Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Ik zit toch hard op Alexy. Speelt altijd braaf mee, maar stille waters diepe gronden ...

Zou die beslissing heroverwegen. Het is 1 van de overgebleven dames. Kan nog steeds niet kiezen tussen beide. 

• Antwoorden 967
  • Weergaven 39,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• @Aaron21 Ik weet niet of het je intentie is, maar je komt voor mij in de topic op dit moment echt over als een arrogante betweter.

• Dat heb je 3 weken geleden ook al gezegd ja

• Mooi om te zien dat ieder zijn eigen tunnel goed weet te bevestigen

Geplaatst
15 minuten geleden zei Aaron21:

Zou die beslissing heroverwegen. Het is 1 van de overgebleven dames. Kan nog steeds niet kiezen tussen beide. 

Jij zit er toch elk jaar naast?

Geplaatst
17 minuten geleden zei Bogatyr:

Jij zit er toch elk jaar naast?

Nee hoor. Je zou beter vaker luisteren naar de molprofessor.

Geplaatst
11 uur geleden zei Aaron21:

Nee hoor. Je zou beter vaker luisteren naar de molprofessor.

Als ik niet wil winnen zal ik dat zeker doen!

Geplaatst
43 minuten geleden zei Bolderbast:

Jullie lijken het niet te weten, dus ik zal wel even de ProfessorMol uithangen.

Michelle it is.

MolProfessor21 zit ook op Michèle, maar ik heb wel wat schrik. Het is nogal 'in your face', maar de andere 3 komen eigenlijk niet in aanmerking. Dus we zullen het met deze mol moeten doen.

Als we toch mis blijken te zitten, zal het wel Sarah zijn, maar dat zou ik echt een vreselijk saaie, bangerige mol vinden.

Geplaatst
46 minuten geleden zei Aaron21:

MolProfessor21 zit ook op Michèle, maar ik heb wel wat schrik. Het is nogal 'in your face', maar de andere 3 komen eigenlijk niet in aanmerking. Dus we zullen het met deze mol moeten doen.

Als we toch mis blijken te zitten, zal het wel Sarah zijn, maar dat zou ik echt een vreselijk saaie, bangerige mol vinden.

Je moet geen schrik hebben. Het is Michelle.

Geplaatst

Ik denk dat ondertussen ook wel, ja. Heb ook op iedereen die is afgevallen gezeten, figuurlijk dan niet letterlijk. Dus ik mag nu ook wel goed zitten.:-D

Geplaatst

Ik blijf bij Michèle. Is niet te betrappen op een kandidatenactie en komt telkens geforceerd over in haar emoties.

Geplaatst
16 uur geleden zei Aaron21:

Ik blijf bij Michèle. Is niet te betrappen op een kandidatenactie en komt telkens geforceerd over in haar emoties.

Ik blijf ook bij Michèle. Vond haar ook heel slecht acteren bij de 'aas' opdracht. Denk dat ze juist wilde dat anderen op het eind haar kaart zouden kiezen.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Erwin.:

Ik blijf ook bij Michèle. Vond haar ook heel slecht acteren bij de 'aas' opdracht. Denk dat ze juist wilde dat anderen op het eind haar kaart zouden kiezen.

Exact.

Ze stemmen ook Sarah als eerste weg. Daar ga je geen mol als eerste wegstemmen. Je wil eerst je tegenstanders met potentiële voordelen uit het spel. Een mol gaat sowieso door.

Alexy heeft nog maar eens bewezen een kandidaat te zijn door voor een aas te gaan. Je brengt onnodig geld in het spel.

Geplaatst
Op 5-5-2025 om 15:39 zei Aaron21:

Kenner

Geplaatst
1 uur geleden zei Ciro:

Kenner

Zegt degene met Alexy als mol. Toch een pak gênanter als je het mij vraagt.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Ciro:

Ik ben geen professor @Aaron21

Er was ook een reden waarom ik minder stellig was deze keer. Heb een keuze moeten maken aan 't eind, maar helaas de verkeerde.

Verder ook geen bijstergoede mol, maar ik laat me graag verrassen volgende week.

Geplaatst

Ik vind de mol toch best aardig moet ik zeggen. Wel zeer geniepig, niet met grote acties.