Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ajax, standaard. Kijken hoe de nieuwe talenten zijn (en die ontwikkelen en inpassen) en de 1e save speel ik dan meestal wel 6/7 seizoenen.

• Antwoorden 130
  • Weergaven 5,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dit komt van een ander forum : moeilijk leesbaar maar er staan een aantal teams op waar ik zelf totaal niet van door had dat ze op een eiland spelen.

• Het is nog even afwachten wat SI met Rusland doet in FM23, en dan met name de vraag of Russische teams wel weer mee mogen doen in Europa (in-game), want ik heb nu wel iets leuks op het oog. FK Sachali

• Henk Mansveld
    Henk Mansveld

Ik denk dat mijn eerste club in de officiële release Leicester City wordt en dan wellicht een novelletje van mijn kant weer   Edit: Ja de keuze is definitief gevallen op deze club, heb de ba

Geplaatst
2 uur geleden zei Titan:

Het is nog even afwachten wat SI met Rusland doet in FM23, en dan met name de vraag of Russische teams wel weer mee mogen doen in Europa (in-game), want ik heb nu wel iets leuks op het oog. FK Sachalin uit Joezjno-Sachalinsk, uitkomend op het derde niveau.

So far so good, but... :D 

Verheug me nu al op Europese play-offs in IJsland.

image.thumb.png.e7ca4d7173b9d01cc0f2543b6fedb379.png

Beetje zonde dat Luch Vladivostok failliet is gegaan. Ik weet niet of SKA-Khabarovsk nog bestaat?

Geplaatst
5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Beetje zonde dat Luch Vladivostok failliet is gegaan. Ik weet niet of SKA-Khabarovsk nog bestaat?

Even de nieuwe database afwachten, dat sowieso. Via Steam zijn de Russische db's en piramides zeer matig, anders is de regio Kamtjatka ook een optie; nog verder ver. Het leuke van Sachalin is echter dat het op een eiland ligt.

Geplaatst
Zojuist zei Titan:

Even de nieuwe database afwachten, dat sowieso. Via Steam zijn de Russische db's en piramides zeer matig, anders is de regio Kamtjatka ook een optie; nog verder ver. Het leuke van Sachalin is echter dat het op een eiland ligt.

Ik dacht dat er amper teams uit Kamchatka meededen op een respectabel professioneel niveau.

Geplaatst
Zojuist zei Nom de Guerre:

Ik dacht dat er amper teams uit Kamchatka meededen op een respectabel professioneel niveau.

Nope, maar via FM kun je je wel opwerken naar dat niveau ;) Had twee jaar geleden volgens mij iets in Kaliningrad geprobeerd (niet met Baltika, maar met een amateurclubje) en in die db zaten helaas enorm veel fouten als je verder kwam. Na een promotie plotseling in een competitie met drie ploegen komen, dat soort dingen.

Geplaatst
6 uur geleden zei Nom de Guerre:

Je bedoelt Chertanovo Moskou?

ja idd.

Al zullen er nog wel meer rare clubs opduiken wss met gekke transferbeperkingen

Ik heb mijn beginlijstje al klaar, dus wie weet raak ik er niet eens aan. Al ziet 2023 er voorlpoig wel lame uit qua gamen

Geplaatst

Zoals me de laatste jaren goed is bevallen werkloos beginnen, dan ergens tussen oktober en december het laagst geklasseerde team in de KKD dat de trainer heeft ontslagen overnemen en van daaruit een journeyman :)

Geplaatst

Ik denk dat ik in de Beta start met NAC of misschien Everton. En mijn hoofdsave twijfel ik nog tussen Vaduz (Liechtenstein Challenge) of de Alfabet challenge.

Geplaatst

In de beta start ik met Fc Kopenhagen en daarna met Feyenoord en Katwijk als de 2e divisie er in zit.

Geplaatst
Op 10-10-2022 om 15:03 zei Krabby:

Ik start met AZ in de Beta en in de officiele game zit ik te denken aan een ploeg uit het Oostblok, iemand tips? 

