Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Op welke device lees jij meestal novelles? 49 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke device lees jij meestal novelles?

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik kan/ga niet voor anderen spreken. Maar ik was om 21:20 met een update begonnen en nu net pas klaar:classic_ninja::mrgy:

Wat ik wil zeggen kudo's voor iedereen in dit sub forum voor al die mooie post, verhalen en al het werk wat er dus ingaat!!

bewerkt door Kyrill

• Antwoorden 415
  • Weergaven 20k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dat is ook de essentie van het bericht van @Marius, als ik zo vrij mag zijn daar een eigen draai aan te geven. Zoals ik laatst in mijn eigen novelle al plaatste, laten reacties als 'lekker bezig', 'KU

• Even een dikke duim naar alle mensen die zoveel tijd steken in het maken van zoveel leuke verhalen. Elk jaar opnieuw. Heb er al veel plezier aan gehad en het is één van de grootste redenen waarom ik m

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

De keuze lijkt te gaan vallen op Zweden, want die competitie ken ik niet en het lijkt mij een extra uitdaging om met een andere seizoensindeling te maken te hebben. Aberdeen is gevoelsmatig makkelijke

Geplaatst

Even een vraagje voor de novelle deskundigen. Maken jullie de updates op voorhand in word?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Glenn08:

Even een vraagje voor de novelle deskundigen. Maken jullie de updates op voorhand in word?

Ik gebruik op dit moment Microsoft Publisher omdat makkelijker is dan Word met betrekking tot afbeeldingen/tabellen en dergelijke. Heb het wel altijd in Word gedaan. Dus ik maak ze hoe dan ook wel ruim van te voren voordat ik ze wil plaatsen. Ik probeer er namelijk regelmaat in aan te houden en heb niet elke dag evenveel tijd om te spelen. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Glenn08:

Ik doe dat sinds dit verhaal wel. Zo hou ik een beetje overzicht wat ik al geplaatst heb en of ik nog updates heb klaarstaan. Ook kan ik dan gemakkelijk al vooruit plannen wanneer ik met welke update wil komen. En alles staat mooi op één plek. Vervolgens kopiëren en even een minuutje hannesen met de opmaak op het forum.

Geplaatst
2 uur geleden zei Glenn08:

9 van de 10 keer typ ik gewoon meteen het verhaal op het forum. Het hele voorbereiden in Word oid heb ik in het verre verleden wel eens gedaan, maar werkt voor mij niet. 

Geplaatst
  • Auteur

@Fantasy Is het mogelijk om de poll aan te passen naar de vraag op welke apparaten de meesten de novelles lezen? Ik ben benieuwd of lezers voornamelijk een PC/laptop of mobiel gebruiken, kan namelijk een wereld van verschil maken bij grafische updates! :D 

Geplaatst

Dat kan ik.

De vraag voor wat betreft het MU Thema dat gebruikt wordt is zo goed als 50/50 geweest, dus daar kan ook rekening mee worden gehouden desgewenst :D 

Geplaatst

Voor mij persoonlijk wisselt het enorm. Ik lees de updates wanneer ik ze tegenkom, als ik op mijn mobiel bezig ben lees ik ze dus daarop en wanneer ik achter mijn pc zit dan gebruik ik die. Ik wacht dus niet tot dat ik op een bepaald toestel zit voordat ik de updates ga lezen.

Geplaatst

Meteen de poll maar even ingevuld. Ik lees ze bijna altijd op de laptop. Simpelweg, omdat reageren dan gemakkelijker is. Beetje een vreemde eigenschap van mijzelf. 

bewerkt door ElMarcos

Geplaatst
1 minuut geleden zei 19CH98:

Voor mij persoonlijk wisselt het enorm. Ik lees de updates wanneer ik ze tegenkom, als ik op mijn mobiel bezig ben lees ik ze dus daarop en wanneer ik achter mijn pc zit dan gebruik ik die. Ik wacht dus niet tot dat ik op een bepaald toestel zit voordat ik de updates ga lezen.

Je kan ook meerdere opties als antwoord geven, zoals ik ook deed. Voor mij is het zowel op de laptop als op m'n mobiel, waarbij de verhouding ook wel zo goed als gelijk is denk ik.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Je kan ook meerdere opties als antwoord geven, zoals ik ook deed. Voor mij is het zowel op de laptop als op m'n mobiel, waarbij de verhouding ook wel zo goed als gelijk is denk ik.

Excuses, had ik niet door:D

nu gestemd!

Geplaatst

Ik ben eerder geneigd om via de pc te lezen en reageren. Voor het werk zit ik ook gewoon een hele dag op dat ding te tokkelen en tijdens het fm'en natuurlijk ook.

