Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naam Novelle: "Wie niet sterk is, moet slim zijn"

Club: Brentford

Grootte banner: eigen invulling 

Kleuren: rood - wit

Specifieke plaatjes: eigen invulling 

Extra opmerkingen: het wordt een moneyball novelle, misschien leuk om veel cijfers te verwerken in de banner

@Willem@Daniell@xPeejay@Niejo101

bewerkt door Simeone01

• Antwoorden 850
  • Weergaven 41,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• WesselSCC
    WesselSCC

Na jaren afwezigheid op MU, kan ik eigenlijk alleen maar via het Grafische deel terugkomen. 

• Ook weer eens iets geprobeerd.  

• WesselSCC
    WesselSCC

Had het met mijn favoriete Belg @Lensherr nog kort even over de banner. Heb er toen nog 5 min ingestoken om wat details te verbeteren. (cc @Vlonkie) - Hoofdpersoon uitlichten. - Texturen in

Geplaatst

Naam: Her bijî Azadî
Club: Amedspor
Grootte banner: Ik vertrouw op je expertise :) 

Kleuren: Rood, groen, geel en wit
Specifieke plaatjes: Je kan de plaatjes van de eerste pagina van mijn novelle eventueel gebruiken. Daarnaast ruimte voor eigen invulling :) 

Geplaatst

Ik sta zeker open voor een verbeterde en meer stylishe versie van mijn huidige banner:

• Ik hou wel van een klassieke lettertype
  • Een Europa-element (zoals nu in de achtergrond) lijkt mij ook mooi om nog steeds terug te laten komen. Omdat ik nu een wat oudere kaart had, past dat ook beter bij het klassieke lettertype
  • Daarbij vond ik het oudere Ajax-logo ook er goed bij passen, maar die staat er nu nog niet mooi in. Er meer in blenden zou misschien mooi zijn. Hierbij ook nog steeds wel met de Ajax-kleuren
  • Ik hou van wat smallere banners, geen vierkant blok.
  • Wie weet een element met ''verovering'' mag er ook in terugkomen (zat zelf al te zoeken op European War bijvoorbeel)

Neem je tijd, liever iets goeds dan snels :)

Geplaatst

@Chiemel Ik was bezig en toen zag ik dat je al een andere banner had maar misschien kan je deze nog gebruiken:

image.png.a17afa521ea1a24d852a5d932e7d6bc5.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Willem:

@Chiemel Ik was bezig en toen zag ik dat je al een andere banner had maar misschien kan je deze nog gebruiken:

Thanks! Was inderdaad zelf maar gaan puzzelen eerst weer omdat hier verder geen activiteit was en had zelf ff zin om wat te proberen in ppt. Had je toevallig ook die VOC erin verwerkt, of heb je hem weer aangepast na het zien van mijn nieuwe? Ik zal deze gaan gebruiken wanneer ik weer de behoefte krijg om te switchen. Je achtergrond vind ik al wat mooier.

Geplaatst

@Chiemel Dat logo heb ik er inderdaad ingezet nadat ik je nieuwe zag. Hieronder is de originele door midjourney gegenereerde banner als je daar nog iets mee wilt

nummerke10_red_background_with_white_outlines_of_a_historic_map_3b6d90f6-5343-4fd1-8391-01a85aab7eca.png

Geplaatst

Naam Novelle: De kinderen van Zilina

Club: MSK Zilina

Grootte banner: Zie voorbeeld hieronder

Kleuren: Groen, geel en zwart

Specifieke plaatjes: Aan de ene kant zou ik plaatjes willen van spelers als Skriniar, Vavro en Dubravka. Als het past (denk niet dat er meer spelers in moeten, maar vooruit) dan misschien ook nog Hancko en Bozenik. Aan de andere kant de huidige kern wat vooral jeugdspelers zijn die doorgeschoven zijn naar het eerste elftal nadat de club bijna failliet was tijdens de Corona epidemie. Dit mag ook een teamfoto zijn van dit seizoen of enkele spelers zoals Duris, Myslovic, Minarik en Belko. In het midden dan uiteraard het logo van de club. De naam van de novelle hoeft er niet onder, mag wel.

Extra opmerkingen: Ik wil er waarschijnlijk ook nog soort van headlines bij maken (zie voorbeeld bij @MNie z'n novelle maar indien degene deze ook wilt maken, be my guest :D

image.png

Geplaatst
34 minuten geleden zei Mordurette:

Naam Novelle: De kinderen van Zilina

Club: MSK Zilina

Grootte banner: Zie voorbeeld hieronder

Kleuren: Groen, geel en zwart

Specifieke plaatjes: Aan de ene kant zou ik plaatjes willen van spelers als Skriniar, Vavro en Dubravka. Als het past (denk niet dat er meer spelers in moeten, maar vooruit) dan misschien ook nog Hancko en Bozenik. Aan de andere kant de huidige kern wat vooral jeugdspelers zijn die doorgeschoven zijn naar het eerste elftal nadat de club bijna failliet was tijdens de Corona epidemie. Dit mag ook een teamfoto zijn van dit seizoen of enkele spelers zoals Duris, Myslovic, Minarik en Belko. In het midden dan uiteraard het logo van de club. De naam van de novelle hoeft er niet onder, mag wel.

Extra opmerkingen: Ik wil er waarschijnlijk ook nog soort van headlines bij maken (zie voorbeeld bij @MNie z'n novelle maar indien degene deze ook wilt maken, be my guest :D

image.png

zln.PNG.7eef995dc4dc55b738934155e647e792.PNG

Geplaatst

Naam Novelle: De Beneliga

Club: geen specifieke club

Grootte banner: eigen invulling 

Kleuren: eigen invulling

Specifieke plaatjes: De logo's van de clubs uit de Belgische en Nederlandse competitie

Geplaatst
Op 4-7-2023 om 13:10 zei chrisje1993:

Specifieke plaatjes: De logo's van de clubs uit de Belgische en Nederlandse competitie

@Keeza @Willem @xPeejay Iemand van jullie toevallig tijd?

Geplaatst
Op 14-6-2023 om 09:01 zei Willem:

Nu alsnog in gebruik. Had toch weer behoefte aan een volledige kader.

Geplaatst
Op 4-7-2023 om 13:10 zei chrisje1993:

Deze is niet meer nodig.

Ik bied me zelfs ook aan voor verzoekjes!

bewerkt door chrisje1993

Geplaatst

Naam Novelle: Robben

Club: -

Grootte banner: wat het beste uitkomt

Kleuren: Groen, wit, blauw

Specifieke plaatjes: Arjen Robben (het liefst één van FC Groningen, één van PSV en één van Real Madrid

Geplaatst
Op 24-7-2023 om 09:15 zei Vlonkie:

Naam Novelle: Robben

Club: -

Grootte banner: wat het beste uitkomt

Kleuren: Groen, wit, blauw

Specifieke plaatjes: Arjen Robben (het liefst één van FC Groningen, één van PSV en één van Real Madrid

Ik zal vanavond wel eens kijken of ik iets in elkaar krijg gezet als niemand nog gereageerd heeft.

Geplaatst
7 uur geleden zei chrisje1993:

FgLxMCC.jpg

Het is geen hoogstandje. Maar dan heb je in ieder geval al iets totdat iemand wat beters heeft. @Vlonkie

Dank je voor het maken van deze banner. Ik ga hem zeker gebruiken