Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ben halverwege de tweede helft ingestapt. Maar waarom probeert Salah niet eens een actie te maken ipv matige balletjes te geven? 

Geplaatst
5 minuten geleden zei cimbomcu:

Heerlijk ploegje ook dat PSG, go Parijs.

Jij doet ook geen enkele moeite om je haat richting Arne Slot te verbergen he :-D

Geplaatst
8 minuten geleden zei 007mark:

Jij doet ook geen enkele moeite om je haat richting Arne Slot te verbergen he :-D

Haha blijkbaar doe ik dat wel erg goed, want ik haat Arne slot helemaal niet.

Geplaatst

Als Gakpo niet fit genoeg is om een duel aan te gaan of sprintje te trekken, kan je hem beter niet brengen. Die doet werkelijk helemaal niets.

Geplaatst

Afschuwelijke club bedoel je denk ik, ja. Maar zie Donnarumma wel de held worden. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Urbeto:

Afschuwelijke club bedoel je denk ik, ja. Maar zie Donnarumma wel de held worden. 

Want? Omdat ze een rijke eigenaar hebben?

Spelen gewoon goed voetbal, tactisch interessant in elkaar. En nu zonder al die sterren een hele jonge talentvolle ploeg. Erg leuk om te zien.

Als je dit twee wedstrijden hebt zitten kijken kun je toch ook allee  maar zeggen dat je van PSG kan genieten en zij terecht door zijn?

Geplaatst

Tja, hoeveel bewijs heb je nodig dat Nunez de druk die bij dit niveau komt kijken niet aan kan? Die moet je echt zien te lozen in de zomer. Wat een parodie op een spits. 

@timpy00 De vraag stellen is hem beantwoorden. Identiteitsloze koopclub met een totaal krankzinnige sjeik aan het hoofd. Kan daar geen sympathie voor op brengen, ongeacht het voetbal wat ze spelen. 

bewerkt door Urbeto

Geplaatst

Hoppaa :D 

Met vandaag 10 spelers onder de 25 die in actie kwamen, en zowel vorige week als vandaag de verdiende winnaar. 

Geplaatst

Poeh dit was een prima potje. Vandaag meer gelijkopgaand dan vorige week. Zie je toch dat de bank van Liverpool een stuk minder is. 2e helft van de verlenging was PSG stukken beter. Uiteindelijk denk ik een verdiende winnaar, jammer voor Slot.

Geplaatst

Poh, wat jammer zeg van Liverpool. Had het ook Salah extreem gegund, die Ballon d'Or kan hij natuurlijk nu op zijn buik schrijven :( Wel echt een lekkere pot gezien, spanning tot het einde.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Urbeto:

Tja, hoeveel bewijs heb je nodig dat Nunez de druk die bij dit niveau komt kijken niet aan kan? Die moet je echt zien te lozen in de zomer. Wat een parodie op een spits. 

@timpy00 De vraag stellen is hem beantwoorden. Identiteitsloze koopclub met een totaal krankzinnige sjeik aan het hoofd. Kan daar geen sympathie voor op brengen, ongeacht het voetbal wat ze spelen. 

PSG is overigens totaal geen identiteitsloze club. Schat je over het algemeen intelligent genoeg in om niet random domme dingen te roepen.

Welke Europese topclubs mag je nog wel leuk vinden volgens jou standaard eigenlijk?

Geplaatst
2 minuten geleden zei timpy00:

PSG is overigens totaal geen identiteitsloze club. Schat je over het algemeen intelligent genoeg in om niet random domme dingen te roepen.

Welke Europese topclubs mag je nog wel leuk vinden volgens jou standaard eigenlijk?

Ik verbied je toch nergens om PSG leuk te vinden?

Maar ik vind het een identiteitsloze club daar hun succes echt 100% gekocht is. Dat je met je diverse ultragroepen meer sfeer hebt dan een olieclub uit Manchester maakt daarbij voor mij niet uit. Zonder de enorme gouden bergen van een sjeik waren clubs als PSG en Man City nooit opgeklommen tot de Europese top. Enfin, voordat je gaat lopen gillen dat iedere Europese topclub heden ten dage een koopclub is; voor mij zit het onderscheid erin dat pak hem beet een Bayern München en Liverpool op natuurlijker wijze hoofdzakelijk door sportieve prestaties in die rol gegroeid zijn, niet enkel door een ongeëvenaarde geldinjectie. 

