Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey allen,

Ik ben bezig met een save met cruzeiro in de braziliaanse serie B. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik spelers geen salaris verlaging kan aanbieden... Er zitten een aantal groot verdieners in de selectie en de club heeft het financieel niet heel breed. Spelers zelf hebben al een toezegging gedaan om salariseissen te verminderen maar in het aanbieden van het contract kan ik niet onder het salaris gaan zitten wat ze nu al verdienen..

Iemand hier al eens tegen aangelopen en zo ja hoe is dit te omzeilen? Of is dit gewoon hardcoded in de braziliaanse serie b vastgelegd? Ik heb al flink wat gegoogeld maar ik kom nergens iets tegen wat hier antwoord op geeft.

Alvast bedankt!

Geplaatst
18 uur geleden zei m1scha:

Hey allen,

Ik ben bezig met een save met cruzeiro in de braziliaanse serie B. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik spelers geen salaris verlaging kan aanbieden... Er zitten een aantal groot verdieners in de selectie en de club heeft het financieel niet heel breed. Spelers zelf hebben al een toezegging gedaan om salariseissen te verminderen maar in het aanbieden van het contract kan ik niet onder het salaris gaan zitten wat ze nu al verdienen..

Wat je zou kunnen doen is het aanbieden van bonussen of clausules om het vaste salaris te verlagen. 

Wat altijd wel iets helpt is een degradatieclause van 0 te geven of een verdediger een bonus te geven bij dertig doelpunten. Het kan eventueel ook helpen om de speler te overtuigen om zijn zaakwaarnemer te ontslaan. 

Vaak komt het ook gewoon voor dat een speler gewoon niet achteruit wil gaan en dat je moet accepteren dat er geen vermindering gaat komen. Ook als er van te voren een andere belofte is gedaan. 

Geplaatst
  • Auteur
Op 5-10-2021 om 12:27 zei FMNOOB:

Wat je zou kunnen doen is het aanbieden van bonussen of clausules om het vaste salaris te verlagen. 

Wat altijd wel iets helpt is een degradatieclause van 0 te geven of een verdediger een bonus te geven bij dertig doelpunten. Het kan eventueel ook helpen om de speler te overtuigen om zijn zaakwaarnemer te ontslaan. 

Vaak komt het ook gewoon voor dat een speler gewoon niet achteruit wil gaan en dat je moet accepteren dat er geen vermindering gaat komen. Ook als er van te voren een andere belofte is gedaan. 

Hey FMNoob,

Thanks voor je reactie, het probleem is echter dat de spelers zelf wel bereid zijn genoegen te nemen met een lager basissalaris maar het laagste bedrag wat ik kan aanbieden is het huidige salaris.

Zie ook de bijgevoegde screenshot.

Ben benieuwd of andere hier ook tegenaan lopen..

2021_10_15_18_36_29_Football_Manager_2021.jpg

Geplaatst

Dit heeft inderdaad te maken met de selectiestatus. De enige optie is dan om de status van de speler te 'verlagen' in de vooronderhandelingen. Bijv. van Sterspeler naar belangrijke basiskracht , maar dan is de vraag of de speler dat wil. 

Geplaatst
  • Auteur
Op 16-10-2021 om 10:12 zei FMNOOB:

Dit heeft inderdaad te maken met de selectiestatus. De enige optie is dan om de status van de speler te 'verlagen' in de vooronderhandelingen. Bijv. van Sterspeler naar belangrijke basiskracht , maar dan is de vraag of de speler dat wil. 

Thanks voor de tip, maar deze speler was eerst al belangrijke basisspeler en inmiddels supersub… iemand nog andere ideeën haha?