Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na het WK gewonnen te hebben met Noorwegen heb ik daar maar ontslag genomen. De Noorse competitie gaat best wel snel en nu heb ik geen zin meer om iedere keer tussendoor het nationale elftal te moeten selecteren. ;c Tijd om me op Odds te focussen nu.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
18 uur geleden zei ReneLeBlanc:

@Rrrood @YerrollP

image.thumb.png.9e9013385441eb0124bb51aa282b0bcc.png

Aan alle twijfels wie de eerste spits moest zijn is wel een eind gekomen denk ik he? :D 

Dit is wel echt ongekend goed man, wat een speler heb je daar staan!! Tips over het scouten van zulke talenten zijn welkom hè, dat begrijp je vast wel ;)

Geplaatst

Nieuwe uitdaging.

image.thumb.png.1a2e5d2b7a5ea70b88a0fcdbd55d3783.png

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
Op 29-12-2022 om 23:48 zei Arezo:

Daar gaan ze hoor. De twee vrijwilligers voor Amnesty International. Ff Albanië op de kaart zetten. 

Omdat ik me aan het vervelen ben op werk maar eens flink wat teruggelezen hier. Ben zelf ook al een tijdje actief in Albanië met Butrinti (Uit de grootste stad uit het land dat geen team actief had op het hoogste niveau: Sarande). Afgelopen zomer er zelf geweest dus ik ik voeg me bij het rijtje vrijwilligers voor Amnesty International!

Edit: Het is ook echt een schitterd land btw. Echt een dikke aanrader!

bewerkt door bas huijsmans

Geplaatst

Ook in dit seizoen is het mij niet gelukt om kampioen te worden met Lyon. Laatste speeldag stonden zowel PSG als mijn team op 86 punten en was de laatste pot, PSG - Lyon. Helaas geen vuist kunnen maken en dus met een recordaantal voor een niet kampioen tweede geworden. In de halve finale CL ook eruit geknikkerd op pingels door Tottenham Hotspur. In de competitie Mathys Tel topscoorder met 32 goals en Rayan Cherki 20 assists. (Beide Lyon). Zelf wel de Europese Supercup gewonnen en de laatste fase gehaald met Frankrijk in de Nations League. Kampioenschap had wel een kroon op het werk geweest en tijd voor wellicht een volgende fase in de carrière. Ben nu wel in de gelukkige omstandigheid dat ik een PSG bod van 180 miljoen kan weigeren op Tel.  

Geplaatst

Hoe the fuck kan ineens het moraal van mijn team inkakken? Ben met Wrexham, 1e seizoen PL. Sta in de middenmoot, maar krijg het moraal niet omhoog. Nog nooit meegemaakt.

Geplaatst
Op 10-1-2023 om 14:23 zei JC14:

Welke skin is dit?😃

Dit is wel FM22 maar dit is de eerste de beste light skin die ik tegen kwam. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Arezo:

Hoe the fuck kan ineens het moraal van mijn team inkakken? Ben met Wrexham, 1e seizoen PL. Sta in de middenmoot, maar krijg het moraal niet omhoog. Nog nooit meegemaakt.

Dat zeggen mannen altijd toch?

Geplaatst

Pas na 10 wedstrijd hoeven we pas onze eerste nederlaag te slikken, kortom een hele lekkere start van de competitie!

image.thumb.png.1717cf6d228a699a44795eaa2a2fdb79.png

Spoiler

image.png.91b382b55b6d4392de66cbdf1e05ba3e.png

Geplaatst
5 minuten geleden zei Djurovski:

Online save met @chrisje1993 en @Bogatyr. Ik speel met GAE , Boga met Excelsior en Chris met Nec. Voorbereiding door de assistent laten doen. Wat niet mijn normale aanpak is en had weinig vertrouwen in de 1e wedstrijd uit bij AZ

mHyPKgA.png

Kunnen we de avonturen ergens volgen? :)

Geplaatst
2 minuten geleden zei Aaron21:

Kunnen we de avonturen ergens volgen? :)

Wil best wel een novelle er van maken. Alleen zal de frequentie van updates zeer schommelen omdat wij geen vaste dagen kunnen plannen wanneer te spelen

Geplaatst
5 minuten geleden zei Aaron21:

Kunnen we de avonturen ergens volgen?

Eerste competitie match alle drie gewonnen :)

Geplaatst
5 uur geleden zei CrisChivu:

Ook in dit seizoen is het mij niet gelukt om kampioen te worden met Lyon. Laatste speeldag stonden zowel PSG als mijn team op 86 punten en was de laatste pot, PSG - Lyon. Helaas geen vuist kunnen maken en dus met een recordaantal voor een niet kampioen tweede geworden. In de halve finale CL ook eruit geknikkerd op pingels door Tottenham Hotspur. In de competitie Mathys Tel topscoorder met 32 goals en Rayan Cherki 20 assists. (Beide Lyon). Zelf wel de Europese Supercup gewonnen en de laatste fase gehaald met Frankrijk in de Nations League. Kampioenschap had wel een kroon op het werk geweest en tijd voor wellicht een volgende fase in de carrière. Ben nu wel in de gelukkige omstandigheid dat ik een PSG bod van 180 miljoen kan weigeren op Tel.  

waarom zo n bedrag weigeren?

voor hoeveel heb je tel gekocht?

Geplaatst
11 uur geleden zei TheRealOne:

Na het WK gewonnen te hebben met Noorwegen heb ik daar maar ontslag genomen. De Noorse competitie gaat best wel snel en nu heb ik geen zin meer om iedere keer tussendoor het nationale elftal te moeten selecteren.  Tijd om me op Odds te focussen nu.

Ik ben zelf begonnen met Molde en wat loopt daar heerlijk talent rond van 16/17 jaar en natuurlijke de bekende namen. 

Nog tips voor in Noorwegen? Loopt veel talent rond. 

Screentje van je huidige selectie op dit moment misschien?

Geplaatst
29 minuten geleden zei Djurovski:

Wil best wel een novelle er van maken. Alleen zal de frequentie van updates zeer schommelen omdat wij geen vaste dagen kunnen plannen wanneer te spelen

Novelle hoeft niet per se. 

Zou leuk zijn als netwerkgames een apart topic heeft voor updates.

Er zijn al 2 goeie nu met jullie en dan die van neva en Fantasy.

Af en toe updates is dan wel leuk.

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Seizoen 4 in Albanië net afgerond. Vanaf het derde niveau met promoties in de eerste twee seizoenen het hoogste niveau bereikt. In het tweede seizoen zowel een tweede plek in de competitie en een verloren beker finale. Op het hoogste niveau nu in het vierde seizoen mijn eerste titel binnen weten te slepen en ook de bekerfinale weten te winnen. En dat betekent ook de eerste dubbel!

image.thumb.png.0bf69cb9a63cc442406283135671fef1.png