Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

De staff van het jeugdteam meteen aan de start van de save op de schop genomen, dat gaat leuke intakes opleveren zo! :D Sowieso heel blij met Albelda, een legende van de club. Hoef me in ieder geval niet druk te maken over verkeerde persoonlijkheden. Nou nog een goede HoYD vinden...

image.png.bc78dbd4574cc3f71d658ab47422e8ab.png

Geplaatst
25 minuten geleden zei Daniell:

De staff van het jeugdteam meteen aan de start van de save op de schop genomen, dat gaat leuke intakes opleveren zo!  Sowieso heel blij met Albelda, een legende van de club. Hoef me in ieder geval niet druk te maken over verkeerde persoonlijkheden. Nou nog een goede HoYD vinden...

image.png.bc78dbd4574cc3f71d658ab47422e8ab.png

Ziet er goed uit. Die nationaliteiten van de trainers, heeft dat nog invloed op de nationaliteiten van jeugdspelers die binnen komen wandelen?

Geplaatst
3 minuten geleden zei 007mark:

Ziet er goed uit. Die nationaliteiten van de trainers, heeft dat nog invloed op de nationaliteiten van jeugdspelers die binnen komen wandelen?

oh ja tuurlijk, je kennis van die landen groeit dus het heeft altijd invloed, wellicht een minimale invloed maar het is wel een invloed. 

image.thumb.png.426e2f8648a3d6a5d8d00c7f1fec0bdc.png

met deze sterke reeks gaan we hier de winterstop in @ReneLeBlanc, wat de volgende stand oplevert. 

image.png.4f99201feebab67cc3f4f8a5bcf142f0.png

Het is jammer dat we die matige start hadden, want anders hadden we echt heel keurig in het linkerrijtje gestaan.

Geplaatst
10 minuten geleden zei 007mark:

Het ging mij met name om hun persoonlijkheden, die geven ze door aan de spelers in de youth intake. Nationaliteit van de jeugdtrainers hebben ook invloed inderdaad, het zit er dus dik in dat we spelers uit Argentinië gaan krijgen. 

In mijn novelle, Baraja's Boys, heb ik vanmorgen een update geplaatst over op welke spelers(nationaliteiten) ik me wil focussen bij het aantrekken van spelers. Argentinië, Brazilië en Portugal staan daar o.a. hoog op het lijstje, vandaar dat ik die ook aan de jeugdstaff heb toegevoegd ;) 

Geplaatst
5 uur geleden zei ElPrincipito:

Waarom heb ik met Inter telkens zo'n dramatische Youth intake? Deze kerel is toch meer dan prima? 

881682843_Schermafbeelding2023-01-25om12_31_58.thumb.png.f453a0fd51c1d5beec08ea80877d6733.png

dus even completer; Wat beïnvloedt de Youth intake? 

Ik heb prima faciliteiten, bovenstaande gozer is ook prima? Waarom is de youth intake dan drama. 

Geplaatst
Citaat

Here are the official patch notes for the Football Manager 2023 Update 23.2.2, sourced from the Sports Interactive Community forums.

The update primarily looks to address issues relating to in-game stability and performance ahead of our Winter data updates due out later this year.

The update is save game compatible, meaning you’re able to continue any existing managerial careers and benefit from those included changes.

If you encounter any problems downloading and installing, we recommend restarting Steam/Epic, or manually checking for updates if you’re playing through the Windows Store.

Changelist 23.2.2

Stability and crash fixes, including some users being unable to process past specific in-game dates or encountering problems when attempting to load saves.
Improvements to performance in game, including game start up time and increasing rate of processing speed in some situations between days.
Changes to game performance during matches.
Removed additional game border that would appear instead of Macbook notch for users running on recent models of M1 Macs.
Fix for set piece delivery aim instruction sometimes becoming unavailable.
That’s all for this update!

Alsjeblieft

Geplaatst
6 uur geleden zei ElPrincipito:

Waarom heb ik met Inter telkens zo'n dramatische Youth intake? Deze kerel is toch meer dan prima? 

881682843_Schermafbeelding2023-01-25om12_31_58.thumb.png.f453a0fd51c1d5beec08ea80877d6733.png

Heel vreemd🤔🤔

PS. Welke skin is dit?

Geplaatst
4 minuten geleden zei Oerlie:

Ziek man! En ik was al blij dat er 3 miljoen op Rauti werd geboden...

Endrick is wel echt heel goed hoor. :< Maar ja, ik heb zoooooveel aanvallend talent. Komt goed.

Geplaatst

Ik mis in FM23 de percentages bij fitheid. Nu zijn eigenlijk altijd al mijn spelers fit terwijl ik continu doordeweekse wedstrijden heb, dit was in oude FMs nooit het geval. Ook geeft mijn assistent aan spelers te rouleren, alleen zijn ze allemaal fit dus waarom zou ik dat doen? Is er iets mis met de fitheid of mis ik iets? 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Mordurette:

2a1275048f2900c7935bfdd13cff2986.png

Oké dan, niet één talentje dus? :classic_angry:

Ik heb dit ook eenmaal gehad en daar kwam het grootste talent ooit uit. Zegt misschien wel wat over de rest maar dit was gewoon een speler niveautje subtop Premier League.

