Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Het 2e seizoen is bijna ten einde en het moet gek lopen willen we niet in de top 4 eindigen met Napoli. Ik hoop genoeg transfergeld te krijgen om Scalvini voor 62 miljoen op te pikken, voor de rest staat er al een best prima team.

bewerkt door Willem

Geplaatst

image.png.e1f648d5422f332daccf297125105c63.png

Naja, eindelijk zitten mijn eerste 3 competitiewedstrijden erop zodat ik voor het eerst in mijn leven in de data hub kan kijken. Tegen Ajax deden we leuk mee; we kregen beide een penalty en zij scoorden die wel en wij niet. Tegen Go Ahead kregen we al snel een rode kaart, maar wisten we alsnog verdiend te winnen.

Ik heb nog weinig vergeleken met andere teams, maar FC Groningen heeft best een aardig teampje in FM. Onderstaande tactiek is waarmee ik het nu probeer. 

image.png.19499547d4bd32edebbc791a1a077546.png

Geplaatst
2 uur geleden zei JoelAjax:

Een verbouwing voor 50 plaatsen??

Schermafbeelding 2022-11-06 om 15.14.06.png

Zo klungelen ze irl ook al jaren, dit is gewoon weer puur realisme van FM! 👌

Geplaatst
4 uur geleden zei JoelAjax:

Een verbouwing voor 50 plaatsen??

Schermafbeelding 2022-11-06 om 15.14.06.png

En dan vinden Belgen het raar, Nederlanders grappen over hun maken.......;e:mmm:

Geplaatst

@KyrillHier in België maken we ook grappen over Nederlanders hoor... :mmm:

Anyway, dit is mijn nieuwe selectie met Arsenal voor seizoen 2030-2031. :classic_smile: Zie transfers + screens in laatste transfer topic.

725af06a642ac66da83579d496fdf296.png

65cd38cfb8f5c651d4793ab61df7d41d.png

bewerkt door glennix

Geplaatst
3 minuten geleden zei AntiChrist7:

Krijgen jullie ook zoveel ballen over de verdediging met een laag blok? Het geeft mij de indruk dat je toch maar weer gewoon best hoge lijnen gegenpress gaat, zelfs als underdog...

Bij mij is het net andersom, met een hoge defensieve lijn kreeg ik altijd de ballen over de verdediging, met een laag blok maar wel een hoge interventielijn werkt bij mij prima.

Geplaatst
50 minuten geleden zei glennix:

Bij mij is het net andersom, met een hoge defensieve lijn kreeg ik altijd de ballen over de verdediging, met een laag blok maar wel een hoge interventielijn werkt bij mij prima.

hoe bedoel je, de interventielijn kan je toch niet aanpassen? of bedoel je laag blok met een hogere defensieve lijn? Ik heb het in het engels staan

Geplaatst
23 minuten geleden zei AntiChrist7:

hoe bedoel je, de interventielijn kan je toch niet aanpassen? of bedoel je laag blok met een hogere defensieve lijn? Ik heb het in het engels staan

Idd, ben verkeerd, bedoel een high press interventielijn en een lagere defensieve lijn. De standaard gegenpress is met een high press interventielijn en een hogere defensieve lijn maar met een hogere defensieve lijn kreeg ik altijd van die lange ballen over de verdediging.

Geplaatst
8 uur geleden zei glennix:

Idd, ben verkeerd, bedoel een high press interventielijn en een lagere defensieve lijn. De standaard gegenpress is met een high press interventielijn en een hogere defensieve lijn maar met een hogere defensieve lijn kreeg ik altijd van die lange ballen over de verdediging.

Dat is geen laag block meer he ;)

Ik zit met een matig team tegen een sterkere tegenstander, dus ik zet me op laag blok met lagere defensieve lijn. 5-6 ballen over de verdediging gewoon gekregen....

Geplaatst
Op 6-11-2022 om 02:02 zei neva:

Drie Nederlandse teams in de halve finales van de Europa League.

image.png.b858c5bfafe6b53d77255e522ff95467.png

Wat een seizoen wordt dit. Moet je dit checken, eerstvolgende duel is Ajax thuis voor de competitie. Dus het wordt nu even om de wedstrijd een potje tegen Ajax. Intens.

image.png.01481b6a81e37e61004994e0424de277.png

Ajax won overigens de beker tegen AZ, dus die zijn verzekerd van Europa League voetbal volgend jaar.

Realistisch, Barcelona in de Europa League... 

:D 

Geplaatst

Lol, 1 seizoen gespeeld, en het bestuur beslist dat ik geen scouts meer nodig heb... van 1 hoofdscout en 3 scouts naar letterlijk nul.

Laatste keer dat ik de beta speel. in de toekomst wacht ik gewoon op de full release of de eerste patch

Geplaatst

Hier gaat het erg lekker met Arsenal, nu vlak voor de WK 2022 Qatar break... :)

20221107143121_1.jpg

20221107144620_1.jpg

20221107144650_1.jpg

20221107144659_1.jpg

20221107144735_1.jpg

Geplaatst

image.png.c95f4725c1ffa0426acb68f1e18e9edc.png

Tactiek van FM22 lijkt nu ook nog altijd goed te werken :D

en dan te beseffen dat Leao ook al een zware blessure van 6-7 maanden heeft opgelopen. 

bewerkt door Oerlie

Geplaatst

Release die game nou maar, wil met Ajax beginnen. Heb al een week geen FM aangeraakt ofzo :D 

Geplaatst

Krijg het toch nog steeds niet voor elkaar met de training, veel spelers die achteruit gaan zelfs en enkele die heel hard groeien... Heb het idee dat veel spelers heel snel overbelast raken, misschien toch maar wat minder sessies inplannen?

Iemand al iets gevonden dat werkt?

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

image.thumb.png.87b1e580653387c839c15ef980dbc2a6.png

Pfff wat veel geld....

Screentje van zijn attributen?

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

Lol, 1 seizoen gespeeld, en het bestuur beslist dat ik geen scouts meer nodig heb... van 1 hoofdscout en 3 scouts naar letterlijk nul.

Laatste keer dat ik de beta speel. in de toekomst wacht ik gewoon op de full release of de eerste patch

Bij mij kwam dit ook voor en toen bleek mijn scoutingsbudget op 0 te staan. Dus kan zo maar dat het daar aan ligt.

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Krijg het toch nog steeds niet voor elkaar met de training, veel spelers die achteruit gaan zelfs en enkele die heel hard groeien... Heb het idee dat veel spelers heel snel overbelast raken, misschien toch maar wat minder sessies inplannen?

Iemand al iets gevonden dat werkt?

Dit volg ik ff, zit hier ook al een tijd mee te worstelen. Heb steeds het idee dat het het meest rendement oplevert als ik het mijn assistent laat doen en dat is nou net iets wat ik niet wil.