneer geworden door al in het Nederlands elftal te spelen, maar met zulke cijfers is dat ook niet zo gek.

Geplaatst
  • Auteur

Stormbanner.png.8f6ed689a19fb0cb3507e3ae5e6a2999.png

#26 Transferzomer 2023

Traditiegetrouw beginnen we het nieuwe seizoen met de transfers. Aan de uitgaande zijde hebben we te maken met slechts drie noemenswaardige wijzigingen. Deze zorgden er wel voor dat er aan ingaande zijde veel mogelijkheden ontstonden, gezien ons budget opliep naar €50M. Deze transferperiode wilde ik vooral gebruiken om het team weer wat uit meer Nederlanders te laten bestaan. Excuses aan de nationalisten onder ons, in de aankomende seizoenen wordt dat idee al gauw weer losgelaten. Neemt niet weg dat er doelstellingen zijn die mij dwingen om - op een gegeven moment - weer de voorkeur te gaan geven aan jongens uit de Lage Landen. Enfin, laten we aftrappen met de uitgaande transfers.

De eerste naam die opvalt is Streli Mamba. Mamba werd aan het begin van het eerste seizoen voor €55k opgehaald bij SC Paderborn en werd dat seizoen meteen topscorer van de Eredivisie (22 doelpunten). In het tweede seizoen moest hij zijn plaats in het elftal delen met de doorbrekende Bart Storm en in het afgelopen seizoen werd hij dan uiteindelijk voorbij gestreefd door meerdere talenten. Hierdoor werd Mamba overbodig en mocht hij gratis naar Viktoria Plzeñ vertrekken. Mamba leverde in totaal 58 doelpunten en 12 assists in 114 wedstrijden. 

De volgende 'grote naam' die afscheid nam deze zomer is Joël Drommel. De afgelopen seizoenen was Drommel steevast de nummer één onder de lat in Enschede. Het doet pijn om een jeugdproduct te zien vertrekken maar de €33,5M die Newcastle neertelde lijken de diepe wonden alvast iets te genezen. Tevens staat met Ricardo Looms het volgende jeugdexponent klaar om zijn taken over te nemen. 

Aan het begin van het tweede seizoen haalden we Jurgen Ekkelenkamp naar FC Twente. Ekkelenkamp wist niet door te breken in Amsterdam en werd daardoor op de transferlijst geplaatst. €2,8M was genoeg om hem bij Overmars los te weken. In dat seizoen was hij uitermate belangrijk en kwam hij tot 40 wedstrijden. Daarin was hij direct betrokken bij achttien doelpunten. Afgelopen seizoen werd het allemaal wat lastiger voor Jurgen. Hij startte nog tien maal in de basis en mocht twintig keer invallen. Zijn aanvallende betrokkenheid werd duidelijk minder met slechts één goal en drie assists. We bedanken hem voor zijn bewezen diensten en mogen €8,25M bijschrijven door zijn vertrek naar PAOK

Danilo Pereira is de volgende vertrekkende speler en de laatste die ik apart benoem. In het eerste seizoen werd Danilo gehuurd van Ajax, waarna we hem defnitief overnamen voor een bedrag van €500k. In de drie seizoenen die hij voor ons speelde kwam hij tot 33 doelpunten en 16 assists in 95 wedstrijden. Het doel om €10M winst te maken op een speler lopen we helaas op een haar na (€500k) mis doordat Slavia Praha precies tien miljoen overmaakt voor de aanvaller. 

Buiten de genoemde transfers vertrekken er nog enkele jeugd- en reserve spelers, te zien op het onderstaande screenshot. 

outt.png.abb1372174031e6eb905cb3ef02e96d6.png

We begonnen onze transferjacht binnen Nederland. De eerste nieuwkomer luistert naar de naam Constantijn Hoffman en komt voor €1,4M - inclusief bonussen - over van Feyenoord. De 16-jarige centrale verdediger kwam afgelopen seizoen door uit de opleiding van Feyenoord maar zag het meer zitten zijn ontwikkeling voort te zetten onder Heubach. Hoffman lijkt over heel wat potentieel te beschikken maar zal zich eerst in de jeugdelftallen moeten bewijzen. 

Citaat

hoffman.PNG.e38d1c84dd1edbfd1e42f2c2c45cffcf.PNG

Vervolgens vliegen we naar één van onze scoutingfocusgebieden - ha, mooi woord! Eindbestemming is Nis in Servië. We onderhandelen met FK Radnicki Nis over opnieuw een centrale verdediger: Aleksander Todorovic. Todorovic staat al enkele seizoen op onze scoutingslijstjes maar zou pas op zijn achttiende naar Nederland mogen komen. Na flink wat geduld te hebben gehad slaan we onze slag door €5,5M te betalen voor dit jonge talent. De Onder-20 Wereldkampioen uit 2021 is een voetballende verdediger, die ook op het middenveld zou kunnen spelen. Hij zal meteen basisspeler worden maar heeft zeker de nodige potentie om met de club mee te groeien de komende jaren. 

