Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei chrisje1993:

Ik heb hem sowieso al meteen gekocht

Ah - und? Veel vernieuwing? 

• Antwoorden 1k
  • Weergaven 58,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim Windt
    Tim Windt

Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - januari   Na twee proef carrières met Team DSM en Astana heb ik met EOLO-Kometa een team gevonden voor mijn main save dit ja

• Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 4 [MAK]   Jullie hebben in de vorige update kunnen lezen dat het behalen van alle drie de doelstellingen cruciaal is voor d

• PJHoutman
    PJHoutman

2023 bleek een uitstekend World Tour-debuut voor team Zalf. Na de 3e plaats in de Tour stond Aleotti in Spanje nog een treetje hoger; 2e in de Vuelta met 1'37 achterstand op Egan Bernal - én net als i

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Rykjvk1:

Ah - und? Veel vernieuwing? 

Op zich wel. Zeker voor PCM doende. Sponsors is veranderd enzo. In de massasprints zie je echt de treintjes naast elkaar.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei CrisChivu:

EN hoe bevalt hij? is het het waard om over te stappen?

Op gebied van het spelen vind ik het op zich wel hetzelfde als 23 natuurlijk. Wel vind ik het leuk dat je zelf kan mee bepalen in de doelen van de sponsors en dat je langdurige sponsorcontracten en zo kan afsluiten.

Geplaatst

Ik heb PCM2024. Ik speel Career mode.

Als bij de Ploeg ga kijken naar de Planner, dan kun je normaliter achter een renner op een geel pijltje klikken en dan zie je het trainingsprogramma per rijder. Maar als ik dat doe dan zie ik een leeg scherm. Altijd. Ook als de objectives en races gepland zijn. Herkent iemand dat? Is dat een bug? 

bewerkt door jvdrunen

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei CrisChivu:

Hoe bevalt alles?

Moet zeggen dat het met goed bevalt. Het is ook wel leuk dat bij massasprints je wat meer het gevecht met het treintje krijgt. Dit maakt het wel realistisch.

Geplaatst

@chrisje1993 Speel je nog? Ik ben inmiddels hooked aan mijn Pro Cyclist save. Eindelijk een versie waar (voor de tweede patch) standaard de Stamina mee ontwikkelt, erg aan kunnen ergeren voorgaande jaren. 

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Rykjvk1:

@chrisje1993 Speel je nog? Ik ben inmiddels hooked aan mijn Pro Cyclist save. Eindelijk een versie waar (voor de tweede patch) standaard de Stamina mee ontwikkelt, erg aan kunnen ergeren voorgaande jaren. 

Ik speel zeker nog!

Geplaatst
1 uur geleden zei rich ruzzian:

Is in PCM24 het sprinten niet compleet stuk gemaakt? Zie daar best wat Youtubers over klagen. 

Een fatsoenlijke sprint rijden is inderdaad niet te doen, de sprinter in het laatste wiel heeft belachelijk veel moeite om over zijn lead-out te komen.

Geplaatst

M’n pluszoon zit enkele seizoenen ver in z’n carrière en zit met een bug. Blijkbaar zijn er nu twee teams met dezelfde sponsor / naam / shirt. Iemand een idee hoe dat opgelost kan worden? 

Ik stam nog uit het PCM Fast Editor tijdperk en slaag er nu zelfs niet in om m’n eigen savegame terug te vinden. Laat staan de aanpassingen te doen die nodig zijn.

Geplaatst
Op 15-11-2024 om 18:26 zei DemoN:

Ik stam nog uit het PCM Fast Editor tijdperk en slaag er nu zelfs niet in om m’n eigen savegame terug te vinden. Laat staan de aanpassingen te doen die nodig zijn.

Goh, ik mis die tijd. Met die PPDB gespeeld toen, van plakker. Wat een database was dat. Wat een vernieuwing was dat. Adembenemend. 

Nu koop ik het spel nog wel soms, kreeg er nu ergens wel weer zin in, maar ik weet ook dat ik er zo weer klaar mee ben. Heb PCM22 in de library staan, 37 uur gespeeld. Dat is niks vergeleken met vroeger. 

Geplaatst

Ben nu wel weer aan het spelen, met PCM24. Bergritten gaan aardig, verder is het magertjes. Tijdritten blijven lastig om te overperformen. Kasseiklassiekers gaan redelijk, maar moet ook beter kunnen. Heuvelklassiekers zijn om te janken. Sprints al helemaal.

Ik ben dus nog niet zo goed.

Geplaatst
  • Auteur
48 minuten geleden zei neva:

Ben nu wel weer aan het spelen, met PCM24. Bergritten gaan aardig, verder is het magertjes. Tijdritten blijven lastig om te overperformen. Kasseiklassiekers gaan redelijk, maar moet ook beter kunnen. Heuvelklassiekers zijn om te janken. Sprints al helemaal.

Ben zelf ook weer begonnen met dit te spelen. Heb wel een database met de selectie's van dit seizoen om het wat leuker te maken. 

Geplaatst

Heb jij tips voor de heuvels en de sprints? Heb het idee dat je nu juist ineens superlang moet wachten, maar ik kan op een of andere manier nooit de punch geven die andere (mindere) renners wel hebben.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei neva:

Heb jij tips voor de heuvels en de sprints? Heb het idee dat je nu juist ineens superlang moet wachten, maar ik kan op een of andere manier nooit de punch geven die andere (mindere) renners wel hebben.

Ben zelf ook niet echt goed in de sprints, maar wat ik doe is, ik zorg met mijn treintje dat ik mijn sprinter vanaf 15km voor de finish voorin houd. Afhankelijk van hoe fit mijn renners nog zijn begin ik vanaf ongeveer 7km voor de finish echt tempo te maken. Met de laatste sprinter wacht ik erg lang voordat ik de sprint aanga merk dat die laatste punch veel terrein kan goedmaken.

Op gebied van heuvels doe ik ongeveer hetzelfde. Ik zorg dat ik 20km voor het einde al met mijn treintje voor in het peleton ga zitten. Afhankelijk van de fitheid doe ik het tempo omhoog brengen. Hierdoor lukt het af en toe om gaten te creëren in het peleton. Wel houd ik mijn sprinter/afmaker in de gaten dat die genoeg energie over houd om het ook daadwerkelijk af te kunnen maken.

Geplaatst
14 uur geleden zei neva:

Tijdritten simuleer ik altijd. 

Geplaatst

Heb net m'n eerste gewonnen. Over 40 km. Heel erg micromanagen. Wel de Tour verloren want met Vingegaard kwam ik niet verder dan P11 in de tijdrit. Van Aert won hem.. Kutspel.

Eerste seizoen met de Visma's wel Tour en Vuelta gewonnen. Tweede seizoen wat versterkingen gehaald en met Kuss en Yates een gooi willen doen naar de Giro, maar werd 6e en 10e. Daarna dus 2e in de Tour en nu in de Vuelta opboksen tegen een ontketende Ayuso. Wordt spannend.