Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Ik zag Frenkie nog de bal passen naar die linksachter en dacht van waarom niet naar Pedri of Yamal, krijg je ineens zo een voorzet :-D 

Geplaatst

Hoe krijg je het voor elkaar om twee keer een 2-0 voorsprong uitbhanden te geven als Italiaanse ploeg in de halve finales van de CL. En om je shirt uit te trekken bij een gelijkmaker (die gast dacht dat ze gewonnen hadden of niet?)

Geplaatst

Wat een weergaloze halve finale, alweer. Ik hoop dat Barca er nog een weet te maken en we het hele spektakel compleet kunnen maken met penalties. 

Geplaatst

Scezny is altijd al zo overrated geweest.... 10 shots op doel en er gaan er 7 in... Als verdediger zou ik daar echt geen vertrouwen in hebben.

Hadden sommer en hij van team gewisseld in deze match had barca met de vingers in de neus gewonnen... Dus nu is het kiezen tussen dollaruma en zijn saudi overlords of slang Hakan... wat een kutjaar :p

Geplaatst

Ik ga voor een 1-2 winst voor Inter in de reguliere speeltijd. Ik ben te moe om lang op te blijven dus hoop dat het uitkomt.

Geplaatst

Zo geweldig als de loopactie van Doué en pass van Vitinha waren, zo slecht was dat verdedigd door Dimarco. Blijven staan en je zet ‘m zo op buitenspel.