Geplaatst
16 uur geleden zei ElPrincipito:

dus even completer; Wat beïnvloedt de Youth intake? 

Ik heb prima faciliteiten, bovenstaande gozer is ook prima? Waarom is de youth intake dan drama. 

Wat is een slechte youth intake volgens jou?

Vaak wordt er namelijk vergeten dat de sterren gebaseerd zijn op jouw huidige selectie. Heb jij het beste team ter wereld en er komen twee spelers met 3* potentie door de youth intake dan zijn dit al bijna wereldtoppers in wording. Met goede begeleiding etc. kunnen deze wellicht ook nog wel 4 sterren voor jou worden.

Om antwoord te geven op jouw vraag: Volgens mij zijn de jeugdscouting/werving (weet even niet precies hoe het heet) icm met de Hoofd Jeugdopleiding en de reputatie van jouw club het belangrijkst om goede talenten binnen te halen. Jeugd scouting en Hoofd Jeugdopleiding zouden er voor moeten zorgen dat de beste jeugdspelers gevonden worden en reputatie maakt dan weer uit of deze spelers ook bij jouw club willen spelen.

In Real Life is het ook zo dat een GAE of De Graafschap de beste jeugdspelers zouden kunnen ontdekken (Goede jeugdscouting en goede Hoofd Jeugdopleiding), maar dat ze uiteindelijk voor Ajax, Feyenoord, PSV of een buitenlandse topclub kiezen (Reputatie). Bij FM is het natuurlijk zo dat de spelers vaak pas op hun 16/17e 'beschikbaar' worden en je echt maar sporadisch krijgt dat een speler is weggeplukt uit jouw opleiding.

Ik hoop dat dit helpt (en dat het allemaal klopt)

Geplaatst
14 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.d1e487607f2389a042eff3138208f8cc.png

@Elsjorro1990 @Marvin @Oerlie @007mark gaan we dan... ;c;c;c 

Ziek bedrag. Inmiddels is Endrick hier ook de speler met de meeste clubs interesse. Maar zijn waarde ligt op 110 miljoen. Dus we gaan het zien. Alles boven de 150/160 mag die voor weg. Gaat allemaal ten goede van project Bellingham.

Oh en ik heb me toch een engelse spits gevonden. Als ik hem binnen heb laat ik hem wel even zien. Daar gaat Moukoko het heel erg lastig mee krijgen. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ziek bedrag. Inmiddels is Endrick hier ook de speler met de meeste clubs interesse. Maar zijn waarde ligt op 110 miljoen. Dus we gaan het zien. Alles boven de 150/160 mag die voor weg. Gaat allemaal ten goede van project Bellingham.

Oh en ik heb me toch een engelse spits gevonden. Als ik hem binnen heb laat ik hem wel even zien. Daar gaat Moukoko het heel erg lastig mee krijgen. 

Ja wat een bedrag joh, ongekend. Was ook wel echt echt echt een topper, maar ja heb genoeg aanvallend talent zoals je weet. Dat is mijn specialiteit :D 

image.thumb.png.fa811ef698747eb8d7192e942dde30e8.png

Nou, daar ging het 3e kampioenschap op rij haha. :D Wat een nederlaag. ;c 

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja wat een bedrag joh, ongekend. Was ook wel echt echt echt een topper, maar ja heb genoeg aanvallend talent zoals je weet. Dat is mijn specialiteit :D 

image.thumb.png.fa811ef698747eb8d7192e942dde30e8.png

Nou, daar ging het 3e kampioenschap op rij haha. :D Wat een nederlaag. ;c 

Poh dat is een stevige.

Ik ga je straks even mijn nieuwe aanvallende talent laten zien. Ziek. En heb er al een stuk of 5. Moet wat spitsen gaan verkopen ben ik bang. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Poh dat is een stevige.

Ik ga je straks even mijn nieuwe aanvallende talent laten zien. Ziek. En heb er al een stuk of 5. Moet wat spitsen gaan verkopen ben ik bang. 

Haha ik ga jou ook even die van mij sturen want gvd wat heb ik een talent rondlopen.

Heb overigens wel de Champions League geprolongeerd. Je kan niet alles hebben, maar de CL is natuurlijk wel een van de lekkerste. :< 

Geplaatst
2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Haha ik ga jou ook even die van mij sturen want gvd wat heb ik een talent rondlopen.

Heb overigens wel de Champions League geprolongeerd. Je kan niet alles hebben, maar de CL is natuurlijk wel een van de lekkerste. :< 

Ik ga zo voor mijn 4e op. Even kijken of ik voorbij Liverpool kom. Zijn in de competitie ook de uitdager nummer 1.

En dan in de zomer maar eens wat spelers van de hand doen. Guler mag weg. Eindbaas pur sang, maar hij rouleert veel. Dan zet ik daar liever een goedkoper talent neer. Guler verdient toch bijna 1 mil per maand. En warde van 120 mil. Eens kijken of ik daar een klapper mee kan maken.