Maar als de pc eens niet aan staat, durf ik wel eens via mijn gsm te lezen.. zoals nu dus :classic_biggrin:

Geplaatst

misschien domme vraag maar hoe kan ik best de banner plaatsen en afbeeldingen, is jaren geleden ik een novelle heb gedaan

Geplaatst
2 minuten geleden zei vekie71:

misschien domme vraag maar hoe kan ik best de banner plaatsen en afbeeldingen, is jaren geleden ik een novelle heb gedaan

Je kan onderin je post klikken op kies bestanden. Op die manier kan je de bestanden selecteren om ze vervolgens te slepen naar waar je ze in je post wilt hebben.

Geplaatst
  • Auteur

Als ik een update schrijf over hoe mijn manier van spelen is veranderd en daarbij wil laten zien hoe ik de wedstrijden nu benader, kan zo'n update dan te lang zijn? Of is het interessant genoeg om de aandacht vast te houden? 

Ik zit namelijk al aan 500 woorden en ben nog niet eens op de helft...

Geplaatst
7 minuten geleden zei Daniell:

Als ik een update schrijf over hoe mijn manier van spelen is veranderd en daarbij wil laten zien hoe ik de wedstrijden nu benader, kan zo'n update dan te lang zijn? Of is het interessant genoeg om de aandacht vast te houden? 

Je zou het eventueel kunnen opdelen in wat kortere stukken. Het lijkt me zeker interessant, maar misschien dat mensen ergens afhaken als het lang is. Als je het kan opknippen, voorkom je dat sowieso.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Daniell:

Ik zou het zeker lezen en interessant vinden, maar voor anderen kan het inderdaad wel lang zijn. Misschien een samenvatting in je novelle verwerken en dan een longread in het tactieksubforum posten?

Geplaatst
14 minuten geleden zei Daniell:

Voor mij persoonlijk mag het ook lang zijn. 

Geplaatst
  • Auteur
27 minuten geleden zei Tim':

Je zou het eventueel kunnen opdelen in wat kortere stukken. Het lijkt me zeker interessant, maar misschien dat mensen ergens afhaken als het lang is. Als je het kan opknippen, voorkom je dat sowieso.

Dan zou ik het helemaal aan moeten passen, het leest nu echt als 1 stuk, zeg maar. Zat zelf ook met dit idee te spelen maar haalt ook een beetje de glans van het artikel...

22 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik zou het zeker lezen en interessant vinden, maar voor anderen kan het inderdaad wel lang zijn. Misschien een samenvatting in je novelle verwerken en dan een longread in het tactieksubforum posten?

Dat is ook nog een idee, al vraag ik me af of het daar even veel gelezen wordt.

Geplaatst
47 minuten geleden zei Daniell:

Zo'n analyse kan nooit te lang zijn dunkt me. En misschien ook interessant voor op de website en de socials, want ik kan mij zomaar voorstellen dat heel veel mensen het interessant vinden om te lezen hoe iemand een (reeks) wedstrijd(en) benadert en aanpakt.

Geplaatst
23 minuten geleden zei Daniell:

Dan zou ik het helemaal aan moeten passen, het leest nu echt als 1 stuk, zeg maar. Zat zelf ook met dit idee te spelen maar haalt ook een beetje de glans van het artikel...

Dan heb je je antwoord denk ik. Als het voor jouw gevoel een verhaal is wat je in één keer wil vertellen, dan moet je dat ook gewoon doen. Uiteindelijk maak je zo'n verhaal vooral voor jezelf. Jij bent de auteur en weet dus het beste wat goed is voor je verhaal. En wel een goede opmerking hierboven, want wellicht ook leuk om het gewoon breder uit te zetten: in het tactiekengedeelte en wellicht op de website als je dat leuk lijkt en als het past.

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Een incidentele long read vind ik persoonlijk helemaal geen probleem. Dus als dit de beste manier is voor jou om het verhaal te doen, go for it! Betitel hem ook gewoon als een long read. Dan lezen mensen hem waarschijnlijk gewoon als ze tijd hebben.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de input! 

Ik ga hem gewoon delen in mijn novelle, mocht het dan interessant genoeg blijken voor op de website (dus ook @Tim', @Fantasy en @Titan moeten mijn novelle gaan lezen om dit te beoordelen ;c), kan ik het altijd nog aanpassen naar een geheel artikel voor op de site. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Daniell:

Bedankt voor de input! 

Ik ga hem gewoon delen in mijn novelle, mocht het dan interessant genoeg blijken voor op de website (dus ook @Tim', @Fantasy en @Titan moeten mijn novelle gaan lezen om dit te beoordelen ), kan ik het altijd nog aanpassen naar een geheel artikel voor op de site. 

Anders weet @Nom de Guerre misschien nog wel een website? Of speel je met spitsen?