Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 108
  • Weergaven 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Van deze features heb ik voornamelijk aan de Squad Planner gewerkt 😄 Had graag zelf in de video verschenen, maar denk dat Cyrus het goed heeft uitgelegd. Denk echt dat het heel snel onderdeel wordt va

• Ik ga onderstaande lijst updaten maar ik speel wellicht opnieuw met één van onderstaande teams een youth only challenge. Teams met vooral newgens uit een ander land dan het land waar het team in speel

• Ja ik heb me net helemaal de tyfus lopen te typen. Refresh naar de homepage en zie een gelikt artikel waarbij mijn verhaal compleet bij in het niet valt. #storyofmylife

Geplaatst

Na FM22 overgeslagen te hebben vanwege m'n challenge ga ik dit jaar zeker FM23 kopen. Ben erg nieuwsgierig of er nog nieuwe (leuke) features zullen zijn die ook echt iets toevoegen.

Geplaatst

Ben deze keer ook geïnteresseerd naast ik hoorde dat er in FM22 al veel was gedaan met data-analyse.

Ik las ook dat ie voor PS5 beschikbaar komt. Dat is ook volledig nieuw toch? Ik hoop ook op PS4, zal daar nog een kans op zijn? 

Geplaatst
5 uur geleden zei Fantasy:

Wel weer echt een foeilelijke kleuren combinatie zeg, mijn god. Dat paars en roze was al afschuwelijk, nu dachten ze we doen er ook nog azuur blauw bij 🙈🙈

Overigens:

image.thumb.jpeg.e6f52bdd5cfc9411ffa2a55866421dd1.jpeg

Ben benieuwd hoe dit verwerkt is. Zou wel goud zijn als je voor een CL wedstrijd de hymne hoort 😍

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei Lazy:

Wel weer echt een foeilelijke kleuren combinatie zeg, mijn god. Dat paars en roze was al afschuwelijk, nu dachten ze we doen er ook nog azuur blauw bij 🙈🙈

Overigens:

Ben benieuwd hoe dit verwerkt is. Zou wel goud zijn als je voor een CL wedstrijd de hymne hoort 😍

Zit 'm vooral in dat je niet meer de Champions Cup etc. speelt, maar echt de UEFA Champions League dunkt me met de verkregen licentie waarmee ze de officiële benamingen mogen gebruiken.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Lazy:

Overigens:

Leuk voor dat handjevol mensen dat met geluid speelt.

Geplaatst
  • Auteur

Football Manager 2023 – Release datum
Precies een jaar na de officiële aankondiging van FM2022 besloot SI ook de aankondiging van FM23 te doen. Met een korte video en enkele korte berichten op social media werd de nieuwste editie van FM officieel aangekondigd. Hierbij werd ook direct de release datum vrijgegeven. Football Manager 2023 zal op 8 november 2022 verschijnen.

FM23 BETA
Zoals elk jaar zal de game ook dit jaar verkrijgbaar zijn via verschillende pre-order deals, waaronder enkele via Managers United. Als je via deze officiële resellers je pre-order plaatst zul je toegang krijgen tot de officiële BETA. Deze zal twee weken voor de officiële release beschikbaar zijn en dat is ongeveer rond 25 oktober 2022.

UEFA Licenties
Hoewel SI nog geen officiële mededelingen heeft gedaan over nieuwe features, werd wel een grote verandering aangekondigd. Met ingang van FM23 heeft SI namelijk de licentie verkregen van de UEFA voor de Champions League, Europa League, Conference League en UEFA Super Cup. Deze toevoeging zal voor een extra dimensie zorgen rondom de Europese wedstrijden in FM23.

Playstation 5 en Apple Arcade
Football Manager 2023 zal dit najaar op twee nieuwe platformen verschijnen, waaronder de Playstation 5 en het gaming platform Apple Arcade, waarmee het spel speelbaar wordt op zowel de Ipad als Iphone. De game zal ook beschikbaar zijn voor PC, MAC, Xbox en keert ook de versie voor de Nintendo Switch terug.

