Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 967
  • Weergaven 39,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Aaron21 Ik weet niet of het je intentie is, maar je komt voor mij in de topic op dit moment echt over als een arrogante betweter.

• Dat heb je 3 weken geleden ook al gezegd ja

• Mooi om te zien dat ieder zijn eigen tunnel goed weet te bevestigen

Geplaatst
13 minuten geleden zei chrisje1993:

Dus je gaat de forum editie ook winnen nadat je mij ontmaskerd heb :P

Heb jij ook een bericht gekregen dat je de mol bent?

Geplaatst

Had gelijk qua mol en ook mijn theorie hoe de mol is gekozen klopte. Zou het spel dus makkelijk winnen. Kan ik er beter eentje zelf organiseren. 

Geplaatst

Ik zat vanaf aflevering 5 of zo ook goed. Zat oorspronkelijk op Roos, dus geen makkelijke overgang om te maken. Maar op het eind lieten ze Stijn zo vaak zeggen dat de pot laag was dat het wel moest. :DW:

Geplaatst

Achteraf wel genoten van het seizoen. Niet alle opdrachten waren een even groot succes, maar ik vond Stijn wel een leuke mol. Dat maakt een hoop goed.

Enige wat mij vaak wel op valt, zijn de online verdenkingen. Ik zit zo goed als altijd goed in de finale. Maar heel veel mensen geven punten aan anderen. Zijn er echt zoveel mensen die de mol niet door hebben?! Van mij mogen ze het raden van de mol wel wat lastiger maken voor de kijkers. 

Geplaatst

Stijn goed gespeeld als mol (de briefings waren tof, vooral die achter Maaike op die markt :D) maar ik vond het verder wel echt een pover seizoen. Vooral als het de 25e editie is, dan verwacht je gewoon meer spektakel.

Kandidaten die niet deelnemen aan opdrachten, kandidaten die het opzichtig mollen. Matige opdrachten ook. Vrijbrief om de hele pot in te zetten op een finale vrijstelling. Rik zei in september een nieuw seizoen geloof ik?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Vitesse88:

Stijn goed gespeeld als mol (de briefings waren tof, vooral die achter Maaike op die markt :D) maar ik vond het verder wel echt een pover seizoen. Vooral als het de 25e editie is, dan verwacht je gewoon meer spektakel.

Kandidaten die niet deelnemen aan opdrachten, kandidaten die het opzichtig mollen. Matige opdrachten ook. Vrijbrief om de hele pot in te zetten op een finale vrijstelling. Rik zei in september een nieuw seizoen geloof ik?

Er komt een speciale editie in september. Het zou dus kunnen dat ze daar meer spektakel in doen.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Vitesse88:

Rik zei in september een nieuw seizoen geloof ik?

Ik hoorde dat oud presentatoren daarin ook een rol zouden gaan spelen. Dus ik ben benieuwd. Hebben we al 10 oud-presentatoren die als deelnemer mee zouden kunnen doen? :cheer:

Al verwacht ik niet dat dat de rol van oud presentatoren gaat worden. 

Geplaatst
38 minuten geleden zei MisterX:

Ik hoorde dat oud presentatoren daarin ook een rol zouden gaan spelen. Dus ik ben benieuwd. Hebben we al 10 oud-presentatoren die als deelnemer mee zouden kunnen doen? :cheer:

Al verwacht ik niet dat dat de rol van oud presentatoren gaat worden. 

Helaas niet. Er zijn zes geweest en daarvan leven er nog maar vijf.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Vitesse88:

België is begonnen, te zien op npo plus

Normaal gratis op NPO start toch ook voor de Nederlanders?

En anders een accountje maken op GoPlay en een VPN gebruiken.

Geplaatst

Klopt, is inderdaad gratis te zien op NPO start. Zelf gekeken via GoPlay, wel pas dag later omdat het zondag niet helemaal goed ging.

Geplaatst

Jammer, 2 toffe kandidaten naar huis. Wederom interessante en leuke opdrachten. 

Spoiler

Mijn gevoel zegt nu dat die jongen met het afro (Alexy?) de mol is. In de trein iedereen helpen maar zien dat de laatste zat te stuntelen dus de tijd om z’n eigen koffer aan te passen qua bedrag. Verder ook met die dieren vouwen steeds op dat rode knopje slaan met die handdoek. 

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst

Alexy en Pedro staan bij mij wel bovenaan ja. Al weet ik niet of de mol zich zo te buiten zou laten gaan bij de watermeloenen. 

Hilde doet enorm veel fout, maar dat lijkt meer en meer op een domme kandidaat. Al blijft het schuren omdat er soms ook vernuftige dingetjes in zitten (Zichzelf enorm verdacht maken bij het pokerspel bijvoorbeeld zodat niet iemand met pasvragen gekozen wordt en dus geen 1000 in de pot)

Geplaatst

Sarah of Michèle

Nimrod, Hilde al afgestreept

Pedro is te opvallend en de andere twee vrij neutraal.

Geplaatst
Op 9-4-2025 om 11:26 zei Aaron21:

Sarah of Michèle

Nimrod, Hilde al afgestreept

Pedro is te opvallend en de andere twee vrij neutraal.

Michele staat hier op het lijstje.

Geplaatst
1 uur geleden zei Dansmeister:

Michele staat hier op het lijstje.

Jups. Ik zit nu op Michèle nu ook. Durf wel nog niet in mijn arrogante modus te gaan. Ik voel het gewoon niet bij de andere 5. Sarah was mijn 2e verdachte, maar dat kan niet meer na aflevering 4, denk ik.

Geplaatst

Ik zit toch hard op Alexy. Speelt altijd braaf mee, maar stille waters diepe gronden ...