Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

Ja? Heb je een keer tijd voor mij?

Mag ik meedoen?

• Antwoorden 130
  • Weergaven 5,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dit komt van een ander forum : moeilijk leesbaar maar er staan een aantal teams op waar ik zelf totaal niet van door had dat ze op een eiland spelen.

• Het is nog even afwachten wat SI met Rusland doet in FM23, en dan met name de vraag of Russische teams wel weer mee mogen doen in Europa (in-game), want ik heb nu wel iets leuks op het oog. FK Sachali

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Ik denk dat mijn eerste club in de officiële release Leicester City wordt en dan wellicht een novelletje van mijn kant weer   Edit: Ja de keuze is definitief gevallen op deze club, heb de ba

Geplaatst
6 minuten geleden zei Kyrill:

Mag ik meedoen?

Jij altijd, ik start wel de save want Stacey stopt er toch na 3 speelrondes mee.

Geplaatst

Ik denk dat het Galatasaray gaat worden. Turkije is altijd wel leuk vanwege de regels. Odds BK zou ook nog wel kunnen. Daar zitten heel wat leuke talenten. Het is wel jammer dat Kitolano naar Sparta is

Geplaatst
Op 25-9-2022 om 17:18 zei Nom de Guerre:

Geen idee. De beta zal wel Ajax worden, gewoon, omdat het lekker easy is. Daarna kijk ik wel verder. Iemand zin in een fatsoenlijke estafette?

Count me in.

Geplaatst
17 uur geleden zei La Pulga:

Jij altijd, ik start wel de save want Stacey stopt er toch na 3 speelrondes mee.

Wat als Karel en ik Arsenal doen en jij United. Als één van ons twee beschikbaar is kan je dan spelen. Jij bent namelijk altijd aan. 

En laten we Dansie spelen met GAE. 

bewerkt door Stefan.

Geplaatst
Op 25-9-2022 om 16:18 zei Nom de Guerre:

Geen idee. De beta zal wel Ajax worden, gewoon, omdat het lekker easy is. Daarna kijk ik wel verder. Iemand zin in een fatsoenlijke estafette?

Wel weer eens zin in

Geplaatst
Op 2-10-2022 om 08:58 zei Nom de Guerre:

Ik zit te denken aan de combo Fortuna Sittard - Turkse nationale ploeg.

Vooral niet teveel landen/competities inladen.

En we kunnen beter over titel nadenken, vorige was Kriss Krass door Europa. Vervolgens zaten we alleen ''maar'' 7 jaar bij 1 club in Europa Hajduk Split. Maar het was zeker erg leuk!!

Geplaatst
11 minuten geleden zei Kyrill:

Vooral niet teveel landen/competities inladen.

En we kunnen beter over titel nadenken, vorige was Kriss Krass door Europa. Vervolgens zaten we alleen ''maar'' 7 jaar bij 1 club in Europa Hajduk Split. Maar het was zeker erg leuk!!

Ik doelde eigenlijk meer op mijn eigen save hehe. De estafette zie ik dan wel haha

Geplaatst

Ben zwaar aan het nadenken over mijn eerste FM save. Ik heb wel oren naar een build a nation/club achtige uitdaging. Geïnspireerd door de prestaties van onder andere @Fantasy @Thomassje123 @Mordurette.

Heb een aantal (Europese) landen op het oog. Moet een land zijn waar ik nog niet manager ben geweest.
Finland:  Lijkt me een tof land. Qua uitdaging misschien wel de 'makkelijkste'. Heb misschien een club op het oog die in het eerste jaar voorronde/krochten Europa League speelt. Inter Turku of SJK achtige club. Vergelijkebare landen zijn Slovenie, Slowakije. Wellicht met een schuin oog kijken naar een van de Baltische staten (Estland, Letland, Litouwen). Dit zijn de makkelijke varianten van het avontuur wat bovengenoemde users zijn aangegaan.

Malta, Andorra, Gibraltar, Kazachtstan zijn m.i. vergelijkbare uitdagingen qua landen. Ik wil bijvoorbeeld niet naar Ijsland of San Marino of Liechtenstein omdat dit al een keer gedaan is. Dat roept dan een beetje weerstand op in mijn hoofd. Clubs waar ik dan aan denk: Floriana, Kairat zoiets? 
Doel van mijn save is wereldkampioen clubs worden met een van deze clubs.

Iemand tips of aanvullingen? Wellicht gaan we dit ook wel in de podcast bespreken :)

Geplaatst

Tip: Kijk goed naar de regels van de desbetreffende competitie. In mijn save met San Marino mag ik maar 25 spelers inschrijven voor de competitie en maar 4 huurspelers hebben. Dit geldt ook voor andere clubs. Dit heeft mij wel erg tegengehouden. Ierland, Polen en Hongarije hebben (bijna) geen regels wat dat betreft dus dat zijn de meest ideale landen voor een building a nation

Als ik FM 23 koop - ben ik nog niet helemaal zeker van - ga ik starten in Ierland

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
18 minuten geleden zei Thomassje123:

Tip: Kijk goed naar de regels van de desbetreffende competitie. In mijn save met San Marino mag ik maar 25 spelers inschrijven voor de competitie en maar 4 huurspelers hebben. Dit geldt ook voor andere clubs. Dit heeft mij wel erg tegengehouden. Ierland, Polen en Hongarije hebben (bijna) geen regels wat dat betreft dus dat zijn de meest ideale landen voor een building a nation

Als ik FM 23 koop - ben ik nog niet helemaal zeker van - ga ik starten in Ierland

Thanks. Wilde die tip er zelf ook al bijzetten. Was al een beetje aan het neuzen in FM 22 met behulp van de Around the Globe database.

Geplaatst
30 minutes ago, Thomassje123 said:

Hoe zit dat bij Andorra? Of wil je die niet pakken omdat die niet in eigen competitie spelen?

Geplaatst
22 minuten geleden zei Rob1981:

Hoe zit dat bij Andorra? Of wil je die niet pakken omdat die niet in eigen competitie spelen?

In het begin van FM 22 heb ik wel een streamer gezien die met FC Andorra speelde in Spanje. Hij wist uiteindelijk met het nationale team het WK te halen dus met Andorra dit doen kan zeker.

Ik had dan voor Victor San Marino kunnen kiezen maar dit heb ik al 2x eerder gedaan en ik wilde een extra uitdaging met een club in San Marino waarvan ik van tevoren al wist dat het een hele lange save zou worden

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Het is nog even afwachten wat SI met Rusland doet in FM23, en dan met name de vraag of Russische teams wel weer mee mogen doen in Europa (in-game), want ik heb nu wel iets leuks op het oog. FK Sachalin uit Joezjno-Sachalinsk, uitkomend op het derde niveau.

So far so good, but... :D 

Verheug me nu al op Europese play-offs in IJsland.

image.thumb.png.e7ca4d7173b9d01cc0f2543b6fedb379.png