Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kyrill:

Dat moet en kan /mag je Dortmund en Newcastle aanrekenen/kwalijk nemen . Als Newcastle van Milan had gewonnen, was PSG niet door, zelfde verhaal als Dortmund had gewonnen thuis van PSG, in poule fase, ipv maar het gelijkspel dat het geworden was. 

Als m’n tante een lul had was het m’n tante niet. 

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Tegenwoordig echt nog wel hoor :classic_ninja:;c

/s

Geplaatst
8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zag haar laatst wel lopen in dit pak.

Spoiler

Origineel penis pak voor vrijgezellen feesten

Geplaatst

Haha ik zie ineens een foto van Klaassen, die heeft meer haar op ze hoofd dan ik op mijn lul. Dat was jarenlang wel even anders. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

Haha ik zie ineens een foto van Klaassen, die heeft meer haar op ze hoofd dan ik op mijn lul. Dat was jarenlang wel even anders. 

Allemaal gaan groeien nadat die lieve jongen in de Kuip wat haargroeiserum op zijn kale knar gooide!

Geplaatst
3 minuten geleden zei Beppu:

Allemaal gaan groeien nadat die lieve jongen in de Kuip wat haargroeiserum op zijn kale knar gooide!

De dag dat ik naar de Kuip moet komt ook steeds dichterbij

Geplaatst
31 minuten geleden zei joostmakaay:

Van Basten op dit soort avonden kan echt niet hé, totaal geen kennis van wie er gaan spelen, en je merkt gewoon duidelijk aan alles dat hij een bloedhekel aan PSV heeft.

Moet je Rondo eens terugkijken van gisteravond :D. Wat een vertoning.

Geplaatst

Lullig stadionnetje heeft PSV toch eigenlijk. Daar stap je als Dortmund zijnde niet met poep in de broek het veld op.

Geplaatst

Je begint je toch steeds vaker af te vragen wat die gasten van de VAR allemaal aan het doen zijn. Nooit een penal bij Hummels/Tillman.

Geplaatst

Wat een matige spits is die Arnautovic toch

Edit: scoort ie nog een tap in ook.

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Porto - Arsenal is echt guur, niet om aan te gluren. Arsenal speelt echt slecht. 

Geplaatst

Goede uitgangspositie voor volgende week, mag wel wat beter. Ook kut dat die Lewandowski weer scoort, die man raakt al 1,5 jaar geen ene bal joh.

Geplaatst
10 uur geleden zei Netzwerk:

In de extra tijd babyyy, deze overwinning nemen ze ons al nietmeer af, hoe lelijk de wedstrijd ook was.

Gefeliciteerd maatje!! Dik verdiend en terecht. 

Geplaatst

Kan niet zeggen spannend is, helaas.. Mbappe na 15 minuten al één had inliggen, en Lazio hooguit 4 seconden bal bezit heeft per keer, tegen Bayern. Weet niet of klopt, commentator zei dat Immobile 400 goals heeft in prof duels in maar 232 duels ofzo, das wel ziekelijk Nice. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Kan niet zeggen spannend is, helaas.. Mbappe na 15 minuten al één had inliggen, en Lazio hooguit 4 seconden bal bezit heeft per keer, tegen Bayern. Weet niet of klopt, commentator zei dat Immobile 400 goals heeft in prof duels in maar 232 duels ofzo, das wel ziekelijk Nice. 

Minder rukken Karel. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Minder rukken Karel. 

Spoiler

Jij spoort niet. Als ik minder ruk ga ik van 1 naar 0x per week:mmm::-D

Geplaatst
13 minuten geleden zei Kyrill:

Speelt ‘ie nou bij Lazio of Nice? :sorry: