Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Pieken op het juiste moment met FC Eindhoven.

image.png.4d4b2ebe09a8df2e6a93c6bc4af8f014.png

Was zesde geworden in de KKD...

bewerkt door Niejo101

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
7 uur geleden zei Steels:

Hoe bedoel je? Of bedoel je de instant result-knop die sommige skins gebruiken?

Die bedoel ik. 
Maar eigenlijk geef je het antwoord al: je hebt een skin nodig blijkbaar. 
Ik heb nog nooit een skin gebruikt. Waarom neem je dat en op welke basis kies je er één?

Geplaatst
18 minuten geleden zei Michalinho:

Die bedoel ik. 
Maar eigenlijk geef je het antwoord al: je hebt een skin nodig blijkbaar. 
Ik heb nog nooit een skin gebruikt. Waarom neem je dat en op welke basis kies je er één?

Je hebt ook de Wannachup skin, die is exact hetzelfde als de standaard, enkel inclusief Instant Result knop.

Geplaatst
32 minuten geleden zei putdus:

Iemand die in topic future screenshot nog wat screenshots wilt posten?

Moet er wel vragen komen denk ik omtrent spelers.

Geplaatst
15 minuten geleden zei delichris:

Moet er wel vragen komen denk ik omtrent spelers.

Er staan vragen 

Geplaatst

3 jaar contract tekenen en 14 dagen later besluiten dat je aan eind van seizoen stopt :cab:

image.png.3ffce017135c4bdfa5e87883760220f4.png

Geplaatst

Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat?

Geplaatst
44 minuten geleden zei Aaron21:

Hoe werkt het precies als je competities niet mee selecteert? Zitten daar dan fictieve spelers en krijgen die ploegen nog wel regens dan? Of hoe werkt dat?

Een land wat je niet hebt geselecteerd kan wel normale spelers hebben en ook regens. Maar niet altijd.

Geplaatst

In plaats van in de laatste minuut een goal tegen, een keer in de laatste minuut winnen.:<

Kampioenswedstrijd.jpg

bewerkt door FCGPeter

Geplaatst
2 uur geleden zei bobjuh:

3 jaar contract tekenen en 14 dagen later besluiten dat je aan eind van seizoen stopt :cab:

image.png.3ffce017135c4bdfa5e87883760220f4.png

Even loyaliteitsbonus pakken voor t voetbal pensioen

Geplaatst
1 minuut geleden zei Gert:

Even loyaliteitsbonus pakken voor t voetbal pensioen

En signing bonus ook nog, leuk grapje. Gelukkig hebben we genoeg geld en weet ik niet hoe ik het uit moet geven

Geplaatst
2 uur geleden zei Aaron21:

Lees deze post uit 2019 eens ;) verder in de discussie worden er nog wat vragen gesteld waarop ik antwoord geef, ga je een hoop aan hebben! 

Geplaatst

FM gecrashed :cry:Uiteraard nadat ik al een heleboel veranderingen had aangebracht aan mijn staff..3-4 uur kwijt :5

Geplaatst

begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen?

@Daniell

bewerkt door Aaron21

Geplaatst
21 minuten geleden zei Aaron21:

begrijp ik het goed dat wanneer ik competities inlaadt (speelbaar), maar het detaillevel van de competities waar ik op dat moment niet zelf aan deelneem laag zet, dat dit een positieve invloed zal hebben op de snelheid en geen merkbare invloed op transfer, spelersontwikkeling, etc en mij ook geen merkbaar voordeel of nadeel zal verschaffen?

@Daniell

Ontwikkeling van spelers wellicht een klein beetje omdat wedstrijden anders gesimuleerd worden en ze dus andere match ratings krijgen. Met name het geval bij de kleinere clubs. Is echter wel te verwaarlozen dus aanname is correct (y)

Geplaatst

Als het bestuur een transferbod accepteert, kan ik die niet meer ter discussie stellen? Zie nergens die knop staan

Geplaatst
56 minuten geleden zei Aaron21:

@Daniell

32 minuten geleden zei Daniell:

Ontwikkeling van spelers wellicht een klein beetje omdat wedstrijden anders gesimuleerd worden en ze dus andere match ratings krijgen. Met name het geval bij de kleinere clubs. Is echter wel te verwaarlozen dus aanname is correct (y)

Het zal idd de snelheid bevorderen, maar je zal wel degelijk een merkbaar verschil ondervinden op het vlak van spelersontwikkeling, blessures, statistieken, data, scouting, ...

Geplaatst
9 minuten geleden zei FMspeler:

image.thumb.png.ec987b514f2fd549d9c9442ce60fcb82.png

Goedemorgen, vindt deze newgen even bij Werder Bremen

Zo zeg, hopen dat die ook echt bij Werder door de deur loopt. Dat is een heerlijke speler hoor.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Steels:

Het zal idd de snelheid bevorderen, maar je zal wel degelijk een merkbaar verschil ondervinden op het vlak van spelersontwikkeling, blessures, statistieken, data, scouting, ...

hoe beïnvloedt het simuleren van wedstrijden de scouting?

Geplaatst

Zitten er voor altijd vijf wissels in FM 23? Of alleen weer in het eerste jaar net zoals bij FM 22?