Citaat

todorovic.PNG.1ff045f1a58a4ef49d057b15efd69487.PNG

Vanuit Servië vervolgen we onze reis naar Wales. Een jonge veelbelovende aanvaller had zo'n anderhalf jaar geleden al onze aandacht getrokken maar mocht opnieuw pas op zijn achttiende voor ons uitkomen. €700,- was genoeg om deze Engelsman los te weken bij TNS. De Engels jeugdinternational heeft bij TNS al bewezen over een neusje voor de goal te beschikken, waar hij 25 keer wist te scoren in 39 wedstrijden. Hopelijk weet Joe Jennings zich goed te ontwikkelen zodat we in de toekomst een mooi zakcentje aan hem kunnen verdienen. We weten immers allemaal dat de Engelse topclubs grof geld willen betalen voor een goede Engelse speler. 

Citaat

jennings.PNG.2694bab3e021e4f7f22f0bae77143400.PNG

Na onze stop in Wales komen we terug in Nederland. VVV verdient €8,2M aan ons verlangen naar Nederlandse talenten. De achttienjarige Kevin Brouwer komt voor €6M over uit Venlo. Brouwer kan als centrale middenvelder spelen maar kan ook een linie hoger of lager prima uit de voeten. Spelmaker pur-sang die uit zou kunnen groeien tot dirigent in het Nederlands elftal en bovendien volbloed Nederlander. De resterende €2,2M - inclusief bonussen - werd betaald voor Admir Hasanovic. Deze Bosnische Nederlander - of andersom - kan op verschillende posities uit de voeten en mag bij de jeugd gaan laten zien wat hij kan. 

Citaat

brouwer.PNG.77c882aee35f14130f3c912cea08a948.PNG

hasanovic.PNG.a7b885e5476af11af528be396db583f6.PNG

We nemen €4,6M mee naar Volendam om daar Abdul Lamptey op te halen. De achttienjarige Ghanese Nederlander - of andersom - kan centraal achterin of op '6' spelen. Van hem wordt overigens niet verwacht dat hij er meteen staat. Hij krijgt de tijd om zich te ontwikkelen tot betrouwbare voetballende verdediger. De basis is aanwezig, het is nog even afwachten tot hoe ver hij kan reiken. 

Citaat

lamptey.PNG.3ce1491ec9d931946ebf57f8a35f1547.PNG

Vanuit Volendam gaan we terug naar het Verenigd Koninkrijk waar we Rick van Drongelen losweken bij Aston Villa voor €11M. Aston Villa doet daarmee uitstekende zaken aangezien ze hem slechts een half jaar geleden voor €7M hadden aangetrokken. Echter mocht hij slechts vijf keer invallen waardoor hij een vertrek naar zijn vaderland wel zag zitten. Achter nieuwkomer Todorovic en Williamsen was het niet heel veel soeps in het centrum van de verdediging, waardoor de komst van Van Drongelen noodzakelijk geworden was. Als extra back-up komt Tommy St. Jago over van FC Utrecht voor een bedrag van €4,3M

Citaat

drongelen.PNG.d6edc74e9a45ad0024df1452c64bfec0.PNG

jago.PNG.84f9ac786b5b2f399d34e90f1528a5dd.PNG

Zo hebben we niet alleen onze selectie weer op orde maar ook een aantal Nederlands clubs op financiële wijze ondersteund! 

@Michael_RAFC @ElMarcos @MNie @Marius @RubenS2 @Fantasy @Nummerke10 @boydjoman @Glenn08 @Mordurette @JordiW. @delichris @KayDeManaager @Goatruida @xPeejay @19CH98 @kmk @Kyrill @Rob1981 @SNDR @DGremlin @Thymen

Bedankt voor de reacties!

Geplaatst

Hele sterke transfers gedaan, het verbaasd mij dat je zo goedkoop Nederlandse talenten kan inkopen, bij mij vragen ze al snel tientallen miljoenen. 

Geplaatst

Goed gehandeld zonder twijfel. En complimenten om zo veel Nederlanders te halen. Dat vind ik toch steevast een meerwaarde, trouw blijven aan de eigen competitie en het nationale voetbal ondersteunen/mee ontwikkelen.

Geplaatst

Mooie transfers zeg, niet normaal. Alleen 1 puntje van ''feedback/kritiek'' is het niet heel erg zonde om Strelli Memba gratis weg te hebben gedaan? Of heb je doorverkoop percentage van 40% of meer?

Geplaatst

Dit hebben we toch gemist of niet? Uitstekende pareltjes van stukjes van Daniell en zijn Twente. Heerlijke schrijfstijl en ook prima spelers gehaald in het 4e seizoen.