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Zit 'm vooral in dat je niet meer de Champions Cup etc. speelt, maar echt de UEFA Champions League dunkt me met de verkregen licentie waarmee ze de officiële benamingen mogen gebruiken.

logos, namen en ook elementen voor, tijdens en na de wedstrijd. Dus als je wint sta je op een CL podium, tillen je spelers de cup met de grote oren omhoog. Scorebord en reclameborden schijnen ook officieel te zijn. Kortom, het is wel iets meer dan alleen de namen en logos ;) 

Geplaatst
  • Auteur

https://www.footballmanager.com/news/football-manager-2023-debuts-november-8th

NEW FEATURES AND GAME UPGRADES
New features and licensing updates for FM23 on PC/Mac will start to arrive in late September, while news of game upgrades and innovations across other platforms will be unveiled in October. Follow @footballmanager across social media to stay ahead of the game and sign up to FMFC, our exclusive free-to-join members’ hub, to receive exclusive game news ahead of the public announcements.

Geplaatst

Screenshot_20220913-153149_Facebook.jpg.fd6eb0ece5b80e93af5931464a235e93.jpg

Ik zat serieus al te denken om in Kroatië te starten met Lokomotiva en dan ook precies die club die ik volgens deze lijst zou moeten nemen, dat kan geen toeval zijn.

Geplaatst

Ik heb 66% zou Hajduk Split zijn maar heb ik al gehad met lang lopende Estafette :)
Ik ga nu voor Freiburg of een Engelse club op 4e of 5e niveau.

Geplaatst
Op 8-9-2022 om 16:39 zei Fantasy:

(d)

Had FM21 gewonnen via de MU-winactie. Best veel plezier aan gehad en toen FM22 overgeslagen. Ga deze denk ik wel eer halen, zeker omdat ik altijd begin met een (semi-lange) game met Feyenoord. Zoveel wijzigingen in de selectie dat ik ook wle wil kijken wat ik er van kan maken :D

17 uur geleden zei Mordurette:

Screenshot_20220913-153149_Facebook.jpg.fd6eb0ece5b80e93af5931464a235e93.jpg

Ik zat serieus al te denken om in Kroatië te starten met Lokomotiva en dan ook precies die club die ik volgens deze lijst zou moeten nemen, dat kan geen toeval zijn.

Kom dan uit op Bordeaux. Zeker een goede 2e optie, aangezien ik bij OL - Bordeaux ben geweest afgelopen april en ook een shirt van ze heb. Na hun degradatie en soort failliesement wel een uitdaging.

Geplaatst

Ik ga onderstaande lijst updaten maar ik speel wellicht opnieuw met één van onderstaande teams een youth only challenge. Teams met vooral newgens uit een ander land dan het land waar het team in speelt.

c8844f27c4f6092ccb6969de8de2cc71.png

bewerkt door Olivierke

Geplaatst

Cool overzicht. 

Zijn er nog meer clubs die aan 'andere' langen gekoppeld zijn? Een team + nationaal elftal lijkt me ook een keer leuk om te doen. Mooiste zou zijn als er een connectie tussen de twee zit. 

Geplaatst

Goed nieuws voor degenen die FM23 via MU willen kopen of het overwegen (waarvoor dank) :t:

In onze deal met Fanatical kunnen wij een kortingscode bieden die nog eens 5% extra bovenop de al bestaande korting plaatst. Zo betaal je voor FM23 geen €54.99 maar betaal je €42,74.

Geplaatst

Squadplanner :classic_love:  Eindelijk kunnen we onze kladblokken en word documenten terzijde gooien. Dit vind ik wel een hele handige optie. Je kan dus een soort opstelling maken van shorlist, under 23, under 19 spelers met een korte of lange termijn erbij.

Recruitment Focus: specifieker scouten op een gebruiksvriendelijkere manier. Ook om je inbox wat schoner te houden. Spreekt me ook wel aan eigenlijk.

Agents: meer interactie met agents (zaakwaarnemers). De eerste 2 opties zijn denk ik om het spel wat makkelijke en gebruiksvriendelijker te maken. Deze optie maakt het spel wat moeilijker en zorgt er voor dat je muis wat meer slijt (meer klikken en meer interactie).