Slask Wroclaw! Goed stadion, geweldig tenue en een fascinerende stad. Poolse competitie sowieso wel tof. Wellicht leuk om een jeugdchallenge te doen, zeker aangezien de Poolse competitie over het algemeen vrij oud is.

Geplaatst

Ajax zoals altijd.

wanneer komt de beta versie uit?

wat is het verschil tussen de beta versie en de normale?

Geplaatst

SC Freiburg en zojuist als 1e al novelle topic geopend, in FM23 Novelle board :cheer::t:

Geplaatst

Ik denk dat mijn eerste club in de officiële release Leicester City wordt en dan wellicht een novelletje van mijn kant weer

Edit: Ja de keuze is definitief gevallen op deze club, heb de banners al klaar, dus er mag wel een novelle verwacht worden.

Citaat

1439090915_0.1LeicesterCity-TheFoxes.jpg.f12e7c245e505b19005b0485ead61038.jpg

bewerkt door MNie

Geplaatst

Ik twijfel uberhaupt gelijk FM23 aan te schaffen, daar ik vooralsnog de nieuwe features niet heel denderend vind. Ik denk dat ik lekker door ga met mijn Dynamo Dresden save en novelle, en dan kijk ik begin volgend jaar wel hoe het er voor staat.

Een leuke save is voor mij ook erg afhankelijk van datafiles als de realisme pack van Daveinced, een lower league file Germany van Dani etc. Deze zijn er vaak de eerste maanden toch nog niet, of er zitten nog fouten in.

Dit is hoe ik er nu in sta, wellicht veranderd het in november wel weer als tóch weer die drang komt om perse het nieuwste te hebben! :P 

Geplaatst

KV Mechelen in de beta, Lecce & Hoogstraten in de jaarlijkse online games met vrienden. Offline na de beta nog eens bekijken welk een leuke uitdaging is.

Geplaatst

Ik begin waarschijnlijk met FC Luzern in Zwitserland. In FM22 een building a nation save mee begonnen maar niet verder gekomen dan seizoen 3. Wel een erg leuke game dus ga dit waarschijnlijk in FM23 een vervolg geven.

Geplaatst
Op 20-9-2022 om 13:36 zei Steels:

I have a little (:D) list for FM23:

England: Arsenal, Man City, Man Utd, Chelsea, Newcastle, Southampton, Aston Villa, West Ham, Burnley, QPR, Sheffield Wed & AFC Wimbledon.
Italy: Napoli, Atalanta, Udinese, Lazio, AC Milan, AS Roma, Inter, Juventus, Fiorentina, Sampdoria, Bari, Parma & Palermo,
Spain: Real Madrid, Barcelona, Atletico Madrid & Valencia.
Germany: Borussia Dortmund, RB Leipzig & Bayer Leverkusen.
France: Marseille, Monaco, Lyon, Rennes, Bordeaux & Caen.
Portugal: Benfica, Braga, Porto, Sporting CP & Vitoria Guimaraes.
Other: PSV, Ajax, Galatasaray, Besiktas, Fenerbahce, Genk, Standard, Anderlecht, KV Mechelen, Hajduk, Sparta Praha, FC Kobenhavn, PAOK, Lech Poznan & Wisla Krakow.

Eerste save lijkt me Arsenal (Thierry Henry) te gaan worden, daarna vermoedelijk Palermo (Daniele De Rossi) en KV Mechelen (Steven Defour).

Geplaatst
12 minuten geleden zei Steels:

Eerste save lijkt me Arsenal (Thierry Henry) te gaan worden, daarna vermoedelijk Palermo (Daniele De Rossi) en KV Mechelen (Steven Defour).

En dan, nadat je het kolderieke rollenspel bij alle drie de clubs na 4 wedstrijden zat bent, weer constateren dat je een FM-dip hebt?:classic_ninja:

Geplaatst

Voor de bèta denk ik aan Sevilla. Voor de full game wil ik een game starten met VVV met als doel trainer worden van FC Twente, een ode aan voor mij persoonlijk meest memorabele save in FM13.

Geplaatst

Altijd eerst met Ajax , voordat ik een journeyman in de volledige game begin.