Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 minuten geleden zei Oerlie:

Deze spelers zijn toch wel de smaakmakers:

Sergio Maselli

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.da28ba28b05cab7238c656b00a44801e.png

Filippo Ranocchia

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.0fe1140a7e1210643b3fb81959875584.png

Giacomo Quagliata

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.abb560af5ca40a25a8c9ff414a6f7749.png

Federico Ravaglia

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.ecd0e72880ecfac82e313765c1c3e3da.png

Davide Merola

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.ee55668da0150c5da1c9bf3dffb21cea.png

Zoals je kunt zien zijn het vooral de defensievere spelers. Voorin ben ik helaas wel te veel afhankelijk van de kwaliteiten van Merola. Hieronder nog een keer de volledige selectie.

Inhoud verbergen

image.thumb.png.8c2bf996d59651e179acdd2530ba7d31.png

Mooie Italiaanse selectie natuurlijk. Je verdediging is de beste aanval of zoiets? :D Wel grappig dat ik veel van deze namen herken van voorgaande FM's waarbij ik ook vanuit de Serie C omhoog klom. Ben benieuwd in hoeveel seizoenen je al Europees voetbal gaat behalen.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Mooie Italiaanse selectie natuurlijk. Je verdediging is de beste aanval of zoiets?  Wel grappig dat ik veel van deze namen herken van voorgaande FM's waarbij ik ook vanuit de Serie C omhoog klom. Ben benieuwd in hoeveel seizoenen je al Europees voetbal gaat behalen.

Dit seizoen wordt nog net iets te vroeg ;c

Merola laat nog ff zien waarom hij de meest waardevolle speler van de selectie is:

image.png.a79acf6e5d4f73fdf61b3ce01d6efd5f.png

Geplaatst

Dit seizoen wordt nog net iets te vroeg 

Merola laat nog ff zien waarom hij de meest waardevolle speler van de selectie is:

image.png.a79acf6e5d4f73fdf61b3ce01d6efd5f.png

Haha nee die snapte ik, maar zal denk ik niet heel lang gaan duren. ;c Mooie overwinning op ook een prachtige club. Ook vaak zat mooie games mee gehad haha. Wat was afgelopen seizoen je TB en wat verwacht je voor aankomend seizoen? Zal wel weer creatief boekhouden worden denk ik zo?

Geplaatst
15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha nee die snapte ik, maar zal denk ik niet heel lang gaan duren. ;c Mooie overwinning op ook een prachtige club. Ook vaak zat mooie games mee gehad haha. Wat was afgelopen seizoen je TB en wat verwacht je voor aankomend seizoen? Zal wel weer creatief boekhouden worden denk ik zo?

afgelopen was het 4 miljoen, met een kleine opwaardering van het SB. Financieel staan we er nu wel oke voor dus heb kleine hoop op een 10 miljoen TB.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Oerlie:

afgelopen was het 4 miljoen, met een kleine opwaardering van het SB. Financieel staan we er nu wel oke voor dus heb kleine hoop op een 10 miljoen TB.

Check check, 10 miljoen zou wel mooi bedrag zijn iig. Misschien nog een speler waar je wat aan kan hebben: Filippo Mané mits niet te duur. Groeit in bijna al mijn games uit tot een geweldige CV. Hopelijk heb je er wat aan :D 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Check check, 10 miljoen zou wel mooi bedrag zijn iig. Misschien nog een speler waar je wat aan kan hebben: Filippo Mané mits niet te duur. Groeit in bijna al mijn games uit tot een geweldige CV. Hopelijk heb je er wat aan :D 

doet het al vrij aardig bij Juventus hier met wat invalbeurten, maar je weet nooit als hij de behoefte krijgt aan meer speelminuten. Vignato staat trouwens ook al op het verlanglijstje. 

Geplaatst

doet het al vrij aardig bij Juventus hier met wat invalbeurten, maar je weet nooit als hij de behoefte krijgt aan meer speelminuten. Vignato staat trouwens ook al op het verlanglijstje. 

Ah dan is die dus al vertrokken bij Dortmund. Jammer. Cambiasso is misschien ook nog wel een leuke, maar denk niet dat jij Quaqliata snel wilt vervangen. :D 

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ah dan is die dus al vertrokken bij Dortmund. Jammer. Cambiasso is misschien ook nog wel een leuke, maar denk niet dat jij Quaqliata snel wilt vervangen. :D 

Heb toevallig net de bouw van Quagliata zijn standbeeld aangevraagd idd. Daarnaast speelt Cambiasso zelfs al in de premier league bij Fulham, anders had ik hem met alle liefde ook wel op AML gezet haha

Geplaatst
5 minuten geleden zei Oerlie:

Heb toevallig net de bouw van Quagliata zijn standbeeld aangevraagd idd. Daarnaast speelt Cambiasso zelfs al in de premier league bij Fulham, anders had ik hem met alle liefde ook wel op AML gezet haha

Ah ja, Cambiasso is bij mij naar Atleti gegaan maar komt daar niet aan de bak. Elke game is natuurlijk weer anders haha.

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ah dan is die dus al vertrokken bij Dortmund. Jammer. Cambiasso is misschien ook nog wel een leuke, maar denk niet dat jij Quaqliata snel wilt vervangen.  

@Oerlie Daniele Maldini is ook een leuke optie, kun je op een gegeven moment gratis oppikken. Doet het hier vrij behoorlijk en is inmiddels best een goede speler geworden!

Scherm­afbeelding 2023-01-16 om 15.52.46.png

Geplaatst
Zojuist zei Joery:

@Oerlie Daniele Maldini is ook een leuke optie, kun je op een gegeven moment gratis oppikken. Doet het hier vrij behoorlijk en is inmiddels best een goede speler geworden!

