Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1k
  • Weergaven 58,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim Windt
    Tim Windt

Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - januari   Na twee proef carrières met Team DSM en Astana heb ik met EOLO-Kometa een team gevonden voor mijn main save dit ja

• Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 4 [MAK]   Jullie hebben in de vorige update kunnen lezen dat het behalen van alle drie de doelstellingen cruciaal is voor d

• PJHoutman
    PJHoutman

2023 bleek een uitstekend World Tour-debuut voor team Zalf. Na de 3e plaats in de Tour stond Aleotti in Spanje nog een treetje hoger; 2e in de Vuelta met 1'37 achterstand op Egan Bernal - én net als i

Geplaatst
19 minuten geleden zei Justin:

Stomme vraag misschien, maar dit spel is geen mobiele versie van toch? Zoals bijv FM wel heeft. 

Nopes

Geplaatst
3 uur geleden zei rich ruzzian:

Dat zou dan goed moeten komen. wat voor renner heb je gemaakt? Pro Cyclist is altijd leuk. 

Voornamelijk het aspect dat ik niet voor heel veel renners, maar slecht voor 1 een jaarplanning moet maken bevalt me wel. 
Voor de rest speelt het ook vlot weg omdat je alleen de wedstrijden hoeft te verrijden waar je zelf in rijd. 

Mijn renner is gebouwd om grote rondes te winnen, tot op heden een aantal keer succesvol in een aantal meerdaagse wedstrijden. 

Geplaatst
Op 24-3-2023 om 14:07 zei Gert:

Veel PCM versies zijn flink in de aanbieding op Steam. Voor de mensen die geen PCM hebben.

Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018.

Geplaatst
1 uur geleden zei D.J.:

Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018.

Ik heb deze zelf niet gekocht. Ik heb PCM 19 en daarmee heb ik mezelf als taak gezet om met een Oekraïner een grote ronde te winnen. Duurt nog wel ff wat seizoenen nog ;) 

Geplaatst
Op 24-3-2023 om 15:33 zei rich ruzzian:

Deel gerust wat screens @Thymen altijd leuk om zo iets te volgen. Ben nu zelf net een topic in de novellebundel begonnen over een Pro Cyclist

Zal binnenkort wel wat screens delen. 
inmiddels in seizoen 4 en mijn 2e seizoen bij Israël. 
In het 3e seizoen van mijn carrière toegang verkregen tot de meeste World Tour wedstrijden , waarvan die In China direct gewonnen werd en bovendien een etappe gewonnen. 

Voor de rest weinig te vertellen is deze wedstrijden. 
Benieuwd of ik de Giro of Vuelta welke dit jaar verreden zullen worden een mooie ereplaats dan wel de bergtrui gepakt kan worden. 

Geplaatst
Op 26-3-2023 om 09:01 zei D.J.:

Ik heb hem vorige week woensdag gekocht via CDKeys voor €9.99

Geplaatst
Op 7-4-2023 om 16:03 zei chrisje1993:

Nog twee maandjes en dan komt 23 uit. Ben wel van plan die weer te halen.

Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners.

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners.

Geen idee eerlijk gezegd. Wil het vooral hebben om de teams weer wat meer up to date te hebben.

Geplaatst

Lange tijd 21 niet gespeeld. Inmiddels een nieuwe PC, maar tot mijn verbazing kon ik gewoon door in seizoen 2 met mijn FDJ carrière. ‘Even’ Nokere Koerse gewonnen met Demare :D

Geplaatst

Pro Cycling Manager 2021 - Carrière - FDJ - Seizoen 2 [NORMAAL]

Giro D'Italia

Doelstelling van het bestuur was het winnen van het puntenklassement. Daniel Martinez was de uitgelezen kopman, maar viel in het begin van de Giro een aantal keren waardoor hij al snel op meer dan 10 minuten stond. Daarna kon de focus op het winnen van zoveel mogelijk bergetappes. Dat is aardig gelukt!

Giro-Algemeen-Klassement.png

Giro-Punten-Klassement.png

Giro-Berg-Klassement.png

Giro-Jongeren-Klassement.png

Geplaatst

Iemand dat me wegwijs kan maken in dit spel? Zou het misschien willen kopen maar zou eerst wat meer uitleg willen.