Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Stefan.:

Zoooo Ajax team is lekker dit jaar ;c

Wat is er met Ajax? Ik kan nog niet spelen helaas, eerst een goede laptop aanschaffen

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
15 minuten geleden zei Brozai:

Wat is er met Ajax? Ik kan nog niet spelen helaas, eerst een goede laptop aanschaffen

Zoals elk jaar weer erg overschat, jeugdspelers idem.

Geplaatst
2 uur geleden zei Stefan.:

Screentje Rayane Bounida? 😍

1 uur geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.549b517025c8d76963b1215ef614c31d.png

Moet toch iets terug doen.

Zwaar overrated volgens mij.

Geplaatst
Zojuist zei MNie:

Waar zet je je logopack neer dan in de Beta?

Mijn Documenten / SI / FM23 / graphics 

Die laatste map aanmaken.

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Volgende week herfstvakantie. :D We gaan met het gezin een weekje naar Giethoorn, maar ik denk dat ik de laptop wel meegesmokkeld krijg.

Schijnt nu wel lekker rustig te zijn daar omdat al die Chinezen nog in lockdown zitten. Aldus mijn Chineze collega die er vorige weekend was :D

Geplaatst

Iemand al een kijkje genomen bij de Feyenoord selectie? Is het wat? 

Wellicht morgenavond zelf ook maar even de game kopen.

Geplaatst

real name fix moet voor een game geinstalleerd worden, en facepack kan op elk moment, correct?

Bijkomende vraag, als je je saves per machine wilt houden (ga laptop gebruiken voor kleinere careers/databases en pc voor grotere), dan is het gewoon cloudsaving uitzetten he? Heb geen zin om te wachten om dat te syncen

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst
1 uur geleden zei Urbeto:

Iemand al een kijkje genomen bij de Feyenoord selectie? Is het wat? 

Wellicht morgenavond zelf ook maar even de game kopen.

Moet zeggen toch wel teleurgesteld over. Op t eerste oog vind ik Geertruida en Kokcu zwaar onderschat. Gimenez en Dilrosun vallen imo ook erg tegen. Salarisbudget wat de helft is van PSV en 1/4de van Ajax, wat ook gewoon onrealistisch is, en 0 euro transferbudget (slaat ook helemaal nergens op natuurlijk). Maarja, het is ieder jaar hetzelfde op FM dus wat dat betreft niet echt iets anders verwacht.

Voor de rest valt me op dat mn tegendoelpunten wel heel makkelijk vallen. In 4 wedstrijden meerdere vrije trappen direct tegen gehad...

Geplaatst
29 minuten geleden zei AntiChrist7:

real name fix moet voor een game geinstalleerd worden, en facepack kan op elk moment, correct?

Bijkomende vraag, als je je saves per machine wilt houden (ga laptop gebruiken voor kleinere careers/databases en pc voor grotere), dan is het gewoon cloudsaving uitzetten he? Heb geen zin om te wachten om dat te syncen

Het real name fix bestand van Sortitoutsi kan je in een bestaande game installeren. Facepack kan elk moment maar dan moet je bij de instellingen va FM Skin Cache uitvinken en Skin opnieuw laden aanvinken. Cloudsaving idd uitzetten, heb er vorig jaar problemen mee gehad toen ik wou switchen tussen mijn laptop en destktop.

Geplaatst

Faces ingeladen, kits ingeladen, logo's ingeladen, real name fix werkt...

Enige waar ik nog op wacht is de pre game editor om alle namen goed te zetten, zoals ik vorig jaar gedaan heb ook :D

Geplaatst
7 uur geleden zei larzz010:

Moet zeggen toch wel teleurgesteld over. Op t eerste oog vind ik Geertruida en Kokcu zwaar onderschat. Gimenez en Dilrosun vallen imo ook erg tegen. Salarisbudget wat de helft is van PSV en 1/4de van Ajax, wat ook gewoon onrealistisch is, en 0 euro transferbudget (slaat ook helemaal nergens op natuurlijk). Maarja, het is ieder jaar hetzelfde op FM dus wat dat betreft niet echt iets anders verwacht.

Voor de rest valt me op dat mn tegendoelpunten wel heel makkelijk vallen. In 4 wedstrijden meerdere vrije trappen direct tegen gehad...

Dat moet toch wel te checken zijn? Zowiezo heeft Ajax een meer dan dubbele begroting IRL, dus lijkt het me niet geheel onwaarschijnlijk dat de salarissen van Ajax of in elk geval het budget daarvoor fiks hoger liggen dan bij Feynoord. 

Geplaatst

Pfff lekker als je visite hebt en de beta wilt spelen.. ze gingen om 11 uur weg, dus daarna pas opgestart.. dat werd een latertje.. gelukkig de collega's niet aanwezig vandaag, want kom pas net binnen :classic_ninja: oepsie haha

Geplaatst
8 uur geleden zei Netzwerk:

Ben even een aantal seizoenen aan het simuleren zoals ieder jaar, 6 Engelse deelnemers in de CL. 

Kan hè. Waarschijnlijk Engelse CL en EL winnaar dan.

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Schaduwspits:

Is er nog zo een download waarmee je je eigen wedstrijden kan simuleren

Wat bedoel je precies? Een instant result skin?