Maar ach, ga jij lekker genieten van PSG in de volgende ronde. Ik hoop enkel dat ze de CL nooit winnen. 

Geplaatst

Leuk feitje:

Liverpool heeft meer aan transfers uitgegeven dan PSG in de afgelopen 5 jaar.

Geplaatst
7 uur geleden zei Urbeto:

Ik verbied je toch nergens om PSG leuk te vinden?

Maar ik vind het een identiteitsloze club daar hun succes echt 100% gekocht is. Dat je met je diverse ultragroepen meer sfeer hebt dan een olieclub uit Manchester maakt daarbij voor mij niet uit. Zonder de enorme gouden bergen van een sjeik waren clubs als PSG en Man City nooit opgeklommen tot de Europese top. Enfin, voordat je gaat lopen gillen dat iedere Europese topclub heden ten dage een koopclub is; voor mij zit het onderscheid erin dat pak hem beet een Bayern München en Liverpool op natuurlijker wijze hoofdzakelijk door sportieve prestaties in die rol gegroeid zijn, niet enkel door een ongeëvenaarde geldinjectie. 

Maar ach, ga jij lekker genieten van PSG in de volgende ronde. Ik hoop enkel dat ze de CL nooit winnen. 

Nja had je toch iets intelligenter ingeschat dan. Identiteit van een club gaat natuurlijk verder als de afgelopen tien jaar.

Verder geld voor iedere Engelse topclub bijvoorbeeld hetzelfde tegenwoordig. Of clubs als Barcelona, wat ik zelfs nog kwalijker vind.

Het hedendaagse voetbal is nou eenmaal helaas zo.

In mijn optiek kun je dan het beste gewoon van het spelletje genieten. En PSG heeft in dit tweeluik vortbaltactisch en technisch enorm veel indruk gemaakt.

Eerder tegen bijvoorbeeld PSV helemaal niet.

Geplaatst
1 uur geleden zei timpy00:

Nja had je toch iets intelligenter ingeschat dan. Identiteit van een club gaat natuurlijk verder als de afgelopen tien jaar.

Verder geld voor iedere Engelse topclub bijvoorbeeld hetzelfde tegenwoordig. Of clubs als Barcelona, wat ik zelfs nog kwalijker vind.

Het hedendaagse voetbal is nou eenmaal helaas zo.

In mijn optiek kun je dan het beste gewoon van het spelletje genieten. En PSG heeft in dit tweeluik vortbaltactisch en technisch enorm veel indruk gemaakt.

Eerder tegen bijvoorbeeld PSV helemaal niet.

Ah, je bent klaarblijkelijk niet bereid om je in andermans standpunt te verplaatsen en dan schort het mij aan intelligentie. Absoluut zwaktebod, maar doe wat je niet laten kunt :DW:

Verder moet je zelf weten hoe jij het spelletje wenst te beleven joh, maar weet dat dat niet meer dan een persoonlijke voorkeur is, net als hoe mijn mening over PSG dat is. Dat moeten we allemaal ook niet groter maken dan het is. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dansmeister:

Het gaat hier veel te weinig over Vitinha. 

Vooruit:

Geplaatst
26 minuten geleden zei Urbeto:

Ah, je bent klaarblijkelijk niet bereid om je in andermans standpunt te verplaatsen en dan schort het mij aan intelligentie. Absoluut zwaktebod, maar doe wat je niet laten kunt :DW:

Verder moet je zelf weten hoe jij het spelletje wenst te beleven joh, maar weet dat dat niet meer dan een persoonlijke voorkeur is, net als hoe mijn mening over PSG dat is. Dat moeten we allemaal ook niet groter maken dan het is. 

Ik geef alleen aan dat ik je slimmer acht dan zomaar roepen koopclub zonder identiteit. Gezien het vrij simpel is wanneer je het niet weet om er achter te komen dat het laatste niet klopt.

Ik geef totaal niet aan dat je schort aan intelligentie. Alleen dat ik je slimmer inschat dan roepen is slechts een koopclub zonder identiteit. Maar dat weet jij zelf ook wel dat ik dat bedoel.