Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
15 uur geleden zei RicardoKaka8:

Altijd vervelend als op de deadline day de directeur ingrijpt om een transfer goed te keuren. Van een basisspeler. 

Daarom oa ook sla ik deadline day 90% van de tijd over. Vindt het overated. 

bewerkt door Kyrill

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Daarom oa ook sla ik deadline day 90% van de tijd over. Vindt het overated. 

Dat wordt lastig. Die dag staat op de kalender. Je kunt moeilijk bepalen dat 1 september even niet bestaat dat jaar :D

Geplaatst
Zojuist zei Tim':

Dat wordt lastig. Die dag staat op de kalender. Je kunt moeilijk bepalen dat 1 september even niet bestaat dat jaar :D

Lieve Tim. Je kan kiezen of je "meedoet" door accept of decline knopje in te drukken. Als je accept doet ben je heellang mee bezig. Als je decline doet, zoals ik ben je er 3-6x sneller doorheen en wordt het je bespaart 😅😜😂

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Lieve Tim. Je kan kiezen of je "meedoet" door accept of decline knopje in te drukken. Als je accept doet ben je heellang mee bezig. Als je decline doet, zoals ik ben je er 3-6x sneller doorheen en wordt het je bespaart 😅😜😂

Nee, dat is niet waar. Je krijgt dan inderdaad minder vervelende interviewvragen, maar de deadline day zelf kun je niet skippen. Als jij een bod krijgt en je bestuur accepteert dat, maakt het weinig uit op welke knop je hebt gedrukt.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Tim':

Nee, dat is niet waar. Je krijgt dan inderdaad minder vervelende interviewvragen, maar de deadline day zelf kun je niet skippen. Als jij een bod krijgt en je bestuur accepteert dat, maakt het weinig uit op welke knop je hebt gedrukt.

Dan heb ik "geluk" groot genoeg clubs speel, mij dat nagenoeg tot vrijwel nooit overkomen is. Zelfs met met mijn Freiburg nog niet, even afkloppen, waarmee ik dit 2e seizoen tegen degradatie vecht... 

En ik heb tot dusver in vorige versies bestuur 90% of vaker kunen om praten om speler wel te kopen bijvoorbeeld. 

Geplaatst
2 uur geleden zei ElPrincipito:

Niemand? Help deze hopeloze man even. Die krijgt na 3 weken zijn MacBook terug en wil ‘schoon’ weer aan FM beginnen.

Dank is groot.

Volgens mij zijn die scores gebonden aan je Steam-account, en daarom dus niet zomaar te verwijderen.

Geplaatst
5 uur geleden zei Kyrill:

Ja, ik sloeg hem ook over. Heeft 0 invloed op een speler die verkocht wordt ook. Kon ook niks tegen m'n bestuur zeggen of wat dan ook. 

bewerkt door RicardoKaka8

Geplaatst
18 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Ja, ik sloeg hem ook over. Heeft 0 invloed op een speler die verkocht wordt ook. Kon ook niks tegen m'n bestuur zeggen of wat dan ook. 

Ja ik las al bij Tim. Mooi kut/balen zeg pffff

Welke club ben je?

Geplaatst

Nou, hebben we dit ook eens voor het eerst meegemaakt.

8436e943c70bd1255b75f4fbb185ba2f.png

Gelukkig is mijn transferbudget flink uitgebreid ;c 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Tim':

Nou, hebben we dit ook eens voor het eerst meegemaakt.

8436e943c70bd1255b75f4fbb185ba2f.png

Gelukkig is mijn transferbudget flink uitgebreid ;c 

Hhahahaha nou ik moet eerlijk toegeven, ik regelmatig leuker vind om transfers van 0-200k te doen van 70-100 miljoen :DW:;c

Maar dit is wel uniek ja hahha

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Ja ik las al bij Tim. Mooi kut/balen zeg pffff

Welke club ben je?

Feyenoord. Het ging ook over Bijlow. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei RicardoKaka8:

Feyenoord. Het ging ook over Bijlow. 

Wtf en dan krijg je niet eens de kans om bestuur om te praten, het niet te doen?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Wtf en dan krijg je niet eens de kans om bestuur om te praten, het niet te doen?

Nop, helaas niet. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Nop, helaas niet. 

Belachelijk zeg. Heb je het eerder gehad met anderen clubs/en met Feyenoord? En je hebt echt gekozen om zelf overal ''controle'' over te hebben qua transfers?

Geplaatst

8d8295e0e4cd7ebb645687b905bb3091.png

Gaat lekker op de coëfficiëntjes, eens kijken of we de komende 5 a 10 jaar een gooi kunnen doen om de top 10

Geplaatst
47 minuten geleden zei Kyrill:

Belachelijk zeg. Heb je het eerder gehad met anderen clubs/en met Feyenoord? En je hebt echt gekozen om zelf overal ''controle'' over te hebben qua transfers?

Geen idee, dit is m'n eerste save dit jaar, maar ik heb andere er wel al over gehoord met Feyenoord. 

Geplaatst

Altijd een slim idee om transfers te gaan doen zonder de competitieregels even te lezen. Een hoop geld voor niets uitgegeven ;c

Geplaatst

@Glenn08 Wie heb je gekocht en waarom mag ie niet meedoen? :D Ik heb bij Napoli deze zomer ongeveer hetzelfde gehad, ene Endrick zou in principe ingeschreven mogen worden maar toen kwam Hudson-Odoi eerder over en was het ineens gedaan met de nEU spelers die ik mocht inschrijven... Nu maakt hij mooi zijn minuten bij Sturm Graz maar had hem er graag bij gehad.

Geplaatst

@Willem3 gratis spelers, maar voor een kleine ploeg wel een serieuze hap uit het salarisbudget ;c Ik heb teveel spelers die niet home grown zijn, vandaar dat ze niet mogen meedoen. Wel klote dat je Endrick hebt kunnen halen maar nog niet kan gebruiken.

Geplaatst
23 hours ago, neva said:

Kon zelf De Vrij oppikken bij de start van S2 (tegen het einde van de transferperiode stond hij op de TL).

Helaas kwam De Vrij niet op de transferlijst te staan bij mij. Ik heb nu gekozen voor Nianzou. Geen gevestigde naam, maar bij FM22 kon ik hem na een seizoen ook halen en heb ik de transfer geannuleerd. Daarna ging hij naar Chelsea en werd hij top 3 verdediger van de wereld binnen een jaar. Dus nu neem ik het gokje maar wle een keer. Kon hem voor een kleine 30 miljoen ophalen bij Sevilla.

Geplaatst

was vergeten dat er zoveel bij kwam kijken. wat delegeren jullie allemaal bij 'verantwoordelijkheden staf'?

heb nu anderhalf uur gespeeld en ben 2 dagen verder. dat kan niet de bedoeling zijn.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Aaron21:

was vergeten dat er zoveel bij kwam kijken. wat delegeren jullie allemaal bij 'verantwoordelijkheden staf'?

heb nu anderhalf uur gespeeld en ben 2 dagen verder. dat kan niet de bedoeling zijn.

Assistent doet de interviews. Ik doe zelf alle contractverlengingen en aankopen/verkopen. 

Geplaatst

@Aaron21

Bij mij ziet het er zo uit. Bij scouting responsibility doe ik alleen 'Handling Scouting Meetings'. Bij transfers en contracts bijna alles zelf, media bijna alles zelf (maar delegeer ik dan alsnog ;c) en voor de training geef ik het ook uit handen.

image.png.53d97308868d9a789c6792e24ee1cbcf.png