Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Start van S4 met Austria Wien. Na een tweede plek vorig jaar waren we gekwalificeerd voor de voorrondes van de CL. Winst op Partizan (8-2) en Feyenoord (6-1) bracht ons naar de play-off tegen Rangers. Uit 3-2 verloren en dan vervolgens deze thuiswedstrijd.

Wát een spanning. Des te mooier dat Bödeker (eigen jeugd) 'm maakt!

Win over Rangers.jpg

Geplaatst

*Welcome To Wrexham seizoen 22-23*

Paul Mullin is de grote ster van Wrexham AFC. In het seizoen 21/22 komt de spits transfervrij over van Camebridge United. De ploeg speelt een divisie hoger & Paul Mullin is met 32 treffers topscoorder geworden van de League 2. Deadpool en McElhenny weten hem te overtuigen om voor Wrexham te komen spelen. Met een goed salaris en een club dichterbij de familie, moet Paul Mullin gaan zorgen voor de goals voor Hollywood FC. 

Weve got Mullin
Super Paul Mullin
I just don't think you understand
He plays in red and white
He's f*cking dynamite
Weve got super Paul Mullin

De eerste weken van het spel vliegen er doorheen. Aangezien er geen transfers mogen plaatsvinden, zullen we tot 2 september geen spelers aan kunnen trekken. Echter is dit wel een must, want de selectie is behoorlijk uit balans. 

Na veel nietszeggende oefenpotjes tegen tegenstanders van verschillend niveau, mogen we de competitie aftrappen tegen Yeovil Town. De ploeg in het afschuwelijke groen en geel. Op papier geen kanshebber voor de titel, maar wel een vervelende uitwedstrijd om mee te beginnen. De beoogde basis elf is fit. Een doelpunt van Paul Mullin is niet genoeg voor de winst.

Direct ontstaat er weer de twijfel over de tactiek. Een kleine tweak,  (Paul Mullin schuift door naar de plek centraal achter de spits) moet in de volgende thuiswedstrijd voor succes gaan zorgen. 

Speelronde 1: Yeovil Town- Wrexham 1-1     Paul Mullin 1x

Speelronde 2: Wrexham - Barnet 4-0             Paul Mullin 3x

Speelronde 3: Wrexham - Scunthorpe 3-0     Paul Mullin 1x

Speelronde 4: Wealdstone- Wrexham 0-3      Paul Mullin 1x 

Speelronde 5: Eastleigh - Wrexham 2-3         Paul Mullin 2x 

Speelronde 6: Wrexham - Chesterfield 2-1    Paul Mullin 1x

Weve got Mullin
Super Paul Mullin
I just don't think you understand
He plays in red and white
He's f*cking dynamite
Weve got super Paul Mullin

Geplaatst

1798a9f9884ccc39b5d821f9e356b831.png

Wat een seizoen!! :classic_love: Met afstand het beste seizoen ooit. De details vind je in de loop van deze dagen in het building a nation topic waar ik net het seizoen voor dit seizoen heb afgesloten

Geplaatst

Een nieuwe president bij KF Butrinti. Denk dat het positief is dat hij de club voorwaarts wilt brengen. Nadat het verzoek voor het upgraden van de jeugd- en trainingsfaciliteiten eerst afgewezen werd, werden mijn argumenten overtuigend genoeg gevonden om dit toch te gaan doen. De eerste tekenen zijn dus veelbelovend.

image.thumb.png.06d410d779ea4b7254bcf6666b8f2433.png

Edit: Eveneens een partnership met @neva zijn Albpetrol kunnen fixen. Tepelena is de volgende hoop ik @Fantasy

image.thumb.png.146bb6d7608882cc159b307f3d4eb7bd.png

bewerkt door bas huijsmans

Geplaatst

20230209123259_1.thumb.jpg.f206b01311df0adc7551ad6d1ad91f2f.jpg

Hier is het WK binnen gehaald met Frankrijk. Na het EK met Italië ga ik nu niet meet bondscoach wezen. Helemaal niet nu Mbappie stopt bij de nationale ploeg op 35 jarige leeftijd :D 

Geplaatst

Voor de fanatiekelingen die zich extreem bezig houden met o.a. de jeugdcoaches en hun positieve karakters... Gueïda Fofana moet je dan halen. Als hij al naar Cyprus wilt komen wilt hij waarschijnlijk wel naar elke uithoek verhuizen. Model Citizen karakter, Working With Youngsters 18 (bij mij dan) én nog heel jong. Begin van het spel zit hij bij Lyon maar in 2024 was hij uit z'n contract gelopen.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Goeie doelpuntenmakers ook tegen Ajax :mrgy: Zullen ze leuk vinden daar in Amsterdam hehe.

