Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1k
  • Weergaven 58,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tim Windt
    Tim Windt

Pro Cycling Manager 2023 | Career EOLO-Kometa [EXT] | Seizoen 1 - januari   Na twee proef carrières met Team DSM en Astana heb ik met EOLO-Kometa een team gevonden voor mijn main save dit ja

• Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 4 [MAK]   Jullie hebben in de vorige update kunnen lezen dat het behalen van alle drie de doelstellingen cruciaal is voor d

• PJHoutman
    PJHoutman

2023 bleek een uitstekend World Tour-debuut voor team Zalf. Na de 3e plaats in de Tour stond Aleotti in Spanje nog een treetje hoger; 2e in de Vuelta met 1'37 achterstand op Egan Bernal - én net als i

Geplaatst

image.png?ex=680da539&is=680c53b9&hm=97e121b8e5b1cb4737a798fe56007100c9862bc313ab8979537efbdc8202be77&=

Hier nu in seizoen 11 van mijn 'build a nation' savegame met VC Fukuoka. Japan voor de tweede keer een boost gekregen waardoor we betere newgens gaan creëeren. Is wel nodig ook, want de twee grootste talenten van Japan zitten allebei bij mij en hebben slechts een potentieel van 4.5.

PCM23 werkt nog met het oude promotie-degradatiesysteem en om Pro Continental in te mogen zullen we toch echt hoger gerankte renners moeten hebben. Zijn in de Continental Tour elk jaar de beste, maar helaas levert dat niets op. 

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Nou, ik weet niet wat ze grafischallemaal hebben gedaan, maar ik vind het tegenvallend.

Er is verder volgens mij ook weer 0 veranderd hè. Behalve het eerste hoofdmenu, dat ziet er goed uit.

Geplaatst
18 minuten geleden zei neva:

Nou, ik weet niet wat ze grafischallemaal hebben gedaan, maar ik vind het tegenvallend.

Er is verder volgens mij ook weer 0 veranderd hè. Behalve het eerste hoofdmenu, dat ziet er goed uit.

Het draait nu op de unreal engine dus ik verwacht wel iets van verandering maar het zal niet groot zijn

Geplaatst

Laat ik het zo zeggen, ik heb 1 race even snel gereden en het voelt gewoon als vanouds, behalve dat de graphics wat gepimpt lijken, maar ik weet niet of het nu ook echt verbeterd is.

Hoofdmenu was strak. Verder oogt alles qua interface hetzelfde. Maar ik moet er nog wat uitgebreider naar kijken, zodra ik zin heb.

Geplaatst
Op 18-3-2025 om 13:32 zei chrisje1993:

Ben zelf ook niet echt goed in de sprints, maar wat ik doe is, ik zorg met mijn treintje dat ik mijn sprinter vanaf 15km voor de finish voorin houd. Afhankelijk van hoe fit mijn renners nog zijn begin ik vanaf ongeveer 7km voor de finish echt tempo te maken. Met de laatste sprinter wacht ik erg lang voordat ik de sprint aanga merk dat die laatste punch veel terrein kan goedmaken.

Op gebied van heuvels doe ik ongeveer hetzelfde. Ik zorg dat ik 20km voor het einde al met mijn treintje voor in het peleton ga zitten. Afhankelijk van de fitheid doe ik het tempo omhoog brengen. Hierdoor lukt het af en toe om gaten te creëren in het peleton. Wel houd ik mijn sprinter/afmaker in de gaten dat die genoeg energie over houd om het ook daadwerkelijk af te kunnen maken.

Ik heb het spel ook geinstalleerd. Maar geen idee hoe ik overal het maximale eruit kan halen...

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Laat ik het zo zeggen, ik heb 1 race even snel gereden en het voelt gewoon als vanouds, behalve dat de graphics wat gepimpt lijken, maar ik weet niet of het nu ook echt verbeterd is.

Hoofdmenu was strak. Verder oogt alles qua interface hetzelfde. Maar ik moet er nog wat uitgebreider naar kijken, zodra ik zin heb.

Je kunt nu ook wel spelen met sliders om bergritten en andere specifieke races moeilijker te maken. Verder heb ik nog niet heel veel gameplay verbeteringen gezien.

Geplaatst
14 minuten geleden zei chrisje1993:

Iemand die een betrouwbare site weet waar ik alleen de key kan kopen van Pro Cycling manager? Bij CDKeys staat die er niet bij.

heb hem je geappt

Geplaatst
23 uur geleden zei neva:

dus zoals FM maar dan niet met spuuglelijke graphics uit 2013?

Geplaatst

Je kunt nu toch ook beter je game tweaken ook in hoeverre stats bepalend zijn en daarodor ook (realistischere) tijdsverschillen kan fixen? Benji Naesen zijn Youtube volgen kan helpen voor meer info ;)

Geplaatst
20 uur geleden zei CrisChivu:

Je kunt nu toch ook beter je game tweaken ook in hoeverre stats bepalend zijn en daarodor ook (realistischere) tijdsverschillen kan fixen? Benji Naesen zijn Youtube volgen kan helpen voor meer info ;)

Is ie in zijn filmpjes een beetje oke? Op Twitter hangt ie regelmatig de VIP uit bij wielerkoersen imo.

Geplaatst
3 uur geleden zei Erwin.:

Is ie in zijn filmpjes een beetje oke? Op Twitter hangt ie regelmatig de VIP uit bij wielerkoersen imo.

`Ja het is wel te doen, soms mag het wel een tikkeltje minder dramatisch en zelfingenomen.

Geplaatst
Op 16-6-2025 om 07:58 zei CrisChivu:

Hoe hebben jullie de sliders staan m.b.t. de klassiekers en tours en het onderscheid tussen renners hierin?

Volgens mij heb ik ze op de helft staan (dus 1.1 ofzo voor de stats en uithoudingsvermogen op 0.7), maar ik heb ook maar wat gedaan

Geplaatst

Ik zit nu in seizoen 2 met Visma, ik probeer alles een beetje realistisch te houden met aankopen etc. Uiteraard is Pogacar niet te houden. In seizoen 2025 won hij onder andere de Tour de France, Ronde van Vlaanderen, Parijs Roubaix, Lombardije en LBL. Plakte hij uiteraard nog Classica san Sebastian, Strade Bianchi, De TIrreno, en een Tweede plek in de Vuelta er nog aan vast. In 2026 is hij wel nog steeds werelds maar minder gewonnen tot nu toe. Zijn nu in de Tour waar ik onder andere met Vinegeaard en Jorgensen 2 gelijkwaardige kopmannen op dit moment heb en verder heb ik nog mee; Van Wilder, Kooij, Kuss, Zingle, Van Aert en Laporte. Heelrijk team ook gezien de ontwikkeling van Jorgensen en van Wilder, maar UAE heeft dit jaar uitgepakt door Pogacar, Ayuso en de gehaalde Carapaz mee te nemen in een knechtenrol. Verder Torres als groot talent. In 2025 en 2026 heb ik zelf onder andere AGR (Jorgensen) Vuelta (Vingegaard), P-R (Van Aert), Parijs Nice (Vingegaard), en Dauphine (Jorgensen), Nu op naar de kasseienrit in de Tour, de tussenstand na Etappe 8.

image.png