Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ga beginnen aan men eerste save van de full game ben uitgeschakeld door man city in de fa cup haha 

wie zouden jullie nemen uit de volgende teams

Lierse

Anderlecht

Southampton

HSV

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
12 minuten geleden zei FMMSTR:

ga beginnen aan men eerste save van de full game ben uitgeschakeld door man city in de fa cup haha 

Lierse

Anderlecht

Southampton

HSV

HSV

Geplaatst

Net als vorig jaar weer werkloos begonnen aan een save. Na een aantal clubloze maanden kwam Guarani FC uit Brazilië langs. Na een desastreuze campagne in de Série B is de club kort voor mijn komst gedegradeerd, waardoor ik het in de Série C mag proberen. Op zich geen probleem - Guarani is best een grote club en heeft een degelijke selectie - ware het niet dat de club momenteel in dusdanige financiële problemen verkeert dat het slechts een kwestie van tijd lijkt voordat we onder curatele komen te staan. Spelers halen is dan ook niet mogelijk, dus we moeten het doen met de huidige selectie. In het kader daarvan is het wel lekker dat we het in het Staatskampioenschap niet onaardig doen. Zeker deze wedstrijd van zonet tegen Palmeiras stemt tevreden;)

cZiOY7N.png

bewerkt door Urbeto

Geplaatst
34 minuten geleden zei FMMSTR:

Lierse

Anderlecht

Southampton

HSV

Anderlecht. Hele leuke talenten altijd, speel er nu nog FM22 mee.

Geplaatst
38 minuten geleden zei FMMSTR:

Lierse

Anderlecht

Southampton

HSV

Lierse!

Geplaatst
1 uur geleden zei FMMSTR:

Lierse

Anderlecht

Southampton

HSV

Anderlecht!

Geplaatst
2 uur geleden zei FMMSTR:

Lierse

Anderlecht

Southampton

HSV

Anderlecht of Southampton, allebei een leuke jeugdopleiding dus daar kun je op de lange termijn ook leuke dingen mee doen.

Geplaatst

heb besloten dat het anderlecht zal worden idd de heerlijke talenten gaven de doorslag even de namefix installeren en knalleeee 

Geplaatst
15 minuten geleden zei FMMSTR:

heb besloten dat het anderlecht zal worden idd de heerlijke talenten gaven de doorslag even de namefix installeren en knalleeee 

Ik blijf graag op de hoogte, aangezien ik deze editie ook nog eens mijn clubje onder handen ga nemen. Maar moet nog steeds mijn eerste save starten met Benfica, voorlopig teveel werk om er eens deftig voor te gaan zitten. Hopelijk volgende week tijdens mijn nachtweek overdag wat tijd!

Geplaatst

Iemand al ergens een (werkende) 'Duitsland t/m de Landesliga's' gevonden? Zo ja, mention mij graag even. 

Geplaatst

Blijkbaar speelde Haaland(terwijl hij er toch al 23 gescoord heeft in de PL) ook mee, was mij niet opgevallen.

We hebben flinke tik uitgedeeld aan City, 12 punten voor op ze.

Grote jongens als ze dit nog rechttrekken in nog maar 14 duels...

20221111211858_1.jpg

20221111211903_1.jpg

20221111212009_1.jpg

Geplaatst

Mooie dominante zege! De top 2 kan je nauwelijks meer ontgaan. lekker bezig Kyrill. 

Geplaatst
Zojuist zei 19CH98:

Mooie dominante zege! De top 2 kan je nauwelijks meer ontgaan. lekker bezig Kyrill. 

Bedankt vriend!!(y)

Geplaatst

Het wordt een spannende transferzomer bij Napoli. Na een kampioenschap in 2024/25 zullen Abada (die voor mijn komst werd weggehaald bij Celtic), Kim Min-Jae en Kvaradona vertrekken. Deze drie leveren samen zo'n 240 miljoen op.

Centraal achterin hebben we vorig jaar al Coppola gehaald en daar is nu al Caleb Okoli aan toegevoegd. Ik wil ook Antonio Silva nog halen maar Real Madrid heeft net ook een bod gedaan dus dat wordt lastig. Als flankspeler zal Nico Williams hopelijk voor 32 miljoen overkomen van datzelfde Real Madrid maar waarschijnlijk zal Raspadori op de linksbuitenpositie terechtkomen.

Met Hudson-Odoi die een ontsnappingsclausule bij ons heeft van 39 miljoen en nog wat andere spelers die wel open staan voor een transfer wordt het in ieder geval een drukke periode :classic_love:

Geplaatst

Zeer in twijfel. Transfer periode met psv. Nu kan  Ik bakayoko verkopen voor 28mil nu wil ik hem graag houden voor de toekomst. Andere kant heb ik het geld nodig voor wat betere verdedigers. Ook heeft Gakpo aangegeven naar een grotere club te willen. Maar denk niet dat bakayoko goed genoeg is voor een basis plek. 🤔🤔🤔

Geplaatst

@Dannyforza Ik heb Bakayoko ook verkocht en Micky van de Ven en Diakhaby gehaald om de verdediging te upgraden :D Bij mij ging Gakpo na 1 seizoen weg voor 100 miljoen, dacht dat @neva er zelfs 110 miljoen voor wist te krijgen na 1 seizoen dus die zou ik nog even houden...

Geplaatst
3 minuten geleden zei Willem:

@Dannyforza Ik heb Bakayoko ook verkocht en Micky van de Ven en Diakhaby gehaald om de verdediging te upgraden :D Bij mij ging Gakpo na 1 seizoen weg voor 100 miljoen, dacht dat @neva er zelfs 110 miljoen voor wist te krijgen na 1 seizoen dus die zou ik nog even houden...

