Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Deze jongeman kwam in het eerste seizoen even de jeugdopleiding binnengewandeld. Heb hem toch maar gelijk bij het eerste gehaald en wat potjes laten spelen nadat de titel binnen was. Wat is nu een goed traject voor zo'n jonge speler om het maximale eruit te halen?

7617a79a51f8022e0f6ff4a23a3f7759.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
6 minuten geleden zei roeliho:

Deze jongeman kwam in het eerste seizoen even de jeugdopleiding binnengewandeld. Heb hem toch maar gelijk bij het eerste gehaald en wat potjes laten spelen nadat de titel binnen was. Wat is nu een goed traject voor zo'n jonge speler om het maximale eruit te halen?

7617a79a51f8022e0f6ff4a23a3f7759.png

Lekker in de jeugd laten, beste jeugdtrainers hebben + faciliteiten. Jonger dan 18 is training het belangrijkste. Vanaf 18 jaar is veel spelen het belangrijkste qua ontwikkeling. Dus beste traject is al een plekje voor hem reserveren in de tactiek en hopen dat hij blessurevrij blijft in de jeugd.

Geplaatst

image.thumb.png.3c5333929a6e5eccaa16992004c39c0b.png

Gewoon perfect :classic_love:

Geen idee waarom, maar ik had bij Rico Speksnijder een beetje dit in mijn hoofd.

image.png.f039b022b3fa5b8feccf6c3109eb875b.png

Google ik die gast, ziet hij er zo uit.

image.jpeg.b09d7363b732ea6e7e74981495422f60.jpeg

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Hèhè, eindelijk FM23 gehaald. Wel balen dat Ajax geen staf heeft..

Nog niet echt gespeeld, maar er staat nu dat ik de wedstrijden van JA en o18 moet leiden. Trainer aanstellen voor ze en het is opgelost lijkt me? Niemand die een beetje capaciteiten heeft wilde alleen komen nog..

Geplaatst
3 minuten geleden zei JoelAjax:

Hèhè, eindelijk FM23 gehaald. Wel balen dat Ajax geen staf heeft..

Nog niet echt gespeeld, maar er staat nu dat ik de wedstrijden van JA en o18 moet leiden. Trainer aanstellen voor ze en het is opgelost lijkt me? Niemand die een beetje capaciteiten heeft wilde alleen komen nog..

https://manutd.nl/wat-te-doen-voordat-je-je-eerste-fm23-save-start/

Dit moet je wel opweg kunnen helpen.

Geplaatst
Zojuist zei Superboeren:

Heuj, eindelijk wat spelers die worden opgeroepen voor NL.. :cheer: 

intm.png

Conceicao voor Nederland is ook wel een opvallende.

image.png.70c98c98c87e0aaa9d6ed35bde3a2a18.png

Met nog 2 wedstrijden te gaan blijft het immens spannend.

Geplaatst
Op 12-1-2023 om 10:12 zei ReneLeBlanc:

Datro Fofana is het antwoord op al je vragen. :D 

Was niet haalbaar, maar volgens mij toch twee redelijke vervangers kunnen halen :D

Scherm­afbeelding 2023-01-13 om 21.29.37.png

Scherm­afbeelding 2023-01-13 om 21.29.53.png

Geplaatst

Ik zag op Reddit pas een post, met een 'French Basque' challenge; er zijn een aantal clubs in Frankrijk die dus hardcoded zijn om alleen maar Franse Basken newgens te produceren. Kon toen geen goede database vinden met extra divisies voor Frankrijk, waardoor ik met Odds in Noorwegen begon. Nu is er een goede database uitgekomen tot divisie 13, dus wil ik mezelf er toch eens aan wagen. :D Begonnen op het 6e niveau van Frankrijk nu dus, met Aviron Bayonnais, waar Didier Deschamps en Aymeric Laporte in de jeugd gespeeld hebben. Er is ook nog een club die daadwerkelijk op het 13e niveau uitkomt, maar dat gaat me weer net iets te ver. ;c

De enige regel die ik mezelf opstel is dat ik dus alleen Basken mag kopen, want dat is dan weer niet hardcoded zoals bij Bilbao.

edit; denk dat ik er een 'geef de jeugd een kans' challenge van maak. :D

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst
41 minuten geleden zei La Pulga:

https://manutd.nl/wat-te-doen-voordat-je-je-eerste-fm23-save-start/

Dit moet je wel opweg kunnen helpen.

Dankje. Had de logo’s, gezichten en als het goed is de goede files al gedelete. Alleen staf was dus een dingetje. Dit is volgens mij alleen bij Ajax zo.

bewerkt door JoelAjax

Geplaatst
3 minuten geleden zei putdus:

Als een speler aan het eind van zijn contract zijn opties wilt verkennen, kan dat nog veranderen?

heb nog niet meegemaakt dat dat veranderde.

Geplaatst
1 uur geleden zei putdus:

Als een speler aan het eind van zijn contract zijn opties wilt verkennen, kan dat nog veranderen?

Ik heb net gehad dat mijn speler, waarbij z'n contract zou aflopen en al meer dan een half jaar z'n opties wilde verkennen, toch een nieuw contract wilde tekenen. Was het niet van plan want meneer wilde 2.5 keer zoveel gaan verdienen als bijna 30-jarige non-EU speler.. Maar toch, hij wilde nu dus wel blijven en daarvoor geen intentie.

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
2 uur geleden zei TheRealOne:

Ik zag op Reddit pas een post, met een 'French Basque' challenge; er zijn een aantal clubs in Frankrijk die dus hardcoded zijn om alleen maar Franse Basken newgens te produceren. Kon toen geen goede database vinden met extra divisies voor Frankrijk, waardoor ik met Odds in Noorwegen begon. Nu is er een goede database uitgekomen tot divisie 13, dus wil ik mezelf er toch eens aan wagen.  Begonnen op het 6e niveau van Frankrijk nu dus, met Aviron Bayonnais, waar Didier Deschamps en Aymeric Laporte in de jeugd gespeeld hebben. Er is ook nog een club die daadwerkelijk op het 13e niveau uitkomt, maar dat gaat me weer net iets te ver.

De enige regel die ik mezelf opstel is dat ik dus alleen Basken mag kopen, want dat is dan weer niet hardcoded zoals bij Bilbao.

edit; denk dat ik er een 'geef de jeugd een kans' challenge van maak.

Ah heel nice deze. Heb het zelf een keer geprobeerd met Barakaldo in Spanje. Alleen maar Basken halen en eigen jeugd gebruiken. Probleem was op een gegeven moment dat ik ieder jaar promoveerde en met een team in de LaLiga stond dat top 3e niveau was. Bijna niemand wilde komen omdat je reputatie heel laag blijft. Grote voordeel is dat je op nationaliteit kan scouten en dat Baskisch een nationaliteit is in de game

Geplaatst

image.thumb.png.6fcfe3e4e96d034b0d348df37aa86d0f.png

en ook de promotie is een feit hoor! Zeker een hele leuke meevaller omdat me al opmaakte voor een verlenging, niet wetende dat de ranglijst nog doorslaggevend ging zijn :classic_biggrin:

Geplaatst

Eriksen wil zijn contract niet verlengen want alles open houden.

Nu zeurt die op 32 jarige leeftijd dat hij een nieuw contract wilt want hij heeft zich ontwikkeld.

Doe ik hem een nieuw contract, kan ik hem maar een contract aanbieden voor 10 maanden.