Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
8 minuten geleden zei putdus:

Allemachtig wat een geld

zulke bijzondere eigenschappen heeft die niet.

Mwah, vindt het in FM echt wel een lekker spitsje hoor. Seizoen 1 37 goals uit 39 wedstrijden en seizoen 2 20 uit 20 tot dusver. Screentje ff in de spoiler gegooid. 

Spoiler

image.thumb.png.f615c5016e8480b7618dfc9526112318.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
14 uur geleden zei joostmakaay:

Echt, deze match engine , xG > 9000 maar iedere kans tegen is een goal. Bij een rode kaart weet je gewoon zeker dat je nog goals tegen gaat krijgen. Doet me een beetje denken aan FIFA, eerste weken lijkt het qua gameplay nergens op, en drie weken voor de nieuwe editie is het pas speelbaar.

Helaas zeer herkenbaar. Ben tot nu toe ook echt aan het strugglen. 😅

Geplaatst

Wat een monster is die Moukoko... eerste 2 seizoenen vaste invaller. Daarna vast in de basis en Adeyemi naar rechtsbuiten want 4-3-3. Steevast topscorer Bundesliga en Europees topscoorder. 5e seizoen ook de gouden bal gewonnen en met Dortmund me eerste CL van FM 2023

Geplaatst

Toch maar weer een Hexagon/Journeyman combo begonnen. Gestart in het prachtige Nieuw-Caledonië, die de laatste niet-Nieuw-Zeelandse winnaar van de Oceanische Champions League hebben. Hopelijk kan ik de stunt van 2019 herhalen en de CL weer naar Nieuw-Caledonië brengen :D 

Geplaatst
9 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Algemene vraag: zijn er artikelen of sites waar jullie veel hebben geleerd over ‘tactiek’ in FM? Blijft een uitdaging vind ik!

https://strikerless.com/ van @Nom de Guerre, wel Engelstalig, maar als je vragen hebt kan je ze altijd aan hem stellen. Daarnaast zijn hier af en toe wel goede discussies in het tactiekenforum en áls je dan vragen hebt, stel ze gerust daar. Zijn genoeg jongens die je van adviezen kunnen voorzien.

Geplaatst
  • Auteur
13 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Algemene vraag: zijn er artikelen of sites waar jullie veel hebben geleerd over ‘tactiek’ in FM? Blijft een uitdaging vind ik!

Sowieso het Tactieken-deel van MU, waar genoeg tactiekengoeroe's hun tips en tricks delen of je willen en kunnen helpen met je vraagstukken. 

Geplaatst

image.thumb.png.e31ee0f2b14ccfa89b6520e3f9d3c8a6.png

Iemand een idee hoe ik de kleuren van A, B, C, D, E & F kan aanpassen?

En zoals je ziet is de eerste save gestart met Benfica.

Geplaatst
8 minuten geleden zei delichris:

Zit dat niet gewoon in de skin die je gebruikt?

Ja uiteraard, maar er zit wel meer dan 1 xml-bestandje in je skin en heb geen idee waar ik dat zou kunnen aanpassen

8 minuten geleden zei Superboeren:

Maken die kleuren uit dan? 

Ik zou het graag iets mooier hebben.

Geplaatst

Steels toch. Ik dacht dat ik erg was. Verder dan 1 seizoen geraak je niet.

Geplaatst

Ik kan ook gewoon op 'continue' blijven klikken.. Maar dan haal ik geen plezier uit mijn game. En terwijl ik wacht op een oplossing voor de skin volledig naar mijn hand te zetten, speel ik wel al gewoon verder hé! 

Maar de eerste dag in de eerste save is altijd langzaam, aangezien ik verschillende zaken moet instellen zoals ik het wil, zoals de skin, graphics, instellingen, views, tactiek, staff, set pieces.. En dan eens mijn assistent-manager is aangesteld kan ik mijn kern beginnen doorlichten.. Met Benfica zijn dat 100+ spelers.. Dus ik ben nog wel even bezig 😅 

Geplaatst

Wát een heerlijk Champions League-seizoen was dit met Fenerbahce! Wel doodzonde dat de finale verloren ging..

0i6QzBJ.png

Geplaatst
39 minuten geleden zei dvsermelo:

Wát een heerlijk Champions League-seizoen was dit met Fenerbahce! Wel doodzonde dat de finale verloren ging..

0i6QzBJ.png

Kadioglu tegenwoordig rechtsback? Screen van hem?

Geplaatst
40 minuten geleden zei JoelAjax:

Kadioglu tegenwoordig rechtsback? Screen van hem?

Heel veelzijdig. Super chille speler om erbij te hebben. Speelt in het echt wingback op links. Daar gebruik ik 'm ook vaak, maar door een blessure moest ie de finale als rechtsback spelen.

V0Sweq4.png

Geplaatst
1 uur geleden zei dvsermelo:

Heel veelzijdig. Super chille speler om erbij te hebben. Speelt in het echt wingback op links. Daar gebruik ik 'm ook vaak, maar door een blessure moest ie de finale als rechtsback spelen.

V0Sweq4.png

Veelzijdig zeker, maar toch te licht voor de CL lijkt het zo met die stats.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Michalinho:

Hoe kan je met de spatiebalk een hele wedstrijd simuleren?

Hoe bedoel je? Of bedoel je de instant result-knop die sommige skins gebruiken?

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Zomerstop van oktober tot maart met iets teveel competities ingeladen is echt dodelijk voor de motivatie.

Welk land ben je actief? Eén van de redenen dat ik vaak uit Scandinavië weg blijf, ondanks dat ik dat leuke competitie's vind.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Steels:

Welk land ben je actief? Eén van de redenen dat ik vaak uit Scandinavië weg blijf, ondanks dat ik dat leuke competitie's vind.

Nieuw-Caledonië...

Geplaatst

image.thumb.png.50a1da8df09f0a077b0ba5760db677cd.pngFM22 nog. Zirkzee bedankt! Dikke winst gemaakt. 1.8 miljoen een koopje gebleken, zeker na die stats in het eerste jaar al en al helemaal daarna. Wilde koste wat het kost in de winter weg, dus maar verkocht voor 60 miljoen. Had 6 doelpunten in 6 CL groepswedstrijden in een groep met Porto, Inter en Atletico Madrid. Ontwikkelde zich ook echt geweldig. Nu in de volgende ronde moeten we uitgerekend tegen Milan. Als die dan maar even niet scoort en zijn vervanger bij ons hopelijk wel.