Jaa ik denk dat ik hem gewoon verkoop alleen gakpo word denk ik ongelukkig als ik real Madrid afwijs 😭

Geplaatst

Bakayoko is inderdaad niet goed genoeg. Betwijfel of ie dat ooit wordt ook, had hem zelf al voor 11 miljoen van de hand gedaan in de eerste periode van S1. Ook Van de Ven gehaald toen en in seizoen 2 Branthwaite definitief overgenomen en Sarr gehaald voor ernaast, maar ja, toen kwam De Vrij vrij :D

Gakpo ging voor 110 en volgens mij heb ik nog 10 procent over de gehele som bij doorverkoop ook. Zijn directe vervanger had ik niet echt, ik heb voor heel weinig geld Idrissi en Eden Hazard gehaald en op rechts had ik Madueke en Januzaj. Ene Zanusi is de vervanger van Max, al kunnen Sarr en Van de Ven (die eigenlijk wel weer weg msg) daar ook spelen.

Overigens heeft Obispo zich ook sterk ontwikkeld, dus achterin zit het sowieso wel goed. Heb Benitez als onbetwiste nummer 1 onder de lat. Achterin is op de rechtsbackpositie na alles dubbel bezet (Sambo staat er nu, Teze ging voor 55 miljoen naar Ten Hag). 

In principe is het zo, maar veel spelers zijn op meerdere posities inzetbaar. Madueke speelt soms op 10, Januzaj soms op links:

Benitez

Sambo, De Vrij/Branthwaite, Obispo/vd Ven, Zanusi/Sarr

Veerman/Guti, De Roon/Mannsverk

X. Simons/Til

E. Hazard/Idrissi, De Jong/van Duiven, Madueke/Januzaj

Geplaatst

Ik heb alle talenten die een beetje geld opbrachten gewoon verkocht (Babadi, Fofana, Bakayoko, Seelt etc.) :-D, en enkel van Duiven, Sambo en Comenencia behouden, toch een mooie 15 miljoen die erg goed van pas kwam.

bewerkt door joostmakaay

Geplaatst
1 uur geleden zei Willem:

1 uur geleden zei neva:

Bakayoko is inderdaad niet goed genoeg. Betwijfel of ie dat ooit wordt ook, had hem zelf al voor 11 miljoen van de hand gedaan in de eerste periode van S1. Ook Van de Ven gehaald toen en in seizoen 2 Branthwaite definitief overgenomen en Sarr gehaald voor ernaast, maar ja, toen kwam De Vrij vrij :D

Gakpo ging voor 110 en volgens mij heb ik nog 10 procent over de gehele som bij doorverkoop ook. Zijn directe vervanger had ik niet echt, ik heb voor heel weinig geld Idrissi en Eden Hazard gehaald en op rechts had ik Madueke en Januzaj. Ene Zanusi is de vervanger van Max, al kunnen Sarr en Van de Ven (die eigenlijk wel weer weg msg) daar ook spelen.

Overigens heeft Obispo zich ook sterk ontwikkeld, dus achterin zit het sowieso wel goed. Heb Benitez als onbetwiste nummer 1 onder de lat. Achterin is op de rechtsbackpositie na alles dubbel bezet (Sambo staat er nu, Teze ging voor 55 miljoen naar Ten Hag). 

In principe is het zo, maar veel spelers zijn op meerdere posities inzetbaar. Madueke speelt soms op 10, Januzaj soms op links:

Benitez

Sambo, De Vrij/Branthwaite, Obispo/vd Ven, Zanusi/Sarr

Veerman/Guti, De Roon/Mannsverk

X. Simons/Til

E. Hazard/Idrissi, De Jong/van Duiven, Madueke/Januzaj

Nou Bod van byern op gakpo gekregen 50m waarvan 35m bonussen afgewezen en nu is gakpo boos😭

Geplaatst

@Dannyforza Kan je geen minimale vraagprijs afspreken met hem? Dacht dat ik die op een gegeven moment op 70 mln had en daar was hij even tevreden mee. Er kwamen geen boden die daar aan voldeden en op een gegeven moment was hij blij dat hij kon blijven.

Ik heb trouwens het idee dat Bayern echt irritant is wat dat betreft. Zie ze heel vaak met domme boden met 5 a 6 variabelen.

Geplaatst
Zojuist zei Willem:

@Dannyforza Kan je geen minimale vraagprijs afspreken met hem? Dacht dat ik die op een gegeven moment op 70 mln had en daar was hij even tevreden mee. Er kwamen geen boden die daar aan voldeden en op een gegeven moment was hij blij dat hij kon blijven.

Ik heb trouwens het idee dat Bayern echt irritant is wat dat betreft. Zie ze heel vaak met domme boden met 5 a 6 variabelen.

Jaa afspraak op was rond de 57-60m maar zo boden 50 met veel bonussen inmiddels real gemeld met wel 60m hoop dat gakpo voor real kiest😊

Geplaatst

@Dannyforza Accepteer het bod van Real Madrid en bied hem dan nog eens aan voor 65 miljoen! Het kan dat Bayern dan terugkomt met dat bedrag, dan kan je het bedrag van Real weigeren en vervolgens voor 70 weer aanbieden. Op die manier haal je soms echt nog veel uit een speler.

Geplaatst
Zojuist zei Willem:

@Dannyforza Accepteer het bod van Real Madrid en bied hem dan nog eens aan voor 65 miljoen! Het kan dat Bayern dan terugkomt met dat bedrag, dan kan je het bedrag van Real weigeren en vervolgens voor 70 weer aanbieden. Op die manier haal je soms echt nog veel uit een speler.

Ah top ga ik dat proberen bedankt voor de tip!!