Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb blijkbaar als enige hier, nog nooit excel gebruikt met en tijdens FM, ook niet nodig ook :t::cheer:

Thnx voor samenvatting Paul @Arezo :checkit:

Een echte manager heeft geen excel of word nodig @Kyrill. Ik gebruik dat ook niet.

• Antwoorden 108
  • Weergaven 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Van deze features heb ik voornamelijk aan de Squad Planner gewerkt 😄 Had graag zelf in de video verschenen, maar denk dat Cyrus het goed heeft uitgelegd. Denk echt dat het heel snel onderdeel wordt va

• Ik ga onderstaande lijst updaten maar ik speel wellicht opnieuw met één van onderstaande teams een youth only challenge. Teams met vooral newgens uit een ander land dan het land waar het team in speel

• Ja ik heb me net helemaal de tyfus lopen te typen. Refresh naar de homepage en zie een gelikt artikel waarbij mijn verhaal compleet bij in het niet valt. #storyofmylife

Geplaatst
1 uur geleden zei delichris:

Een echte manager heeft geen excel of word nodig @Kyrill. Ik gebruik dat ook niet.

Excel? Gewoon spatiebalk inhouden toch? 

Geplaatst

Niets aan de set pieces of international management gedaan dus..en dat in een WK-jaar :(

Geplaatst
27 minuten geleden zei Steels:

Niets aan de set pieces of international management gedaan dus..en dat in een WK-jaar :(

Dit waren de headline features. Wie weet dat er nog wat komt...

Geplaatst
14 minuten geleden zei Titan:

Dit waren de headline features. Wie weet dat er nog wat komt...

Lijkt me straf dat als ze daar iets aan gedaan hebben ze er geen headline feature van maken.

Geplaatst
53 minuten geleden zei Superboeren:

Excel? Gewoon spatiebalk inhouden toch? 

@Nom de Guerre onze FM guru en influencer vindt de game, absoluut een spreadsheet. 

Geplaatst
  • Auteur
12 uur geleden zei Richarð.:

Dit soort "headline features" maken het heel makkelijk voor iemand die twijfelt of hij FM23 moet halen. :-D

En toch ieder jaar weer opnieuw halen :DW: Wel zin in hoor, FM23!

Geplaatst

Nog niks met uitbreiding in de data-analyse, of iets met jeugdontwikkeling? 

Geplaatst
4 uur geleden zei Mordurette:

Ja, ik ook. Nadat ik FM22 overgeslagen heb wil ik weer eens lekker met een nieuwe game starten.

Ja same. Sla gewoon een editie over en je hebt een goed aantal nieuwe features. Zeker data hub zal meer gestreamlined zijn nu.

Ik speel toch bijna nooit het eerste jaar in een topcompetitie, dus de geupdate database maakt niet zoveel uit

Geplaatst
8 uur geleden zei Fantasy:

En toch ieder jaar weer opnieuw halen :DW: Wel zin in hoor, FM23!

Kreeg hem de laatste paar jaren gratis ivm update en dit jaar haal ik hem niet hoor.

Geplaatst
Op 1-10-2022 om 12:28 zei Chiemel:

Nog niks met uitbreiding in de data-analyse, of iets met jeugdontwikkeling? 

Als je met rijke clubs speelt als Arsenal of Chelsea, heb ik gewoon altijd uitgebreide data-analyses hoor ;c:cheer::classic_ninja:

Geplaatst
Op 29-9-2022 om 22:22 zei Arezo:

Squadplanner :classic_love:  Eindelijk kunnen we onze kladblokken en word documenten terzijde gooien. Dit vind ik wel een hele handige optie. Je kan dus een soort opstelling maken van shorlist, under 23, under 19 spelers met een korte of lange termijn erbij

En wat zet je dan zoal in je kladblok en word documenten? :) 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Jotew:

En wat zet je dan zoal in je kladblok en word documenten?  

Oh ik maak altijd een opstelling een tweede opstelling en dan met een andere kleur mijn schaduwelftal en vaak nog een tweede schaduwelftal. Die spelers staan natuurlijk ook allemaal in mijn shortlist maar ik ben visueel ingesteld. Vroeger toen ik een kind was maakte ik altijd met de seizoensgids opstellingen enzo. Voorderest ben ik wel normaal hoor.

Geplaatst
10 uur geleden zei Arezo:

Oh ik maak altijd een opstelling een tweede opstelling en dan met een andere kleur mijn schaduwelftal en vaak nog een tweede schaduwelftal. Die spelers staan natuurlijk ook allemaal in mijn shortlist maar ik ben visueel ingesteld. Vroeger toen ik een kind was maakte ik altijd met de seizoensgids opstellingen enzo. Voorderest ben ik wel normaal hoor.

Je mag me via PB wel een voorbeeldje sturen. Vind ‘t wel interessant hoe een ieder FM speelt op zijn (sporadisch haar) manier

Geplaatst
Op 5-10-2022 om 22:19 zei Arezo:

Haha guilty. Ik ben dus gelukkig toch niet de enige op deze aardbol die zo is (en was) ;)

bewerkt door Jeffers

Geplaatst
Op 5-10-2022 om 22:19 zei Arezo:

Idem. Schoolschriften stonden voller met lijstjes en opstellingen dan schoolwerk