Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
47 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Iemand een idee wanneer de officiële winter release vanuit SI komt?

Als je de update met wintertransfers bedoelt, die is vaak pas eind maart.

Geplaatst

Weet even niet wat ik moet doen. In mijn game met Beveren doorzetten tot er een leuke buitenlandse club vrij komt. Of gewoon opnieuw starten, ben wel getriggered om LLM in Frankrijk te doen door de podcast.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Glenn08:

Weet even niet wat ik moet doen. In mijn game met Beveren doorzetten tot er een leuke buitenlandse club vrij komt. Of gewoon opnieuw starten, ben wel getriggered om LLM in Frankrijk te doen door de podcast.

Ik wil ook nog eens een keer in Frankrijk beginnen met bijvoorbeeld Le Mans. Spelen volgens mij nu derde niveau.

Geplaatst

Dat zijn aardige potjes :D 

Ook weer iets wat je in Scandinavië vaker ziet hè @Fantasy, dat bekertoernooi loopt dwars door twee seizoenen heen :D 

bewerkt door neva

Geplaatst

Er is hoop. Mijn spel crasht niet meer, zonder die bijgevoegde competities. Nu nog maken dat het wel lukt.

Weet er iemand toevallig hoe je je bij sommige competities afmeldt? Want op de gewone manier lukt het niet.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
11 minuten geleden zei xanderoo:

Er is hoop. Mijn spel crasht niet meer, zonder die bijgevoegde competities. Nu nog maken dat het wel lukt.

Weet er iemand toevallig hoe je je bij sommige competities afmeldt? Want op de gewone manier lukt het niet.

Bij het starten van je game heb je ergens, ik meen bij geavanceerde instellingen, de mogelijkheid extra bestanden uit te vinken. Weet het even niet zo uit m'n blote hoofd, maar dan laadt ie ze niet in je DB.

Geplaatst
2 uur geleden zei Glenn08:

ik ben momenteel bezig met As Saint Etienne, opzich wel tof aangezien na 1 jaar de Ligue 1 inkrimpt naar 18 teams

Geplaatst
41 minuten geleden zei neva:

Bij het starten van je game heb je ergens, ik meen bij geavanceerde instellingen, de mogelijkheid extra bestanden uit te vinken. Weet het even niet zo uit m'n blote hoofd, maar dan laadt ie ze niet in je DB.

Bij voorkeuren, maar dat lukt me niet. Maar vreemd genoeg, bij die competities ligt het probleem niet.

1497444323_Schermopname(15).thumb.png.7dd2c668f63d1429395925a77bbbce52.png

Ik kan niet abonneren. Help!

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Poh, dat durf ik je zo even ook niet te zeggen. Staan de corrupte bestanden niet in je mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2023\editor data ? Kan je ze daar wissen. Ik kan wel kijken of ik je deze bestanden los kan sturen dan.

@Fantasy, jij ook zo'n goede start op het tweede niveau? :classic_love:

image.png.963d1ae69a80d0155da989221e213f28.png

bewerkt door neva

Geplaatst
  • Auteur
14 minuten geleden zei neva:

Poh, dat durf ik je zo even ook niet te zeggen. Staan de corrupte bestanden niet in je mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2023\editor data ? Kan je ze daar wissen. Ik kan wel kijken of ik je deze bestanden los kan sturen dan.

@Fantasy, jij ook zo'n goede start op het tweede niveau? :classic_love:

image.png.963d1ae69a80d0155da989221e213f28.png

Ik moet het tweede niveau nog aanvangen. Hoop daar morgen een slag in te gaan maken (d) 

Geplaatst
4 uur geleden zei Dansmeister:

Kwartfinale seizoen 2 met Anderlecht gehaald. Lucca @Thierryvane

image.png.25f9aaa2ecc2047ad5c04a9bb691ea40.png

Gisteren weer onze vriend 90 minuten mogen aanschouwen bij Jong Ajax. Wat. Een. Drama. ;c 

Geplaatst

image.jpeg.81b55a55a51a6ecc13c74ead8ef7a6d5.jpeg

Hier dus van Almere naar Dagenham. Eerst ze uit de degradatieproblemen weten te halen. Jaar erop zijn we 5e geworden en zojuist via playoffs promotie afgedwongen. Viel niet mee in de Vanarama National om daar echt stabiel te draaien. Hopelijk een stapje hoger wat meer middelen om een stabiel elftal te bouwen. Wel erg leuk om zo na een tiental seizoenen in Nederlands nu in Engeland verder te spelen met Gert van het Forum.

Geplaatst

Wint Sparta met 7-0 van Feyenoord, degraderen ze alsnog. 7-0 van Feyenoord winnen en degraderen in hetzelfde seizoen is op z'n minst bijzonder te noemen.

Scherm­afbeelding 2023-02-22 om 00.19.07.png

Geplaatst

1013705891_Schermafbeelding2023-02-22om08_06_54.thumb.png.0e311ca74ca482d9ca1b7a41a749ec04.png

Prima begin van het 3e seizoen. 8927393e game met Boca.. 

Vorige pot was ik Inter, eerste 4 jaar 4 keer kampioen en 3x CL, dat ging ook vervelen.. 

Geplaatst

Na 12 keer geprobeerd te hebben, is er een doorbraak. Het bestand van de Griekse lagere divisies (negeer de file "Greek lower division" op FM2023 workshop) bleek de boosdoener te zijn. Nog een laatste test, en dan een 2de poging doen met Abingdon United.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

image.thumb.png.a67672fe8e025f5e3e874448b8523e13.png

Op naar een nieuwe save :-D Want dit ga ik dus ff niet doen. Op naar het volgende land in Zuid-Amerika.

Geplaatst

Nieuwe club gevonden, Real Santander in Colombia dat op het 2de niveau speelt.

image.png.a224867a4a46e40b34c538c979401798.png

Alleen Colombiaanse spelers mogen er gekocht worden dus geeft weer een extra motivatie voor de save :) Hopelijk lukt het om de Colombiaanse Athletic Club te worden.

Geplaatst
Op 21-2-2023 om 12:28 zei La Pulga:

image.png.8ce7b7dc8d84ec90af173e45ead36999.png

De Superturk in de laatste seconde! :D 

Welk scherm maak je deze screens? Of is het een skin? FM23?

Geplaatst
8 minuten geleden zei Jotew:

Welk scherm maak je deze screens? Of is het een skin? FM23?

Na de wedstrijd ontvang je wel eens een nieuwsbericht en dan klik ik op de score.

Is inderdaad een skin, genaamd: Tato

En is inderdaad FM23.

Geplaatst
38 minuten geleden zei La Pulga:

Na de wedstrijd ontvang je wel eens een nieuwsbericht en dan klik ik op de score.

Is inderdaad een skin, genaamd: Tato

En is inderdaad FM23.

Tato skin gebruik zelf ook, maar dit ben ik nog niet tegen gekomen.. Kan je screentje laten zien waar die nieuwberichten dan staan?