Betere match en AI engine: lijkt me wel dikke shit, er wordt meer rekening gehouden met de managerstijl van de AI manager. Het moet wat 'echter' worden. Is natuurlijk een mooie streven. Ben benieuwd hoe dit uitpakt. Zijn ook wat aanpassingen in het tactieken scherm om de taal van het echte voetbal meer te implementeren in FM. Keepers kunnen meer en realistischere bewegingen maken (in 3D) :t:Ein-de-lijk

Officiële licenties voor de Europese continentale competities: super nice, toont de groei van SI en FM. Maak het allemaal wel mooier en echter. Extra vet vind ik dat de shirts zich aanpassen aan de competitie waarin je speelt. In de CL krijg je dus zo'n CL plakkertje op je shirt. Dynamische shirts dus eigenlijk. Hopelijk werkt dit beter dan de Dynamic Youth Rating van vorig jaar.

Fans/ Supporters gaan meer een rol spelen. Meer en realistischere feedback van de supporters.

Zijn een beetje mijn eerste bevindingen. Mee getypt bij het kijken van de trailer. 

Geplaatst
  • Auteur
4 minuten geleden zei Arezo:

Squadplanner :classic_love:  Eindelijk kunnen we onze kladblokken en word documenten terzijde gooien. Dit vind ik wel een hele handige optie. Je kan dus een soort opstelling maken van shorlist, under 23, under 19 spelers met een korte of lange termijn erbij.

Recruitment Focus: specifieker scouten op een gebruiksvriendelijkere manier. Ook om je inbox wat schoner te houden. Spreekt me ook wel aan eigenlijk.

Agents: meer interactie met agents (zaakwaarnemers). De eerste 2 opties zijn denk ik om het spel wat makkelijke en gebruiksvriendelijker te maken. Deze optie maakt het spel wat moeilijker en zorgt er voor dat je muis wat meer slijt (meer klikken en meer interactie).

Betere match en AI engine: lijkt me wel dikke shit, er wordt meer rekening gehouden met de managerstijl van de AI manager. Het moet wat 'echter' worden. Is natuurlijk een mooie streven. Ben benieuwd hoe dit uitpakt. Zijn ook wat aanpassingen in het tactieken scherm om de taal van het echte voetbal meer te implementeren in FM. Keepers kunnen meer en realistischere bewegingen maken (in 3D) :t:Ein-de-lijk

Officiële licenties voor de Europese continentale competities: super nice, toont de groei van SI en FM. Maak het allemaal wel mooier en echter. Extra vet vind ik dat de shirts zich aanpassen aan de competitie waarin je speelt. In de CL krijg je dus zo'n CL plakkertje op je shirt. Dynamische shirts dus eigenlijk. Hopelijk werkt dit beter dan de Dynamic Youth Rating van vorig jaar.

Fans/ Supporters gaan meer een rol spelen. Meer en realistischere feedback van de supporters.

Zijn een beetje mijn eerste bevindingen. Mee getypt bij het kijken van de trailer. 

Vergeet niet de site in de gaten te houden. Ik heb vernomen dat daar uitgebreide artikelen van ditzelfde filmpje gaan verschijnen (d) 

Geplaatst

Ja ik heb me net helemaal de tyfus lopen te typen. Refresh naar de homepage en zie een gelikt artikel waarbij mijn verhaal compleet bij in het niet valt. #storyofmylife

Geplaatst

Van deze features heb ik voornamelijk aan de Squad Planner gewerkt 😄 Had graag zelf in de video verschenen, maar denk dat Cyrus het goed heeft uitgelegd. Denk echt dat het heel snel onderdeel wordt van je speelgedrag voor veel users hier. 

Geplaatst

Ja, wat ik hier boven schrijf. Echt nice en goed voor het milieu ook :) 

Geplaatst
13 uur geleden zei Arezo:

Squadplanner   Eindelijk kunnen we onze kladblokken en word documenten terzijde gooien. Dit vind ik wel een hele handige optie. Je kan dus een soort opstelling maken van shorlist, under 23, under 19 spelers met een korte of lange termijn erbij.

Word? echte nerds zoals ik doen het al jaren in excel hoor :p

Geplaatst

Ik heb blijkbaar als enige hier, nog nooit excel gebruikt met en tijdens FM, ook niet nodig ook :t::cheer:

Thnx voor samenvatting Paul @Arezo :checkit: