Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Is toch weer helemaal ruk dat ze allebei de potjes om 21:00 uitzenden in plaats van eentje om 19:00 en eentje om 21:00.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Beppu:

Is toch weer helemaal ruk dat ze allebei de potjes om 21:00 uitzenden in plaats van eentje om 19:00 en eentje om 21:00.

Voor de televisie supporters wel maar voor de mensen die er naar toe gaan lijkt me dat 21:00 ideaal is. Komt er niet nog een podcast online vandaag?

Geplaatst
9 minuten geleden zei La Pulga:

Voor de televisie supporters wel maar voor de mensen die er naar toe gaan lijkt me dat 21:00 ideaal is. Komt er niet nog een podcast online vandaag?

Het is maar net wat je ideaal vindt. Lig je midden in de nacht in je nest en moet je de dag erop weer vroeg uit de veren om te werken☠

Tja, je moet je tijd ergens mee verdrijven als ambtenaar hé. Maar Kokkie heeft het te druk met de paardjes denk ik.

Geplaatst
2 uur geleden zei Beppu:

Door die 18:00 wedstrijden heb ik al 2x tijdens groepsfase, het grote Feyenoord moeten missen:sorry:;c

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Brahim Diaz, wat een speler. 

Jaa prachtige goal, 1e helft ook erg van Sesko genoten, Openda niet echt helaas.

Geplaatst

Hoe goed is die Kevin De Bruyne zeg. Het Belgische voetbal is weer een talent rijker. Flag-Belgium.jpg.d4a1680b4387a121967fffd02bf648f7.jpg

Geplaatst
7 minuten geleden zei Bogatyr:

Hoe goed is die Kevin De Bruyne zeg. Het Belgische voetbal is weer een talent rijker. Flag-Belgium.jpg.d4a1680b4387a121967fffd02bf648f7.jpg

Talent? Kevin is 32.......

Geplaatst
5 minuten geleden zei Djurovski:

van Veen? Die is nu wel af hoor

Prima speler hoor in FM. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Djurovski:

Dan heb jij meer geluk

Denk dat het aan de trainer ligt.

overigens heeft die gast geen minuut voor mij gemaakt en mag voor 50k weg maar niemand wilt hem. 

Geplaatst
40 minuten geleden zei Thierryvane:

Leuke ploeg dat Sociedad.

Hopelijk kunnen ze eentje prikken, zie ze ook graag spelen. Aantal leuke spelers daar.

Geplaatst
14 uur geleden zei Bogatyr:

Jammer zeg. Kut PSG

Dat moet en kan /mag je Dortmund en Newcastle aanrekenen/kwalijk nemen . Als Newcastle van Milan had gewonnen, was PSG niet door, zelfde verhaal als Dortmund had gewonnen thuis van PSG, in poule fase, ipv maar het gelijkspel dat het geworden was.