Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

groeit bij iemand Ilaix Moriba uit tot een top speler? Stond toch altijd te boeken als een groot talent.

Geplaatst
27 minuten geleden zei putdus:

groeit bij iemand Ilaix Moriba uit tot een top speler? Stond toch altijd te boeken als een groot talent.

Volgens mij veel minder dan voorgaande fm’s

Geplaatst
6 uur geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.8e4ab969572bd18c73daf104423cb7c7.png

image.png.c0fe20df558681fbc329b7c7eab26cf6.png

Zoiets  Moet zo te zien ook maar eens wat gaan doen aan de rugnummers.

Zou ik een screen van Fitz-Jim mogen?

Geplaatst
3 uur geleden zei putdus:

image.thumb.png.241434468ddb825f8f80dc791fe1ea8b.png

heb er even een oude save bijgepakt, lijkt wat stil te staan in zijn ontwikkeling door een gebrek aan speelminuten.

Geplaatst

Wat een seizoen met PSV zeg. Het derde seizoen, vorig jaar verrassend de Champions League gewonnen, dit jaar was het gewoon nog (véél) beter: 

De Champions League finale werd gewonnen van Bayern:

image.thumb.jpeg.81013b1f90aea1a513fd6bd42a783589.jpeg

In de poulefase verloor ik nog van Barcelona en Liverpool, maar die werden verderop in het toernooi vakkundig aan de kant gezet:

image.thumb.jpeg.bf31dc2862b6df2938d19759f2854fbe.jpeg

Ook in de competitie was ik ongenaakbaar, de eindstand was als volgt:

image.thumb.jpeg.2750d91f7d3351875e05e82dc7017b73.jpeg

Als toetje volgde het WK voor clubteams. De eerste drie wedstrijden waren een goede voorbereiding, maar daarna volgden Liverpool in de halve finale en City in de finale:

image.thumb.jpeg.176dc8acc3fb6575917b4ad0acd915a4.jpeg

Ik kan me niet herinnerinen dat ik vaker City drie keer in een seizoen heb verslagen. Zoveel overtuiging, dat was echt genieten!

Geplaatst
15 uur geleden zei putdus:

Heb even mijn Feyenoord save erbij gepakt want volgens mij is het daar wel wat geworden ;)

image.thumb.png.455cf506596ea69f1905fbc656e57ef1.png

Geplaatst

Dat gevoel dat je een spits voor 20 miljoen aantrekt maar je best renderende spits een transfervrije spits is. ;c 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Oerlie:

image.png.4447cf77f17968855b34a4bbacb5eabf.png

aan spanning geen gebrek bovenin.

Palermo je moederclub denk ik? :< Wat een spanning, succes met de laatste loodjes. 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Palermo je moederclub denk ik? :< Wat een spanning, succes met de laatste loodjes. 

Denk dat dat de live stand is. De ploeg die in andere kleur staat speelde ie op dat moment tegen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Palermo je moederclub denk ik?  Wat een spanning, succes met de laatste loodjes. 

was idd zoals @Bogatyr aangeeft de live stand na de wedstrijd met aartsrivaal Palermo

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Denk dat dat de live stand is. De ploeg die in andere kleur staat speelde ie op dat moment tegen.

Oh ja natuurlijk. ;c Oeps.

Geplaatst
14 uur geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.241434468ddb825f8f80dc791fe1ea8b.png

heb er even een oude save bijgepakt, lijkt wat stil te staan in zijn ontwikkeling door een gebrek aan speelminuten.

zo is hij eind seizoen 2 bij mij ook.

heb hem toch maar gekoxht met united voor 4 miljoen. 
Kijken hoe die zich ontwikkelt.

Geplaatst
3 hours ago, Willem said:

@Rob1981 Xavi Simons heeft er wel echt zin in bij jou zeg! Hoe speel je?

Dit is mijn opstelling. Verder directheid passing en tempo op standaard, hoog druk zetten. Het loopt inderdaad super, heb dit niet eerder meegemaakt, zeker niet al na 2 seizoenen:image.thumb.jpeg.deadc1f0a3c54cddc8067fce2072186c.jpeg

Overigens heeft Saibari ook bizar veel goals gemaakt, denk wel 25 of zo. Scoorde vaak tegen top in Nederland, fijne speler om erbij te houden voorlopig.

bewerkt door Rob1981

Geplaatst
Op 11-1-2023 om 22:15 zei Marvin:

Ik ben zelf begonnen met Molde en wat loopt daar heerlijk talent rond van 16/17 jaar en natuurlijke de bekende namen. 

Nog tips voor in Noorwegen? Loopt veel talent rond. 

Screentje van je huidige selectie op dit moment misschien?

Ik verwachte zelf niet om kampioen te worden en speelde in het eerste seizoen ook geen Europees. Toen ik daarna plots Europa in moest, was m'n selectie niet van het gewenste niveau, en werd ik ook geen kampioen (in Europa kwam ik ook niet ver). Vooral je selectie versterken als je Europa in gaat, ik had met Odds veel 30+ers rondlopen ook.

Dit is m'n team op het moment in 2026:

e8a9bac66800fa5b375b2235cf9fe1da.png

1cf75deec627a88bbddc020c09cfeb2e.png

Pas Jakob Napoleon Romsaas (hij zit bij Skeid in het begin) verkocht voor 17,75 miljoen aan Dortmund. Daarvoor probeer ik Isak Hansen-Aaroen of Martin Palumbo voor terug te halen nu.