Je moet toch wat nu je niet meer welkom bent in wakkerdam. 

Geplaatst
5 uur geleden zei Mordurette:

Voor de fanatiekelingen die zich extreem bezig houden met o.a. de jeugdcoaches en hun positieve karakters... Gueïda Fofana moet je dan halen. Als hij al naar Cyprus wilt komen wilt hij waarschijnlijk wel naar elke uithoek verhuizen. Model Citizen karakter, Working With Youngsters 18 (bij mij dan) én nog heel jong. Begin van het spel zit hij bij Lyon maar in 2024 was hij uit z'n contract gelopen.

Staat hier ook op de shortlist maar Peter Lim wil het coachteam voor de jeugd nog niet uitbreiden!

Geplaatst

Bosnie 
Estonia 
Kosovo 
Latvia 
Lithuania 
Luxembourg 
Malta 
Montenegro 

North Macedonia

Northern Ireland 

@Glenn08 Deze lijken mij het interessantste

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

Bosnie 
Estonia 
Kosovo 
Latvia 
Lithuania 
Luxembourg 
Malta 
Montenegro 

North Macedonia

Northern Ireland 

@Glenn08 Deze lijken mij het interessantste

Dan neig ik naar, Kosovo, Montenegro, North Macedonia, of Noord Ierland. Malta is ook wel leuk, maar daar zit ik al met een estafette. En de regels zijn er best pittig. Maar jij mag em kiezen, ik vind in elk van die landen wel een clubje ;c

Geplaatst
Zojuist zei Mordurette:

Weg met Lim!

Mwah, verder nog niks te klagen. In de winterstop ging hij wel akkoord met verhoging van transfer- en salarisbudget, waardoor ik Schjelderup kon halen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Daniell:

Mwah, verder nog niks te klagen. In de winterstop ging hij wel akkoord met verhoging van transfer- en salarisbudget, waardoor ik Schjelderup kon halen.

Doet hij toch nog iets goed dus. Dan hopen dat hij eens overstag gaat. 

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
24 minuten geleden zei Glenn08:

Dan neig ik naar, Kosovo, Montenegro, North Macedonia, of Noord Ierland. Malta is ook wel leuk, maar daar zit ik al met een estafette. En de regels zijn er best pittig. Maar jij mag em kiezen, ik vind in elk van die landen wel een clubje ;c

Ik ga eerst wat research doen. Wellicht beginnen we dit weekend.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bogatyr:

Allemaal goed, je laat maar wat weten.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

Ik ben benieuwd waar je mee aankomt. Ik zou het fijn vinden om ergens op internet te kunnen vinden wat alle competitieregels zijn van alle leagues. Kan alleen de regels vinden van de bestaande leagues in FM.

Geplaatst
44 minuten geleden zei Mordurette:

Ik ben benieuwd waar je mee aankomt. Ik zou het fijn vinden om ergens op internet te kunnen vinden wat alle competitieregels zijn van alle leagues. Kan alleen de regels vinden van de bestaande leagues in FM.

Wat ik dan doe is gewoon de league files downloaden, en een nieuwe game starten in FM, en dan gewoon de regels gaan bekijken. Maar of die regels altijd 100% kloppen weet ik natuurlijk niet.

Geplaatst

@Mordurette @Glenn08

Ik denk dat we het in Macedonië of Montenegro moeten zoeken.

Macedonië:

Regels:

Spoiler

image.thumb.png.17cd00f648e873d128a36246657897b3.png

Spoiler

image.thumb.png.c48612487faf1161038e34c50f20e857.png

Interessante teams:

Akademija Pandev:

Spoiler

image.png.741a5ef65f9d319c5a12095afe7629aa.png

Skendija HB:

Spoiler

image.png.84b5a853e04d430cc8eed8bdd1f873bd.png

Alle teams:

Spoiler

image.png.6b7642f4d2c7e7b62aabd551be1596fe.png

Montenegro:

Regels:

Spoiler

image.thumb.png.7d6633547590c32156bab7c6f65ae457.png

Spoiler

image.thumb.png.4ce809c84cf2790c37709f050ef9cbc5.png

Interessante teams:

Sustjeska

Spoiler

image.png.439a1e80209988b55ac6e9b5744c05b7.png

Buducnost

Spoiler

image.png.a17662523f3bfd09a111b761a9d9757a.png

Arsenal Tivat

Spoiler

image.png.d747c7456b27836a2e400de6aef7a3ac.png

Alle teams

Spoiler

image.png.276cfa08ba65ea61c6910b51ff592cfd.png

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

@BogatyrMacedonië had ik voor mezelf ook al eens bijna gekozen, dus die lijkt me wel leuk, heeft ook 6 speeldagen minder ;c Gaan we meteen op het hoogste niveau beginnen?