Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
7 uur geleden zei xanderoo:

Mijn eerste seizoen in de 9e divisie in Engeland als kampioen afgerond. Hop naar het volgende!

Schermopname (20).png

Doe je dit ook met aankopen of alleen eigen jeugd?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Hulpvraag! 

Heb dit talent op weten te pikken in Colombia voor mijn Sochaux save. Twijfel nu over de positie/rol waar ik hem zou willen inzetten. Twijfel ligt momenteel vooral tussen een Advanced Forward of een Inside Forward vanaf de linkerflank. Wat zouden jullie doen? En waar baseren jullie je keuze op? 

image.png

bewerkt door YerrollP

Geplaatst
10 uur geleden zei Santiagoal:

Doe je dit ook met aankopen of alleen eigen jeugd?

Ik zou heel graag willen zeggen met eigen jeugd, maar helaas, allemaal gekocht. Mijn financiën zeggen dat ook wel. :)

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
35 minuten geleden zei Fantasy:

@neva wat doen we als we een gekke 195 PA newgen uit Saudi Arabië (of welk ander niet Nederbelgisch land dan ook) krijgen?

Dan doe je niet helemaal eerlijk spelen, want wij kunnen geen PA checken ;c

Maaaaaar, eigen opleiding is ook prima denk ik. Zou raar zijn om die te laten gaan dan.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Dan doe je niet helemaal eerlijk spelen, want wij kunnen geen PA checken 

Maaaaaar, eigen opleiding is ook prima denk ik. Zou raar zijn om die te laten gaan dan.

Haha ja maar even bij wijze van spreken om m’n punt te maken :D 

Maar eens. Nederbelgen + eigen jeugd dus. 

Geplaatst

Hoppa, in 2040 is het zo ver. Als 1e San Marinese club ooit nemen we de CL mee naar huis

20230228154029_1.thumb.jpg.40e98ff1b8852e988872b33c861042f9.jpg

Een boost voor ons landje. Het levert ons een sprong van plek 21 naar plek 14. Nu de clubs om me heen wat centjes doneren, want ik ben eerst wel uitgekocht. Het team staat. Net nog een nieuwe CV en een nieuwe keeper gehaald en nu zijn we waar we zijn willen. 

Geplaatst

Laatst zag ik iemand voorbij komen die Jong Feyenoord had toegevoegd aan de KKD ipv Jong FC Utrecht. Zou diegene mij de database willen sturen?

Geplaatst

@YerrollP Ik kijk eerst altijd wat er nog meer rondloopt. Ik had bijvoorbeeld in mijn Spurs-game al Kane rondlopen dus ben een regen die in de spits en op amr uit de voeten kon vooral op AMR gaan trainen. Uiteindelijk kan hij allebei gewoon uitstekend. Ancona is fysiek wel wat minder trouwens dus dan zou ik me eerst op de vleugels richten ipv in de spits. 

Geplaatst
Op 23-2-2023 om 21:57 zei Berjan1986:

Vanavond FM 2023 aangeschaft! Meteen alles van FMI via steam workshop gedownload, dan kan ik mooi beginnen met Sc Heerenveen. Als Foppe de Haan junior. En dan ook zestien seizoenen lang trainer zijn van de club..Zweden en Finland als extra landen geselecteerd om daar pareltjes te kunnen scouten.

ik voel een carriere op dit forum aankomen..

P.S kan ook zijn dat ik het na een paar weken beu ben, maar dat zien we dan wel weer. 

En hoe bevalt het? Leuk idee in ieder geval, inspirerend :) 

Geplaatst
5 uur geleden zei Fantasy:

Haha ja maar even bij wijze van spreken om m’n punt te maken :D 

Maar eens. Nederbelgen + eigen jeugd dus. 

eigen jeugd heeft dan vaak ook dubbele nationaliteit, of zitten al zolang in NL dat ze vrij snel ook in aanmerking komen.

Geplaatst

In mijn save werd de U19 - Jeugdexponenten afgelast omdat de U19 opeens moest spelen. Gaat die nog een keer ingehaald worden of moet ik handmatig de talenten contracten aanbieden? In het schema staat (nog) niks

Geplaatst
2 minuten geleden zei 19CH98:

In mijn save werd de U19 - Jeugdexponenten afgelast omdat de U19 opeens moest spelen. Gaat die nog een keer ingehaald worden of moet ik handmatig de talenten contracten aanbieden? In het schema staat (nog) niks

vrees ervoor dat die niet ingehaald gaat worden dan.

Geplaatst

Ik ben een save gestart met de 1e transferperiode uit. Is dat ook de reden dat je in het begin geen spelers op proef kan nemen?

Geplaatst
30 minuten geleden zei Oerlie:

vrees ervoor dat die niet ingehaald gaat worden dan.

Jammer maar het is dan niet anders

Geplaatst
35 minuten geleden zei Jotew:

Ik ben een save gestart met de 1e transferperiode uit. Is dat ook de reden dat je in het begin geen spelers op proef kan nemen?

Klopt!

Kan direct na de 1e deadline weer.

bewerkt door neva

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Zeker. Jarenlang. Denk vanaf de allereerste tot 2016 ofzo en daarna nog sporadisch.

https://manutd.nl/forum/topic/56669-pro-cycling-manager/

Zelfde, denk dat ik nog een doosje met museeuwen van petegem heb liggen (CM3) maar ik stopte toen praktisch iedereen aan de epo zat

OT. mijn seizoensbegin is uitstekend, dus besluit FM maar mijn topspeler voor 3 maand te blesseren :p

en elke keer als je iemand een nieuw contract geeft, is zijn eerstvolgende wedstrijd altijd waardeloos....

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst

Arsenal_.thumb.png.1be65f08097065794884b9e871223960.png

Eind 2035 is het zover in mijn journeyman. Ik ga een club coachen in Europa. Arsenal was tweejaar geleden nog kampioen, maar moet nu vrezen voor degradatie. O.a. veel oudjes die het niet meer kunnen belopen.  Leuke uitdaging en de komende jaren een leuk team opbouwen om de CL te winnen.

Geplaatst
16 uur geleden zei Willem:

@YerrollP Ik kijk eerst altijd wat er nog meer rondloopt. Ik had bijvoorbeeld in mijn Spurs-game al Kane rondlopen dus ben een regen die in de spits en op amr uit de voeten kon vooral op AMR gaan trainen. Uiteindelijk kan hij allebei gewoon uitstekend. Ancona is fysiek wel wat minder trouwens dus dan zou ik me eerst op de vleugels richten ipv in de spits. 

Thanks voor de tip! Komt in mijn selectie een beetje om het even neer; is in principe één van mijn beste spelers meteen, en dan heb ik het nog niet eens over het potentieel van Ancona. Zowel in de spits als op links heb ik een goede optie, dus vandaar de twijfel welke van de twee er zal wijken, want dat er iemand gaat wijken is wel duidelijk haha! Heb nu in ieder geval een richtlijn om te kunnen volgen :)

Geplaatst

Denk dat ik ook wel KKD wil proberen (op mijn tempo). MVV lijkt me een leuke club. Die zijn al volledig BeNe en ligt ook op de grens. Daar zit een leuk verhaal in voor mij, denk ik. Prima selectie ook.

@neva @Fantasy