Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Seizoen 2 met Anderlecht. 

Waar het in het eerste seizoen nog moeilijk liep, met uiteindelijk toch de dubbel beker-titel, gaat het nu opvallend vlot.

Hopelijk kunnen we het ongeslagen regulier seizoen verder zetten!

image.thumb.png.a1f457338e18365c0c6e26fe66ffcd98.png

Geplaatst

image.png.d76c3163ba54049ed1a7118cb4b1a53f.png

Op een keurige 16e plek en 9 punten boven de streep gaan we de winterstop in! Van de nummers 18,19 en 20 hebben we de wedstrijden gewonnen dus ik zie normaal geen problemen om uiteindelijk boven de streep te eindigen

Geplaatst
13 minuten geleden zei Thomassje123:

0806218caf4831a966114129fed30bce.png

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

lekker hoor! al staan er toch ook wel wat opvallende namen tussen.

Geplaatst

Heren, iemand enig idee of je een trainingskamp kan annuleren? Het is nu aanvang nieuwe seizoen (19 juni) en vanaf de 26e tot 7 juli staat er een trainingskamp gepland. Echter komen er 1 juli enkele versterkingen bij de club die ik dan niet mee kan nemen. Daarnaast vertrekken er een stuk of wat op de 30e die ik dus niet mee hoef te noemen op trainingskamp. Dan ga ik met een select gezelschap op pad en daar zie ik de meerwaarde niet van in..

Of kan ik een speler die op 1/7 binnen komt nog beschikbaar stellen voor het trainingskamp? weet ik niet eens eigenlijk? 

bewerkt door Jotew

Geplaatst
14 minuten geleden zei Jotew:

Heren, iemand enig idee of je een trainingskamp kan annuleren? Het is nu aanvang nieuwe seizoen (19 juni) en vanaf de 26e tot 7 juli staat er een trainingskamp gepland. Echter komen er 1 juli enkele versterkingen bij de club die ik dan niet mee kan nemen. Daarnaast vertrekken er een stuk of wat op de 30e die ik dus niet mee hoef te noemen op trainingskamp. Dan ga ik met een select gezelschap op pad en daar zie ik de meerwaarde niet van in..

Of kan ik een speler die op 1/7 binnen komt nog beschikbaar stellen voor het trainingskamp? weet ik niet eens eigenlijk? 

meestal krijg je dan de optie om aan te geven om de spelers alsnog mee te nemen als ik me niet vergis.

edit:

hier een record te pakken, en het is pas Januari. 

image.thumb.png.17ff6381325cf395ffbf88f1d9f11541.png

bewerkt door Oerlie

Geplaatst
54 minuten geleden zei Jotew:

Klopt wat @Oerlie zegt. Als het goed is kan je de spelers toevoegen, mits er ruimte is.

Geplaatst
4 uur geleden zei Oerlie:

lekker hoor! al staan er toch ook wel wat opvallende namen tussen.

Kan veel veranderen he in 40 jaar :P 

Geplaatst
3 uur geleden zei Glenn08:

63c435617af83-RodeCijfers.png

Ik denk dat Europees voetbal een must is...

Of een overname :classic_biggrin:

Geplaatst

Heerlijk! Hele seizoen achter Syrianska aangelopen, op de laatste speeldag verslikken ze zich en winnen wij de titel met een late comeback!

rynningetitle.png

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Word moe van al die woestijnclubs die een non-negotiable bod uitbrengen op m'n spelers van onder de waarde. Maar m'n spelers willen wel weg, want denken daar nog rijker te kunnen worden. Heel vervelend. 

Geplaatst

We gaan bijna beginnen met het FM kampioenschap. Mooie prijzen te winnen. Schrijf je nog snel in nu het nog kan.

Geplaatst
20 uur geleden zei MarcFR:

Ben begin seizoen 3 (Feyenoord) op zoek naar een vervanger voor de vertrokken Giménez.

Hojlund had ik hoog zitten maar heeft net verlengd helaas.

Iemand leuke tips?

Zirkzee?

Geplaatst
39 minuten geleden zei MarcFM1:

Zirkzee?

Thanks! Die ga ik is even bekijken vanavond.

Geplaatst
9 minuten geleden zei MarcFR:

Thanks! Die ga ik is even bekijken vanavond.

Misschien dat Beljo nog beschikbaar is?

Geplaatst

image.thumb.png.3942c9d05238b739787da0156f8f1c57.png

Adama Nagalo, wordt in de wandelgangen op Twitter wel eens genoemd als de vervanger van Trauner (zie het alleen helaas niet echt gebeuren). Enorm comfortabel aan de bal, redelijke lengte, goed fysiek. In mijn eerste seizoen bij Boro voor 5,5 miljoen overgenomen en sindsdien niet meer weg te denken uit de basis. Houdt zich ook makkelijk staande in de Premier League nu en kan ook op de rechtervleugel terecht. Aanradertje dit. :D 

Geplaatst

Wanneer je een speler huurt, en we hebben het over een bedrag dat betaald word bij "geen speeltijd". Geldt dat ook wanneer een speler geblesseerd is?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Oerlie:

image.png.24174704803b1cceb2964352e07cdf82.png

met nog 10 duels te gaan zijn we aardig op weg naar handhaving. Zeker aangezien we nog tegen Empoli en Cremonese spelen.

Heerlijk zeg. Wat zijn je beste spelers atm? Mocht Monza degraderen kan je Vignato misschien daar op pikken? :< 

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Heerlijk zeg. Wat zijn je beste spelers atm? Mocht Monza degraderen kan je Vignato misschien daar op pikken?  

Deze spelers zijn toch wel de smaakmakers:

Sergio Maselli

Spoiler

image.thumb.png.da28ba28b05cab7238c656b00a44801e.png

Filippo Ranocchia

Spoiler

image.thumb.png.0fe1140a7e1210643b3fb81959875584.png

Giacomo Quagliata

Spoiler

image.thumb.png.abb560af5ca40a25a8c9ff414a6f7749.png

Federico Ravaglia

Spoiler

image.thumb.png.ecd0e72880ecfac82e313765c1c3e3da.png

Davide Merola

Spoiler

image.thumb.png.ee55668da0150c5da1c9bf3dffb21cea.png

Zoals je kunt zien zijn het vooral de defensievere spelers. Voorin ben ik helaas wel te veel afhankelijk van de kwaliteiten van Merola. Hieronder nog een keer de volledige selectie.

Spoiler

image.thumb.png.8c2bf996d59651e179acdd2530ba7d31.png