Scherm­afbeelding 2023-01-16 om 15.52.46.png

Stond in de Serie B heel hoog op mijn lijstje inderdaad, maar verkoos toen helaas Brescia boven mij. 

Geplaatst

Uiteindelijk in ons eerste seizoen op een keurige 14e plek geëindigd, waar we op voorhand degradatiekandidaat nummer 1 waren!

Spoiler

image.thumb.png.26d837f3422e2e1adc74652b2deba23a.png

@ReneLeBlanc we gaan het moeten doen met 3 miljoen TB, wordt dus weer creatief boekhouden haha.

bewerkt door Oerlie

Geplaatst
1 minuut geleden zei Oerlie:

Uiteindelijk in ons eerste seizoen op een keurige 14e plek geëindigd, waar we op voorhand degradatiekandidaat nummer 1 waren!

Inhoud verbergen

image.thumb.png.5266b2baab96d8914536f3b9aee9c1ae.png

@ReneLeBlanc we gaan het moeten doen met 3 miljoen TB, wordt dus weer creatief boekhouden haha.

image.png

Goed gedaan.

Creatief boekhouden is mijn beroep. :)

Geplaatst
5 uur geleden zei Oerlie:

Nicolò Tresoldi kan ook heel goed worden, maar denk te duur.

Geplaatst
  • Auteur

@neva Hoe is jouw salarishuishouding? Ik kom nu op een punt dat spelers die enigszins van toegevoegde waarde raken meer dan een ton per jaar aan salaris vragen, wat toch wel een dingetje is als je het mij vraagt met een totaal salarisbudget van net iets meer dan een miljoen per jaar ;c 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Fantasy:

@neva Hoe is jouw salarishuishouding? Ik kom nu op een punt dat spelers die enigszins van toegevoegde waarde raken meer dan een ton per jaar aan salaris vragen, wat toch wel een dingetje is als je het mij vraagt met een totaal salarisbudget van net iets meer dan een miljoen per jaar  

Ah, ik ken het. Heb heel lang zo'n beetje 70K als bovengrens gehouden. Nu nog zitten de beste spelers op max 2 ton, terwijl ik contracten kan aanbieden van 2 miljoen. Goedkopere Albanese breedtespelers zitten geloof ik ook nog op 30-60K per jaar. Zal later vanavond even screenen.

Geplaatst

Op Álvaro Fernández biedt stuttgart 46.5 miljoen. Maar meneer wilt niet.

Ik heb hem al op de transferlijst gezet en ruzie met hem gezocht maar nog wijst die stuttgart af. Iemand nog een idee?

Geplaatst
12 minuten geleden zei putdus:

Op Álvaro Fernández biedt stuttgart 46.5 miljoen. Maar meneer wilt niet.

Ik heb hem al op de transferlijst gezet en ruzie met hem gezocht maar nog wijst die stuttgart af. Iemand nog een idee?

Wat je nog kan doen: squad --> agreed playing time en dan surplus aanklikken db658911bd3884c84e3c5d1200d89d6a.png

Geplaatst

Hoppa, in 2025-2026 is het al zover. Onder de leiding van onze topper Bellingham, Jobe welteverstaan, pakken we gewoon 1 wedstrijd voor het einde van het seizoen de PL titel. Ongekend seizoen van deze toppers. Diallo, Fofana, Bellingham, Guler, Vidovic. Helden zijn het:

20230116220211_1.thumb.jpg.ef0b5b556d63f475191556c93440980e.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei neva:

Ah, ik ken het. Heb heel lang zo'n beetje 70K als bovengrens gehouden. Nu nog zitten de beste spelers op max 2 ton, terwijl ik contracten kan aanbieden van 2 miljoen. Goedkopere Albanese breedtespelers zitten geloof ik ook nog op 30-60K per jaar. Zal later vanavond even screenen.

Oeps, iets te overdreven @Fantasy. Verdient weer iemand een half miljoen hier ;c  Foutje! Sommige spelers hadden wat extra's nodig om naar mijn team te komen. Die Anxhelo Luka was sterspeler van de grote rivaal, zelfde geldt voor Zijai. Memedov moest vanuit Noorwegen komen en was er ook niet zo happig op. Maar er zijn genoeg sterke spelers die onder een ton zitten nog. 

image.thumb.png.5407230110f5f0e6d389433b26965127.png

image.png.834e9cac03442437172d09d0a8f57413.png

Geplaatst

Nou, Albanie treedt ergens in 2030/31 ofzo toe tot de EU, maar helaas leidt dat niet tot een versoepeling van de buitenlander-regels. Het bestuur wil mijn faciliteiten niet verbeteren, want die zijn goed genoeg. De jeugdscouting mag niet omhoog, want ze willen dat ik me focus op het halen van spelers. Maar ik heb 30 miljoen inmiddels (ze hebben het weer verhoogd), maar ik kan helemaal niemand halen, want ik mag maar 4 buitenlanders opstellen en ik heb er al 7 ofzo. De Albanezen die willen komen zijn niet goed genoeg en de Albanezen die goed genoeg zijn willen niet komen. Drama.

Edit: Eindelijk :<

image.thumb.png.38f1630324035fb493aeee4a35d285a0.png

bewerkt door neva

Geplaatst

Bezig met 2e seizoen PSV 

nu zoek ik nog een centrale verdediger. Voor het eerste team

iemand een suggestie? Budget 10-30m

Geplaatst
38 minuten geleden zei Dannyforza:

Bezig met 2e seizoen PSV 

nu zoek ik nog een centrale verdediger. Voor het eerste team

iemand een suggestie? Budget 10-30m