Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 388
  • Weergaven 24,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Goede aanname en assist van Kerkez. 

Dat Gil Vicente is mij toch een potje matig, moet je gewoon oprollen. 

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
22 minuten geleden zei Jotew:

Fantastisch begin van onze FC 🙄🙄

Heb de goal gemist, wat gebeurde er? Wel zonde ja, zeker als je tegen zo’n tegenstander speelt. 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Michaelinho*:

Heb de goal gemist, wat gebeurde er? Wel zonde ja, zeker als je tegen zo’n tegenstander speelt. 

Brenet wordt aan alle kanten voorbij gelopen waardoor Propper op die buitenspeler komt te staan. Brenet gewoon (mede)verantwoordelijk voor de tegengoals, sowieso bij de 2-0

Geplaatst

AZ kan zich wel gaan opmaken voor de groepsfase. Twente is nog lang niet kansloos, goede resultaten. 

Geplaatst

Heb ook het idee dat AZ echt met elke wedstrijd beter gaat spelen. Ziet er prima uit bij vlagen (van wat ik gezien heb).

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Mooie overwinning van Anderlecht op Young Boys. Antwerp momenteel 1.0 achter tegen Basaksehir.

Heel blij met de overwinning. Antwerp gelukkig nog op 1-1 geraakt. Kunnen ze thuis nog afmaken. Alleen Gent tja..

Geplaatst

Als AZ dit in Portugal nog weggeeft dan zou dat heel zuur zijn. Twente zou met het publiek erachter in Enschede nog best voor een stuntje kunnen gaan! Moet je alleen wel iets scherper verdedigen (Brenet).

Geplaatst
11 uur geleden zei Chiemel:

Goede aanname en assist van Kerkez. 

Dat Gil Vicente is mij toch een potje matig, moet je gewoon oprollen. 

Echt een hele leuke back is dat zeg. (y) 

Geplaatst
1 uur geleden zei Thierryvane:

Echt een hele leuke back is dat zeg. (y) 

Ajax heeft de verkeerde linksback van AZ overgenomen denk ik.

Geplaatst
  • Auteur
Op 18-8-2022 om 23:30 zei TomFsoccer:

Heel blij met de overwinning. Antwerp gelukkig nog op 1-1 geraakt. Kunnen ze thuis nog afmaken. Alleen Gent tja..

Wat denk je? Gaat RSCA zich plaatsen vandaag?

Geplaatst

Twente laat PSV even zien hoe het wel moet. Zoveel meer strijd en inzet. Ook gewoon lekker aanvallen, niet van dat slome, laffe gedoe als je de bal eenmaal hebt. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Grote Ree:

Twente laat PSV even zien hoe het wel moet. Zoveel meer strijd en inzet. Ook gewoon lekker aanvallen, niet van dat slome, laffe gedoe als je de bal eenmaal hebt. 

Wilde het net zeggen, maar je bent me voor haha. Spelen echt leuk! Verdienen een goal!

Geplaatst

Nou ik hoor vanuit mijn appartement al behoorlijk wat vuurwerk daar, gaat goed uit de hand lopen ben ik bang.

Geplaatst

Typische pot van een NL ploeg tegen eentje van een zuid Europese. Je hoeft geen fan te zijn van een club om je te irriteren aan de tegenstander. Jammer hoor.

Geplaatst

Er waren er een paar aan Italiaanse zijde die toch wel even een doodschopje of twee verdiende, de coach en Biraghi voorop.

Voor de rest: Twente mag trots zijn. Hebben prima partij geboden. Fiorentina had er zelf ook wel minimaal twee of drie moeten maken. Die omhaal op de paal had echt een wereldgoal geweest.

Geplaatst
38 minuten geleden zei cimbomcu:

Nou ik hoor vanuit mijn appartement al behoorlijk wat vuurwerk daar, gaat goed uit de hand lopen ben ik bang.

Tja, dat vuurwerk richting het publiek van Twente heeft niet echt geholpen na de rellen gisteravond. 

Geplaatst

Misschien wel ja. Twente heeft natuurlijk vooral heel veel pech gehad met de loting, tegen bijna iedere andere tegenstander behalve misschien West Ham en Villareal hadden ze denk ik gewonnen.