Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vond juist Maaike ineens superverdacht.

Maar we zagen bijvoorbeeld nu ook veel fanatieke momenten van Stijn bij die hotel-opdracht, terwijl hij wellicht geld heeft laten liggen in de kluizen of onderweg heeft weggegooid. 

Tja, zeg het maar.

• Antwoorden 967
  • Weergaven 39,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Aaron21 Ik weet niet of het je intentie is, maar je komt voor mij in de topic op dit moment echt over als een arrogante betweter.

• Dat heb je 3 weken geleden ook al gezegd ja

• Mooi om te zien dat ieder zijn eigen tunnel goed weet te bevestigen

Geplaatst
32 minuten geleden zei Becks:

Maar we zagen bijvoorbeeld nu ook veel fanatieke momenten van Stijn bij die hotel-opdracht, terwijl hij wellicht geld heeft laten liggen in de kluizen of onderweg heeft weggegooid. 

Tja, zeg het maar.

Stijn is 5x gesnapt. Veel geld pakken maar veel Uit de pot houden. Ook allemaal hun zaklamp steeds aan laten als er zo’n kamermeisje aankwam. Snugger joh. Die Roos, wordt echt moe van. Mensen klaagden dat Noor lui was maar Roos voert ook geen reet uit. 

Geplaatst
40 minuten geleden zei Vitesse88:

Stijn is 5x gesnapt. Veel geld pakken maar veel Uit de pot houden. Ook allemaal hun zaklamp steeds aan laten als er zo’n kamermeisje aankwam. Snugger joh. Die Roos, wordt echt moe van. Mensen klaagden dat Noor lui was maar Roos voert ook geen reet uit. 

Treffend ook weer die laatste opdracht. Doet niks en wil als eerste weg.

Geplaatst

Vind het ook wel vrij bijzonder dat half Nederland op Stijn zit, dat is wel eens anders. Kan met de nieuwe regisseur te maken hebben, maar toch. Durf ook echt niet te zeggen op dit moment want de tophints naar Maaike zouden zijn (Roos is vrij duidelijk, hoop vooral niet dat zij de mol is).

Geplaatst
8 uur geleden zei Becks:

Haha ik ook. Gewoon 2x dat ze vooraf een opdracht al lijkt te weten. Noemde precies wat ze moesten gaan koken en zei al 'The Shining'. Kan zo gemonteerd zijn, maar vond het opvallend.

Alsnog is het Stijn denk ik hoor, daar niet van. Die begon namelijk op de verdieping waar dat geld ineens uit dat kluisje was.

Geplaatst
15 uur geleden zei Rogier.:

Vind het ook wel vrij bijzonder dat half Nederland op Stijn zit, dat is wel eens anders. Kan met de nieuwe regisseur te maken hebben, maar toch. Durf ook echt niet te zeggen op dit moment want de tophints naar Maaike zouden zijn (Roos is vrij duidelijk, hoop vooral niet dat zij de mol is).

Hij is nog steeds de topverdachte, maar vorige aflevering hadden veel mensen hun punten op Stijn gezet omdat die er sowieso niet uit zou gaan. Staat nu op 40% verdenking

Geplaatst
1 uur geleden zei 007mark:

We weten nu wel dat je Stijn verdenkt.

Ik voer een typetje op, want dat is mij vorig jaar aangepraat door een niet nadergenoemd forumlid.

Geplaatst

Roos is best een vervelende kandidaat, totaal niet synpathiek. Hoop ook echt niet dat ze de mol is.

Geplaatst

Mijn vermoeden werd opnieuw bevestigd en volgende week zullen we samen de molacties van Stijn bekijken.

Geplaatst
35 minuten geleden zei Aaron21:

Mijn vermoeden werd opnieuw bevestigd en volgende week zullen we samen de molacties van Stijn bekijken.

Ik hoop zo dat het niet Stijn is voor je, maar ik vrees helaas van wel ;c

Geplaatst

Qua verdenkingen ben ik begonnen op Roos, sinds 3 afleveringen geswitcht naar Stijn, maar ik sluit Roos echt niet uit. Denk dat ik mijn punten op haar ga inzetten in de app. Zowel Stijn als Maaike stemmen op Roos en is toch vrijwel nooit zo dat er een kandidaat fout zit in de finale, of wel?

