Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
26 minuten geleden zei La Pulga:

Jeetje, waarom heb je daar nooit over verteld? Lijkt mij leuk om te volgen hoe jij de #Karelball bij Barcelona doet. Wie heb je daar in de spits staan en welk seizoen zit je?

Thnx maat thnx. Ja geen idee sorry hahaha. Ben niet van Fifa novelle's hehe. Is Fifa 23 en ik heb Lewandowski, Depay en Ferran Torres als spitsen. Ik speel 4231 narrow met een cam. Alleen heb niet echt goede CAM's, speel daar met Pedri basis en er achter blok De Jong - Busquets. Heb verder oa Alba verkocht en Grimaldo gekocht als neiwue eerste keus LB. 

bewerkt door Kyrill

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Ik moet mijzelf behandelden zoals ik wil andere mij behandelen. Jullie behandelen mij super kut laatste tijd en dagen, ben helemaal klaar mee. 1. Dus heb ook 0.0 zin meer om lief /aardig /normaal terug te doen. 2. Jij heel veel plezier alvast met Barcelona ik ga misschien kijken. 

Dit is toch goud :D. Pure liefde 🫶🏻

Geplaatst

Zo simpel kan het zijn. Erger me vaak aan buitenspelers die alleen maar naar binnen trekken. Als je af en toe op snelheid buitenom gaat creëer je zoveel gevaar. 

Geplaatst
Zojuist zei rich ruzzian:

Dit dus. Gebeurd toch nog zo vaak, dat ze dan toch ingrijpen ipv door laten lopen. 

Of leg hem met een sliding neer in de 16 dat je een poging doet om de bal te spelen. Dan krijg je ten minste nog geel en heb je alsnog een voorsprong die je kan verdedigen met 11 man

Geplaatst
1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Of leg hem met een sliding neer in de 16 dat je een poging doet om de bal te spelen. Dan krijg je ten minste nog geel en heb je alsnog een voorsprong die je kan verdedigen met 11 man

Zagen zal je!!!!

Geplaatst
10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zagen zal je!!!!

Daar ben ik sowieso voorstander van. Dit is een rode kaart zonder spektakel. Hiervoor zit je toch niet onderuit gezakt op de bank te kijken?

Geplaatst

Laat hem desnoods lekekr scoren... 

Nu moet je meer dan een uur met een man minder, echt olie dom. En hij had ook echt minutenlang nodig om van het veld af te gaan :cab:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kyrill:

Laat hem desnoods lekekr scoren... 

Nu moet je meer dan een uur met een man minder, echt olie dom. En hij had ook echt minutenlang nodig om van het veld af te gaan 

Zeg me niet dat dat laatste je verbaast?

Geplaatst
47 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Zagen zal je!!!!

Cancelo heeft ook meegelezen…

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Barca gooit het wel helemaal door het putje hè. Wat een gekke dingen doen die vanavond. 

Precies dit!

Geplaatst

Djeez, wat een domme overtredingen.

Wederom een doelpuntrijke avond, is ook wel eens anders geloof ik.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Sterkte maatje @La Pulgamooi zuur dit. Twee grove en domme spelers fouten, totaal niet gehoeven hadden. Ik ga lekker mediteren en slapen.

@ReneLeBlancverbaast ansich niet nee, ging voor mij wel nog langzamer dan normaal, als het een nachtclub was, was beveiliger er allang bij geweest ;c