Geplaatst

Ik zat eerst op Ray, maar later ben ik naar Roos gegaan. Stijn heb ik puur gekozen voor de punten. Stijn is mij te actief die ook wel veel geld gepakt heeft. Roos daar en tegen zag je vaak mollen. Gisteren viel ze ook een aantal keren er per ongeluk vanaf. 

Geplaatst
16 minuten geleden zei 007mark:

Qua verdenkingen ben ik begonnen op Roos, sinds 3 afleveringen geswitcht naar Stijn, maar ik sluit Roos echt niet uit. Denk dat ik mijn punten op haar ga inzetten in de app. Zowel Stijn als Maaike stemmen op Roos en is toch vrijwel nooit zo dat er een kandidaat fout zit in de finale, of wel?

Dat gebeurt regelmatig hoor.

Geplaatst
19 minuten geleden zei delichris:

Ik zat eerst op Ray, maar later ben ik naar Roos gegaan. Stijn heb ik puur gekozen voor de punten. Stijn is mij te actief die ook wel veel geld gepakt heeft. Roos daar en tegen zag je vaak mollen. Gisteren viel ze ook een aantal keren er per ongeluk vanaf. 

Leuk bedacht. ;c 

Roos heeft verreweg het meeste geld opgeleverd(3200 euro) en Stijn heeft verreweg het minste in de pot(staat op -3000 euro) van de kandidaten. 

Gedrag van Roos is heel het seizoen te verklaren. Die heeft in de kluisopdracht(aflevering 2) met het servet al doorgehad dat zij goed op Stijn zat en heeft daarna alles eraan gedaan dat kandidaten op haar zaten met opzichtige molacties. 

Rik sloot gisteren af met: één winnaar, één verliezer en één mol. Van links naar rechts stond Roos, Maaike en Stijn. Precies zoals ik verwacht volgende week. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dansmeister:

Leuk bedacht. ;c 

Roos heeft verreweg het meeste geld opgeleverd(3200 euro) en Stijn heeft verreweg het minste in de pot(staat op -3000 euro) van de kandidaten. 

Gedrag van Roos is heel het seizoen te verklaren. Die heeft in de kluisopdracht(aflevering 2) met het servet al doorgehad dat zij goed op Stijn zat en heeft daarna alles eraan gedaan dat kandidaten op haar zaten met opzichtige molacties. 

Rik sloot gisteren af met: één winnaar, één verliezer en één mol. Van links naar rechts stond Roos, Maaike en Stijn. Precies zoals ik verwacht volgende week. 

Ook leuk bedacht. Want Stijn heeft 5000 uit de pot gehaald voor die vrijstelling. Hij wist niet wat Roos had gezegd. Stijn bleef als enige wel over met de zout opdracht. Hij had ook als derde weg kunnen gaan en twee jokers kunnen pakken. Deed hij niet. 

Rik sluit altijd af met één winnaar, één verliezer en één mol in de finale.

Geplaatst
46 minuten geleden zei 007mark:

Dit gebeurde 2 jaar geleden nog.

Daniël op Jurre (mol)

Ranomi op Daniël

Jurre (mol) op Daniël

Stijn kon helemaal niet weg bij die zoutopdracht. Hij had de finale vrijstelling en het was zeer ongeloofwaardig geweest als hij daar voor het persoonlijke voordeel was gegaan wat hij niet nodig had. Het enige wat hij kon doen was als laatste overblijven en zoveel mogelijk vertragen. Dit is dus exact wat er gebeurde. @delichris

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Ah ok.

@Dansmeister Roos stond in het midden volgens mij. Maar zou van die opstelling niets aantrekken. Wel vrouwelijk gegil (joh) in laatste shot. Misschien waren dat toch Roos/Maaike ook die zo reageerden op bekendmaking van Stijn. Lastig, lastig.

Geplaatst
24 minuten geleden zei 007mark:

Ah ok.

@Dansmeister Roos stond in het midden volgens mij. Maar zou van die opstelling niets aantrekken. Wel vrouwelijk gegil (joh) in laatste shot. Misschien waren dat toch Roos/Maaike ook die zo reageerden op bekendmaking van Stijn. Lastig, lastig.

Dat gegil klonk als enorme verwondering, omdat bijna niemand dacht dat het Stijn was, denk ik.

Geplaatst

Voor het niet correct hebben van de Mol in de finale. Ik kan me herinneren uit het Oregon-seizoen dat Sanne pas in de finale door deductie er achterkwam dat Thomas wel de mol moest zijn en dat Jochem nog steeds verkeerd zat.